Хліб — усьому голова. Навчаюся писати твір-міркування
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Каліграфічна хвилинка с. 14 Хв яхб рвх хщ Хазяїн хліб схопив та сховав.
Зошит “Щебетун” с.14 впр. 1 Прочитайте вірш Максима Рильського “Хліб” виразно напівголосно -Яке ставлення до хліба виховують у дітей герої вірша?
Шлях хліба від лану до столу Які дії треба виконати, щоб отримати паляницю хліба. Розставте у правильному порядку
Поясніть вислів Бо красен труд, хоч рясен піт? Зошит “Щебетун” с.15 впр. 2 Продовж ряд хлібних родичів
Зошит “Щебетун” с.15 впр. 4 Прочитайте “Приповістку про хліб”. Визначте тему цього тексту. Зошит “Щебетун” с.15 впр. 5 Запиши назви машин, що допомагають людям вирощувати та збирати хліб.
Повторимо частини тексту-міркування Твердження. Проблема, яку будеш розв'язувати у тексті. Найчастіше подається у формі питального речення. Чому…? Навіщо…? 2. Доказ. 3-4 речення для розв'язування та пояснення проблеми. 3. Висновок. Речення повчального характеру. Прояв своїх емоцій або ставлення до проблеми.
Зошит “Щебетун” с.15 впр. 6 Створіть зачин та кінцівку до поданої основної частини, добери заголовок. Запишемо текст
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Хліб — усьому голова. Навчаюся писати твір-міркування Мета: продовжувати вчити створювати текст-міркування; повторити його характерні ознаки будови; формувати вміння влучно добирати слова, вислови; розвивати зв᾿язне мовлення Обладнання: мультимедіа, презентація уроку, музикальна фізкультхвилинка, програма каліграфічної хвилинки, зошит з друкованою основою «Щебетун», відеоролик «Як хліб на стіл приходить» Тип уроку: комбінований
Схожі презентації
Категорії