ВПЛИВ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ УЧИТЕЛЬ : “ВПЛИВ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА” Галина Романівна Печуріна Вчитель початкових класів КЗ «НСЗШ І – ІІІ ступенів №2» Дитина народжується для того, щоб жити в суспільстві. Тому завдання вчителя – навчити її діяти так, щоб бути гармонійною, співзвучною з іншими, комфортно почуватися в будь-якому товаристві. ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
Формування мовленнєвої компетентності і розвитку особистості учня забезпечується шляхом використання: – комунікативних вправ та творчих завдань; – елементів технології розвитку критичного мислення; – різнорівневих вправ та диференційовавних завдань; – методів самоконтролю та самооцінки; – інтерактивних технологій навчання. КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – МОДЕЛЬ ДЛЯ НАВЧАННЯ Й ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯН СУСПІЛЬСТВА МАЙБУТНЬОГО Н. ВУКІН
1 – вміє сприймати думки інших критично 2 – компетентний 3 – небайдужий у сприйнятті подій 4 – самокритичний 5 – допитливий 6 – здатний до діалогу і дискусії Ознаки учня, який мислить критично 5 1 2 3 4 6
Активна позиція учнів у навчанні Спілкування Цінування думок інших Очікування ідей Віра в учнів Час Умови, які спонукають учнів до критичного мислення
Здатність підсумовувати інформацію, охоплювати складні ідеї, відчуття та уявлення і формулювати їх декількома словами є дуже важливою навичкою. Це вимагає ретельного міркування на основі глибокого розуміння речей. Сенкан – це вірш, що синтезує інформацію і факти у стисле висловлювання, яке описує чи відображає тему. Сенкан можна складати на різних уроках, – головне, щоб тема була цікава. Ця стратегія вимагає від учнів уміння вислуховувати інших, заохочує до міркувань за темою. Досить доречно під час складання сенканів об’єднувати учнів у пари. Діти об’єднують зусилля, вибирають найвдаліші варіанти, складають спільний вірш.
Наприклад: 1. Рушник. 2. Полотняний, різнобарвний. 3. Зацікавлює, дивує, зворушує. 4. Нагадує про традиції минулого. 5. Оберіг.
1. Вогонь. 2. Яскравий, чарівний. 3. Нищить, зміцнює, чарує. 4. Допомагає зрозуміти сенс життя. 5. Душа.
1.Сніжинка 2. Срібляста, пухнаста. 3. Кружляє, виграє, прикрашає. 4. Сніжинка витанцьовує над землею. 5. Танцюристка.
1. Сніг. 2. Іскристий, сріблястий. 3. Лежить, грає, виблискує. 4. Біле покривало вкрило землю. 5. Зима.
1. Лісостеп. 2. Центральний, красивий. 3. Поєднує, збільшується, охороняється. 4. Поєднує зони лісу і степу. 5. Чотири країни.
1. Осінь. 2. Чарівна, золота. 3. Милує, вабить, радує. 4. Моя улюблена пора року. 5. Вона прекрасна.
1. Ніч. 2. Зоряна, романтична. 3. Гуляти, сміятися, любуватися. 4. Ніч така зоряна, милая, ясная. 5. Темнота.
1. Канікули. 2. Веселі, яскраві. 3. Відпочивати, радіти, веселитись. 4. Час, коли починається свято. 5. Літо.
1. Щастя. 2. Безмежне, щасливе. 3. Дарує, чарує, підносить. 4. Стан цілковитого захоплення життям. 5. Посмішка.
Схожі презентації
Категорії