X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СЛОВА, ЯКІ НАЗИВАЮТЬ ОЗНАКИ ПРЕДМЕТІВ

Завантажити презентацію

СЛОВА, ЯКІ НАЗИВАЮТЬ ОЗНАКИ ПРЕДМЕТІВ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

СЛОВА, ЯКІ НАЗИВАЮТЬ ОЗНАКИ ПРЕДМЕТІВ Українська мова 2 клас

Слайд 2

Робота над вивченням нового матеріалу. Проблемна ситуація. Прочитайте записані на дошці загадки й відгадайте їх. Я..................., я......... Відгадайте, хто такий. червоний гіркий. Перець Якщо я скажу вам відгадку першої загадки, чи зможете ви її відновити? Погляньте на цей малюнок і скажіть, які слова треба вставити. Що вони називають? (Колір, смак)

Слайд 3

…………….., а не м'яч, ……………., а не трава, з хвостом, а не миша, ……………, а не мед. Робота над вивченням нового матеріалу. Проблемна ситуація. Круглий, зелений, солодкий, Кавун Яких слів не вистачало? Що вони означають? (Форму, колір, смак)

Слайд 4

Він такий ……………, Він такий ……………., ... …………….. ……… у тайзі — Перед ним тремтять усі. Робота над вивченням нового матеріалу. Проблемна ситуація. смугастий, ікластий, найстрашніший Тигр Як ми говоримо про такі слова? (Це прикмети предмета, за якими його можна впізнати.)

Слайд 5

Повідомлення теми й мети уроку — Сьогодні ми будемо знаходити слова — прикмети предмета, або, як їх ще називають, — ознаки. Також з'ясуємо, на які питання відповідають ці слова-ознаки. Будьте старанними й уважними, і ви дізнаєтеся багато цікавого.

Слайд 6

Диво-прикметник Це така частина мови, Без неї нам не обійтись. Ти вслухайсь в слово пречудове, Йому, як другові всміхнись. Земля – ласкава, люба, рідна, Знайдіть слова – назви предметів. Що можемо сказати про них? Поставте до них запитання.

Слайд 7

То які запитання можемо поставити до слів? А сонце – щире, золоте,

Слайд 8

А небо – лагідне, погідне,

Слайд 9

Життя – прекрасне, золоте.

Слайд 10

А очі в мами – добрі, ніжні, А голос – чистий і дзвінкий,

Слайд 11

А руки – теплі і надійні, А на що вони вказують? Вони називають його ознаку.

Слайд 12

А погляд – сонячний, ясний.

Слайд 13

Квітки у полі – білі, сині, Червоні, жовті, голубі.

Слайд 14

Хмарки у небі – бистрокрилі, Весняні, літні й зимові… Усі ознаки називає…

Слайд 15

Сприймання і усвідомлення матеріалу Що ми можемо сказати про слова, що вказують на ознаку предмета? Колективна робота (вправа 252) Розгляньте малюнки. Назвіть предмети та їх ознаки за кольором. Запишіть за зразком.

Слайд 16

Помідор (який?) червоний. Огірок (який?) зелений. Банан (який?) жовтий. Сливи (які?) сині.

Слайд 17

Прочитайте слово в рамці. Що воно означає? — Так, воно називає колір, смак, розмір, форму, матеріал, характер предмета.

Слайд 18

…знака Характерна риса, прикмета, за якою можна визначити що-небудь. о

Слайд 19

Творча робота над реченням Використовуючи слова — ознаки предмета, складіть речення про повітряні кульки. Безліч червоних, блакитних, жовтих і зелених кульок злетіли в небо. Повітряні кульки були круглі, довгасті.

Слайд 20

Коментована робота Вправа 253, с.116 (з коментуванням). Назвіть зображені предмети та їх ознаки за матеріалом, з якого вони виготовлені. Запишіть за зразком. Прочитайте правило на с. 117 і запам'ятайте його. Наведіть приклади. Запишемо з коментуванням (користуйтесь словами для довідок.)

Слайд 21

Ф і з к у л ь т х в и л и н к а

Слайд 22

Біляченко Ольга Василівна, м. Київ, Скандинавська гімназія Фізхвилинка «Корисні овочі»

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Для оформлення використано ресурси інтернету

Слайд 35

Осмислення нових знань. Гра “Відгадай мене!” Я називатиму вам ознаки, а ви відгадуватимете, який це предмет. Червонощоке, кругле, солодке, запашне, велике … яблуко

Слайд 36

Велика, туга, біла або зелена….. Осмислення нових знань. Гра “Відгадай мене!” капуста

Слайд 37

Червоний, зелений, довгастий, гіркий або солодкий… Осмислення нових знань. Гра “Відгадай мене!” перець

Слайд 38

Цукрові, кормові, столові, великі, круглі, червоні…. Осмислення нових знань. Гра “Відгадай мене!” буряки

Слайд 39

Коментоване письмо Вправа 254 Прочитайте, дайте відповіді на питання: що це? Запишіть перші два речення. Підкресліть назви ознак хвилястою лінією. Усно поставте до них питання. Запам’ятайте правопис і вимову слова лимóн. Отож, на які питання відповідають слова – назви ознак? Що вони виражають?

Слайд 40

Узагальнення і систематизація знань Книжка (яка?) … Ф о р м у в а н н я в м і н н я с т а в и т и з а п и т а н н я д о п р е д м е т і в .

Слайд 41

Осінь (яка?) … Узагальнення і систематизація знань

Слайд 42

Небо (яке?) … Узагальнення і систематизація знань

Слайд 43

Будинок (який?) … Узагальнення і систематизація знань

Слайд 44

Дерева (які?) … Узагальнення і систематизація знань

Слайд 45

Р о б о т а н а д в і р ш е м А ось послухайте цей вірш. Дивно, як багато прикметників дібрав автор до єдиного слова. А якого слова, ви мені зараз скажете.

Слайд 46

Ніжна, мила, світанкова, Ясна, чиста, колискова, Мелодійна, дзвінкотюча, Дивна, радісна, співуча, Лагідна, жива, казкова, Красна, чарівна, шовкова, Найдорожча, добра, власна, Мудра, сонячна, прекрасна, Солов’їна, барвінкова Українська мова! То до якого слова автор дібрав так багато ознак?

Слайд 47

Самостійна робота із взаємоперевіркою Вправа 255 Запишіть, які предмети за смаком. Складіть і запишіть речення за схемою.

Слайд 48

Підсумок уроку З якими новими словами ви познайомились на уроці? Що означають ці слова? На які запитання вони відповідають? Чи потрібні ці слова у мовленні? Складіть речення і встановіть зв'язки між словами. Над пахучими квітами кружляли барвисті метелики.

Слайд 49

Домашнє завдання Правило, с. 117. Вправа 256, с. 117.

Слайд 50

Для оформлення використано ресурси інтернету. Я. М. Заяц, О.П. Онишків. Мова. “Богдан”, Тернопіль С.В. Мартинова. Українська мова. Мій конспект. Харків. Основа. Автор шаблона: Т.П. Писаревська

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова