Проблемна лабораторія дистанційного навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” ЦНІТ Створена у 1997 році
це сукупність педагогічних технологій (форма навчання), що базуються на принципах відкритого і комп’ютерного навчання та активних методах навчання у спілкуванні в інформаційному освітньому просторі, для організації освіти користувачів, розподілених у просторі та часі. Дистанційне навчання
Типи дистанційних курсів “Зміст + підтримка” Розширена модель (50% самостійна робота/50% вправи та дискусії) Інтерактивна модель (динамічний зміст з урахування потреб студента, сумісна діяльність) – потребує віртуального навчального середовища
Д. Деніел (Відкритий університет) Досвід навчання 2 млн. студентів на протязі 25 років показав, що навчання як представлення знань та вчення як їх засвоєння у дистанційному навчанні приречено на невдачу
Задачі розвитку дистанційного навчання в Україні Розробка стратегії забезпечення якості дистанційного навчання Забезпечення доступності та гнучкості дистанційного навчання Організація співробітництва та наповнення інформаційного простору дистанційними курсами
Забезпечення якості дистанційного навчання Підвищення кваліфікації викладачів Навчання школярів, студентів, населення засобам навчання Фінансування розробок Національна програма розвитку дистанційної освіти
Доступність та гнучкість Інтеграція інформаційних технологій у навчальний процес вищої школи Забезпечення конкурентоспроможності дистанційних курсів Доступ до бібліотек, мереж університетів Взаємна акредитація курсів Врахування потреб інвалідів
Співробітництво та наповнення інформаційного простору Корпоративна мережа Інформаційний простір студента Інформація про курс, викладача, критерії оцінки Можливість реєстрації Робота у бібліотеці, ресурсному центрі Інформаційний простір викладача Інструментальні середовища Доступ до курсів Методичні вказівки, досвід інших Авторські права та інтелектуальна власність
Розвиток ДН в університеті Підвищення кваліфікації викладачів Створення інформаційного простору Розробка положення про дистанційне навчання Інтеграція технологій ДН у навчальних процес Розробка дистанційних курсів
Діяльність Підвищення кваліфікації викладачів Розробка дистанційних курсів Проведення конференцій, семінарів, школ, круглих столів Інтернет-центр школяра Консультації викладачів Участь роботі міжнародних асоціацій EUCEN, EDEN, EuroPace Дослідження у галузі дистанційного навчання
Дистанційні курси Дистанційне навчання (для викладачів) Ділова українська мова Переклад технічної літератури (російська – українська мови) Курси розроблено при підтримці фонду “Відродження”
Дистанційний курс “Дистанційне навчання” Інтернет і суспільство Поняття дистанційного навчання і освіти Психолого-педагогічні аспекти навчання Психолого-педагогічні питання дистанційного навчання Гіпермедіа у дистанційному навчанні Створення дистанційного курсу Організація дистанційного навчання
Мета курсу Засвоєння основних визначень дистанційного навчання Вивчення інструментальних середовищ для створення дистанційних курсів Отримання навичок створення дистанційних курсів Отримання навичок проведення дистанційних занять
Курс “Дистанційне навчання” працює з жовтня 1999 року Сесії проводяться двічі на рік Курс вивчали понад 70 викладачів вищих навчальних закладів: Ужгорода, Львова, Одеси, Черкас, Вінниці, Маріуполя, Острога, Фастова, Донецька, Полтави, Мелітополя, Харкова
Курс “Дистанційне навчання” для: Розробника Т’ютора Керівника Адміністратора Дізайнера проектується розроблено
Посібники з ДН Основы дистанционного обучения. – Харьков, 1999. С. 182 Дистанційне навчання. Харків, 1999. С. 216 Дистанційне навчання у схемах. Харків. 2001. С. 64 Дистанційне навчання: умови застосування. Харків, 2001. С. 282.
Мета курсу Ознайомити студентів і всіх бажаючих удосконалити свої знання державної мови з нормами ділового мовлення та правилами оформлення офіційної документації. Працює з березня 2000 р.
Завдання курсу - дати Правила складання та використання ділових паперів Приклади різноманітних документів та офіційних листів Лігвістичні особливості стилю ділової української мови
Дистанційний курс «Переклад науково-технічної літератури» Мета курсу - дати уявлення про переклад як науку, про закони й правила російсько-українського перекладу науково-технічної літератури, оптимізувати перехід викладання технічних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах державною мовою.
CD-ROM - Дистанційна освіта Web-страница лаборатории Пакет HMCard Дистанционные курсы лаборатории Республиканский семинар "Методические проблемы дистанционного обучения" Материалы конференций Материалы из телеконференции Relcom.education Пакеты для создания гипермедиа-приложений Некоторые полезные приложения Mатериалы из Интернет о ДО на английском языке Телетестинг МГУ Международный дискуссионный форум IFETS Разработки лаборатории Материалы по дистанционному обучению в России Психологические тесты World Wide Web - всемирная информационная паутина в сети Internet Д. Рассохин и А. Лебедев (учебник)
Школа-семінар “Нові технології навчання” Майстерня “Дистанційне навчання” Круглий стіл “Проблеми дистанційного навчання” Проводиться 2-3 дні щорічно у січні
Список розсилки (180 чол.) distru@egroups.com Дає можливість: Отримувати інформацію про конференції, семінари, дистанційні курси Обговорювати актуальні проблеми освіти Отримати лінки в Інтернеті на освітні сайти Дистанційно брати участь в роботі семінара “Методичні проблеми дистанційного навчання” Модератор: kvn@kpi.kharkov.ua
Семінар «Методичні проблеми дистанційного навчання» (працює з 1993 р.) Мета семінара: розширення обміну новою методичною інформацією, демонстрація навчаючих та тестуючих програм, проведення дискусій з актуальних питань нових інформаційних технологій, обговорення перспектив їх розвитку.
Дистанційні семінари (плануються) Тематика семінарів: Як організувати дискусію Структурування інформації в дистанційних курсах Контролювання знань у дистанційному навчанні Розробка дистанційних курсів Створення списку розсилки
Система підготовки вчителів шкіл Інформатик Предметник Персональний комп’ютер Інтернет Мова HTML Дизайн Сайт школи Проекти Олімпіади, вікторини тощо
Зв’язки ЦДО Світового Банку, АДУ, Київ УЦДО, КПІ УСДО, Львів Центр ЮНЕСКО, ІК НАН ЕАДО (Росія) Розробники “Прометей” PROMETEUS EUCEN – дистанційний курс EuroPace – дистанційний курс EDEN
Інформаційна освітня мережа “Українське дистанційне навчання” Сайт університету посилання Інформаційний освітній простір університету
Основні цілі мережі УДО Формування інформаційного освітнього простору для вільного користування інформацією суб’єктами мережі. Підготовка викладачів дистанційного навчання. Науково-методична робота.
Принципи функціонування мережі УДО Добровільність. Відсутність адміністративних структур. Незалежність. Співробітництво.
Мегапроект Міжнародного фонду “Відродження” – кафедра освітньої студії Термін виконання 2001-2003 рр. Мета – створення віртуальної освітньої кафедри Дистанційний курс “Як вчитися дистанційно”
Спільна дослідницька діяльність з ІЗН АПН України Методика створення дистанційного курсу Організація інформації Керування спілкуванням Робота у команді Та інші.
Контакти Електронна адреса kvn@kpi.kharkov.ua Телефон 40-06-13 Список розсилки distru@egroups.com Адреса: 61002, Харків вул. Фрунзе, 21, НТУ “ХПІ”, Проблемна лабораторія дистанційного навчання к. 611, корпус У-2 URL: http://users.kpi.kharkov.ua/lre/
Схожі презентації
Категорії