Спостереження за вживанням прикметників у прямому й переносному значеннях
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Пригадай! Що таке пряме значення? Що таке пряме значення? Наведи приклади словосполучень ім.+прикм. у прямому значенні Наведи приклади словосполучень ім.+прикм. у переносному значенні
Вправа 121 с. 53 Пошир речення зі слів для довідки, запиши їх. Для чого в мовленні використовуються слова, вжиті в переносному значенні? Вони роблять нашу мову багатою, виразнішою, милозвучнішою.
Срібний голосочок — сталеві коні — залізний характер — вишневе плаття — Вправа 122 с. 54 Добери до поданого у вправі словосполучення з протилежним значенням, запиши. срібна ложка; сталевий ключ; залізна миска; вишневе варення. Виділіть закінчення всіх прикметників.
Розберіть словосполучення за групами: М’який хліб, м’який характер, кам’яне обличчя, холодний погляд, дикий виноград, шовкові кучері, кам’яна хата, золотий промінь, золоті руки. пряме значення переносне значення Пр. Пер. Пер. Пер. Пер. Пер. Пр. Пер. Пер.
Підсумок уроку -В яких значеннях вживаються прикметники? -З якою частиною завжди пов’язаний прикметник? -Для чого в мовленні використовуються слова, вжиті в переносному значенні? Домашнє завдання С. 54 впр. 122 Подані словосполучення заміни одним словом, запиши.
Тема. Спостереження за вживанням прикметників у прямому й переносному значеннях Мета: формувати в учнів уміння розрізняти прикметники, вжиті в прямому й переносному значенні; розвивати вміння вживати їх у своєму мовленні; збагачувати словниковий запас; удосконалювати орфографічні та каліграфічні навички; розвивати образне мислення та фантазію; виховувати любов до рідної мови. Обладнання: мультимедіа, презентація уроку, музикальна фізкультхвилинка, підбірка ілюстрацій електроного формату, програма каліграфічной хвилинки, підручник, навчальна програма swf. Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і умінь.
Схожі презентації
Категорії