медіаосвіта
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інноваційно-адсорбційна модель медіакультури та інформаційної поведінки. Виконала студентка Групи СР-52 Лобанова Владисласлава
Виклик Пошук Сканування Ідентифікація Актуалізація Набуття Інтеграція Експлуатація Пошук Сканування Ідентифікація Генерація Інкубація трансформація Інноваційно-адсорбційна модель
Блок «виклик» В цей блок уміщуємо не тільки цільовий пошук а й фонове сканування в ході задоволення інших потреб, зокрема рекреаційних, що також задо вольняються у відповідності з культурними нормами певної спільноти. Саме взаємодія із зовнішнім медіасередовищем забезпечує провокацію та ідентифікацію в потоці неявних знань і потребу в нових знаннях.
Блок «актуалізація» Другий блок моделі умовно названо «актуалізацією» (адекватною назвою може бути також «мобілізація». У ньому відбуваються набуття знань, потрібних для опанування виклику, переробка, структурування отриманих знань, співвіднесення їх з наявними знаннєвими ресурсами, засвоєння та інтеграція. Медіакультура, будучи зітканою із знаків, символів, неявних і явних знань, цілком залежить від суб'єктних інтерпретацій. Операціоналізувати цей блок можна через різні аспекти оцінковості у ставленні до медіа.
Блок «генерація» Охоплює аспекти ініціації творчості завдяки медіавпливові. При цьому процесуально може бути ініційована будь - яка стадія творчого процесу. Відволікання від творчого процесу в медіа може сприяти ефективній інкубації (виношуванню і визріванню) ідей. Ця стадія особливо важлива для інтуїтивних механізмів творчості. Переведення неявних знань уявні, характерне для цього блоку, може відбуватися в різних формах – і створення медіатекстів, і переведення цих вір туальних образів у змісти реальної комунікації чи навіть ідеї.
Блок «експлуатація» Охоплює аспекти експлуатації знань, відповідаючи на питання «Що з цим робити» і «Навіщо воно треба». Ми знову повертаємося до виявленої потреби і відповідаємо на виклик, замикаючи цикл тво рення медіакультури в зовнішньому світі. Важливими складовими, котрі забезпечують перехід до наступного циклу, є розвідка, експериментування і проби на межі новостворених знань. Вигода розуміється в даному випадку в психологічному, а не тільки комерційно - економічному плані: будь - яка суб'єктивна виправданість може вважатися вигодою.
Схожі презентації
Категорії