Лабораторія дидактики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Уперше на теренах незалежної України Всеукраїнське опитування вчителів ПРОВЕДЕНО (вересень–жовтень 2011 року) Інститут педагогіки НАПН України Інститут соціології НАН України ПРОВЕДЕНО
Серед основних запитань, на які відповідали 1066 учителів України, такі: Чи відповідає програма з основного навчаль-ного предмета сучасним досягненням науки, пізнавальним потребам учнів? Чи потребує програма з основного навчального предмета модернізації відповідно до вимог су-часного суспільства? Чого, на Вашу думку, найбільше потребує су- часна школа, щоб якомога успішніше викону-вати покладені на неї навчально-виховні і со-ціалізаційні завдання?
Підручники з основних навчальних предметів містять багато надлишкових знань та інформації? ТАК:
Програми і підручники, що потребують модернізації відповідно до запитів і вимог сучасного суспільства
Узагальнена таблиця невідкладності розв’язання проблем, пов’язаних з модернізацією шкільних програм, перевантаженістю змісту підручників надлишковою інформацією (вірогідність у %)
Що слід зробити, аби запобігти перевантаженню учнів? а) реорганізувати навчальний процес на засадах профільності; б) надати перевагу заняттям в малих групах за інтересами; в) скоротити обсяг обов’язкового змісту знань.
Шляхи запобігання перевантаженню реорганізувати навчальний процес на засадах профільності; надати перевагу заняттям у малих групах за інтересами; скоротити обсяг обов’язкового змісту знань; розвивати в учителів методичні навички; переглянути програми, зменшивши варіативну складові, вилучивши зайві предмети; збільшити кількість годин на закріплення ви-вченого матеріалу, перейти від політехнічної освіти до гуманітарної, використовувати інно-ваційні технології і комп’ютерні програми, чим школи майже не забезпечені
Сангвінік Флегматик Холерик Меланхолік Логіка Етика Сенсорика Інтуїція Знання Уміння Навички Рефлекси Знаю Умію Можу Хочу Надсвідоме Підсвідоме Безсвідоме СВІДОМІСТЬ
Сприймання Осмислення Усвідомлення ВІДТВОРЕННЯ Сприймати Мислити Говорити ДІЯТИ Мислення Почуття Відчуття Інтуїція Підручник Парта Дошка Оцінка Запитувати Анкетувати Тестувати Опитувати
Деякі статистичні дані, здобуті під час проведення у вересні-жовтні 2011 року Всеукраїнського опитування загальноосвітніх навчальних закладів Докладніше див. на сайті лабораторії дидактики http://didactics.ucoz.ua Організатори: Інститут педагогіки НАПН України; Інститут соціології НАН України У Ч И Т Е Л І В
Актуальність проблем, що була виявлена під час обробки відповідей на відкриті запитання анкети
Деякі статистичні дані, здобуті під час проведення у вересні-жовтні 2011 року Всеукраїнського опитування загальноосвітніх навчальних закладів Докладніше див. на сайті лабораторії дидактики http://didactics.ucoz.ua Організатори: Інститут педагогіки НАПН України; Інститут соціології НАН України 11-класників
Самооцінка набутих умінь і навичок 11-класниками ЗАСТОСОВУВАТИ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ НА ПРАКТИЦІ 32,4
Готовність 11-класників (2011/2012 н.р.) відвідувати курси за вибором (елективні курси), якби такі викладались у школі Основи психології Автосправа Правознавство
У другій половині листопада 2011 року лабораторією дидактики було проведено анонімне опитування 160 учителів: Гімназії №290 м. Києва, Гімназії східних мов №1 м. Києва, Тетерівської гімназії Бородянського р-ну, Броварської ЗОШ І−ІІІ ступенів № 2.
Земля Вода Повітря Вогонь Матерія Простір Час Швидкість Тіло Душа Думка Дух Де відпочити від знань? Білки Жири Вуглеводи Вітаміни Людина Сім’я Суспільство КУЛЬТУРА
Сангвінік Флегматик Холерик Меланхолік Логіка Етика Сенсорика Інтуїція Знання Уміння Навички Рефлекси Знаю Умію Можу Хочу Надсвідоме Підсвідоме Безсвідоме СВІДОМІСТЬ
Сприймання Осмислення Усвідомлення ВІДТВОРЕННЯ Сприймати Мислити Говорити ДІЯТИ Мислення Почуття Відчуття Інтуїція Підручник Парта Дошка Оцінка Запитувати Анкетувати Тестувати Опитувати
Схожі презентації
Категорії