Закріплення знань про звукове значення букви «а»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентацію підготувала вчитель – методист Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольга Василівна
Артикуляційна хвилинка Гра «Зроби як ...» Як плаче дитина? Як сміється? Як мама заколисує дитину?
Робота з загадкою Коли хочеш ти читати, то мене повинен знати. А коли мене не знаєш, то нічого не вгадаєш. Абетка Складіть звукову модель слова-відгадки.
Гра «Допоможи Буратіно» Буратіно розсипав звукові схеми та малюнки, а тепер не може їх зібрати. Давайте допоможемо йому. ] [
Гра «Допоможи Буратіно» Назвіть ці предмети одним словом. Фрукти. Пригадайте, в назвах яких фруктів чуємо [а]?
Робота з букварем (с. 40) Робота з малюнком Розгляньте блюдо. Що на ньому зображено? Назвіть спочатку ягоди, а потім назвіть фрукти, які ви бачите. Назвіть слова, в яких звук [а] на початку слова; в кінці.
Робота з букварем (с. 40) Робота з малюнком Складіть речення за схемою. Розгляньте фрукти біля склянок. Назвіть їх. Дайте відповіді на питання. Апельсин який? Малина яка? Айва яка? Абрикос який? Варення яке?
Робота з букварем (с. 40) Робота з малюнком Із чого сік у склянках? Який він? Фрукти які? Хто з вас любить фрукти? Назвіть свої улюблені.
Робота з букварем (с. 40) Робота з малюнком Словникова робота Айва — фрукт, схожий на грушу, жовтого кольору, кисло-солодкий на смак.
Вступна бесіда Кому з вас доводилося бувати в цирку? Які артисти там виступають? Чи бачили ви виступ акробатів? Хто такі акробати?
Вступна бесіда Акробат — гімнаст, який виконує складні гімнастичні номери в цирку. Які номери виконують акробати? Чи подобаються вам їхні виступи? Пригадайте, які почуття у вас виникали під час їхнього виступу?
Бесіда за змістом прочитаного Про кого розповідається у вірші? Про що просили акробатів? Чому? Що запропонували акробатам? Коли акробат сів на шпагат?
Повторне читання вірша учнями (вчителем) Робота над інтонуванням речень. Робота в різнорівневих групах. 1 група. Зробіть звуковий аналіз слова «мандарини». 2 група. Прочитайте слова перед віршем.
Робота з розворотом «Букваря» (с. 40— 41) Робота з сюжетним малюнком Розгляньте малюнки. Хто на них зображений? Які вправи виконують акробати?
Робота з розворотом «Букваря» (с. 40— 41) Звуко-буквений аналіз слова «акробати» Вимовте слово. Поділіть його на склади. Вимовте наголошений звук, склад. Вимовте перший звук. Який він? Якою буквою він позначається? Побудуйте звукову модель слова.
Підсумок уроку Розгляньте, які фрукти принесли акробатам. Що забули поставити? Ананас. Як утворилося слово?
Схожі презентації
Категорії