Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Диктант
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вправа 92 с. 41 -знайдіть та випишіть словосполучення іменник +прикметник, які узгоджені між собою Центральної частини, глибокий рів, Золоті ворота, дерев'яний міст, бойовими сокирами, найцікавіших стародавніх пам'яток, нашої історії. Якої? Який? Які? Який? Якими? Яких? Якої?
Вправа 93 с.42 -прочитай текст, спиши його, підкресли прикметники. Самостійна робота Фізкультхвилинка МОЛОДЦІ!
Вправа 96 с. 43 -перетвори подані словосполучення на іменник + прикметник за зразком Вікно зі скла - …, букет із троянд - …, каблучка зі срібла - …, кораблик з паперу - … . Виділіть закінчення прикметників та іменників.
Диктант САМОПЕРЕВІРКА Совеня На узліссі в дуплі берези було гніздо сови. У гнізді сиділо совеня з пораненим крилом і тужливо пищало. Хлопчики взяли совеня і принесли додому. Діти перев’язали совеняті крило і доглядали його.
Підсумок уроку -За допомогою чого можна узгодити іменник та прикметник? -Які повинні бути закінчення в цих словах? Домашнє завдання С. 43 впр. 98 виписати словосполучення іменник+прикметник, що зв'язаний з ним, поставити запитання до прикметника.
Схожі презентації
Категорії