Урок розвитку зв'язного мовлення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Уроки розвитку зв'язного мовлення 4 клас За посібником Ісаєнко О., Павлюк І., Москаленко Л. Зошит з розвитку мовлення. 4 клас учитель початкових класів ШДС “Євроленд” м. Києва Коритова Ганна Анатоліївна
Урок 2 Подружилися Переказ Прочитай текст. КІТ ВАСЬКО Микола любить гратися з котиком Васьком. Васько — великий пустун. То в черевик залізе, то в піч шугоне і вийде звідти не сірий, а чорний. А якось уранці надумав ганятися за синичкою. Її Миколка від морозу врятував. Такий переполох здійняв, що хлопчик зачинив малого розбишаку до кроликової клітки. Згадав малий про кошеня тільки ввечері. Васько лежав поряд з кроликом і бавився його довгими вухами. З того часу Васько днями просиджував біля клітки. Чекав, коли Миколка випустить вухатого. Скільки тоді радощів було у друзів! (За В. Васильчуком.) (84 слова.)
Текст Запитання Як звуть хлопчика? З ким він любить гратися? За що Васько потрапив у клітку? З ким він там подружився? Чому котик часто сидів біля клітки кролика? Як ви розумієте значення слова шугоне в піч?
ЗАВДАННЯ Запиши слова за їх звуковими моделями. [ра дошч’і] - [в:е ч р’і] - [ба в ц’:а] - [вр’атува в] - [вас’ко ] - [задово л н’:а] Текст радощі ввечері бавиться врятував Васько задоволення
ЗАВДАННЯ Допиши слова з тексту переказу так, щоб утворилися словосполучення. надумав ганятися за лежить біля бавиться з просиджував біля зачинив до згадав про Текст
ЗАВДАННЯ На скільки частин можна поділити текст? Про що розповідається в першій частині? Чому в другій частині на позначення однієї й тієї ж особи вжиті слова Миколка, хлопчик, малий? А які слова використані, щоб не повторювати слово кіт ? Як у третій частині названо кролика (вухатий)? Чому? Доберіть заголовки до кожної з частин, запишіть план переказу «Подружилися».
Словникова робота З якою інтонацією вимовляється останнє речення тексту? Яка його роль? У першому реченні знайдіть слова, які відповідають такій моделі: У реченні Васько лежав поряд з кроликом і бавився його довгими вухами . визначте вивчені частини мови, поставте до них запитання. Текст
Поясніть уживання великої букви в тексті. Перевірте за орфографічним словником правопис слів: ч_р_ вик, (у)ранці, зач_нити, кош_ня, ч_кати. Доберіть із тексту синоніми до слова бавитися та антонім до слова вранці. Напишіть докладний переказ. Словникова робота
Схожі презентації
Категорії