ВПРАВИ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ ПРИКМЕТНИКІВ З ІМЕННИКАМИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками 3 клас Презентацію підготувала вчитель початкових класів Валківського ліцею ім. О. Масельського Зань Н.М.
Перевірка домашнього завдання Впр. 90 Ягня (яке?) покірне, лоша (яке?) жваве, осел (який?) впертий, сорока (яка?) криклива, горобці (які?) сварливі.
БЛІЦ - ТУРНІР Що називається прикметником? З якою частиною мови він пов’язаний у реченні? Як встановити зв’язок між іменником і прикметником?
Від поданих іменників утворіть і запишіть прикметники 1 варіант 2 варіант Дерево - зелень – Осінь - щастя – Мир - село – Вишня - радість – Добро - білизна – Школа - синька -
Добір прикмеників - синонімів Тихий – ... , сміливий - … , жорстокий - … слабкий - … , сумний - … . Слова для довідок: Безжалісний, безрадісний, безшумний, безстрашний, безсилий.
Словникова робота Спис – холодна зброя у вигляді гострого металевого наконечника на довгому держаку. Мур – висока кам’яна або цегляна стіна навколо чогось.
Робота в парах Випишіть із тексту сполучення іменників з прикметниками. У дужках запишіть питання до прикметників.
Списування Впр. 93 Які прикметники підкреслили? На які питання вони відповідають? Доберіть антоніми до виділених прикметників. Який іменник вжито в переносному значенні?
Домашнє завдання Ст. 44 впр. 99 Списати вірш підкреслити прикметники * впр. 99 (2) виписати опис куточку природи
Схожі презентації
Категорії