X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Лабораторія дидактики

Завантажити презентацію

Лабораторія дидактики

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Лабораторія дидактики щиро вітає шановне зібрання!

Слайд 2

Уперше на теренах незалежної України Всеукраїнське опитування вчителів ПРОВЕДЕНО (вересень–жовтень 2011 року) Інститут педагогіки НАПН України Інститут соціології НАН України ПРОВЕДЕНО

Слайд 3

Серед основних запитань, на які відповідали 1066 учителів України, такі: Чи відповідає програма з основного навчаль-ного предмета сучасним досягненням науки, пізнавальним потребам учнів? Чи потребує програма з основного навчального предмета модернізації відповідно до вимог су-часного суспільства? Чого, на Вашу думку, найбільше потребує су- часна школа, щоб якомога успішніше викону-вати покладені на неї навчально-виховні і со-ціалізаційні завдання?

Слайд 4

Чи відповідають програми з основних навчальних предметів сучасним досягненням науки? ТАК:

Слайд 5

Чи відповідають програми з основних навчальних предметів пізнавальним потребам учнів? НІ:

Слайд 6

Підручники з основних навчальних предметів містять багато надлишкових знань та інформації? ТАК:

Слайд 7

Програми і підручники, що потребують модернізації відповідно до запитів і вимог сучасного суспільства

Слайд 8

Узагальнена таблиця невідкладності розв’язання проблем, пов’язаних з модернізацією шкільних програм, перевантаженістю змісту підручників надлишковою інформацією (вірогідність у %)

Слайд 9

Що слід зробити, аби запобігти перевантаженню учнів? а) реорганізувати навчальний процес на засадах профільності; б) надати перевагу заняттям в малих групах за інтересами; в) скоротити обсяг обов’язкового змісту знань.

Слайд 10

Шляхи запобігання перевантаженню реорганізувати навчальний процес на засадах профільності; надати перевагу заняттям у малих групах за інтересами; скоротити обсяг обов’язкового змісту знань; розвивати в учителів методичні навички; переглянути програми, зменшивши варіативну складові, вилучивши зайві предмети; збільшити кількість годин на закріплення ви-вченого матеріалу, перейти від політехнічної освіти до гуманітарної, використовувати інно-ваційні технології і комп’ютерні програми, чим школи майже не забезпечені

Слайд 11

Інститут педагогіки НАПН України Лабораторія дидактики

Слайд 12

Земля Вода Повітря Вогонь Матерія Простір Час Швидкість Тіло Душа Думка Дух ?!@#%$ =>

Слайд 13

Сангвінік Флегматик Холерик Меланхолік Логіка Етика Сенсорика Інтуїція Знання Уміння Навички Рефлекси Знаю Умію Можу Хочу Надсвідоме Підсвідоме Безсвідоме СВІДОМІСТЬ

Слайд 14

Сприймання Осмислення Усвідомлення ВІДТВОРЕННЯ Сприймати Мислити Говорити ДІЯТИ Мислення Почуття Відчуття Інтуїція Підручник Парта Дошка Оцінка Запитувати Анкетувати Тестувати Опитувати

Слайд 15

Деякі статистичні дані, здобуті під час проведення у вересні-жовтні 2011 року Всеукраїнського опитування загальноосвітніх навчальних закладів Докладніше див. на сайті лабораторії дидактики http://didactics.ucoz.ua Організатори: Інститут педагогіки НАПН України; Інститут соціології НАН України У Ч И Т Е Л І В

Слайд 16

Актуальність проблем, що була виявлена під час обробки відповідей на відкриті запитання анкети

Слайд 17

Деякі статистичні дані, здобуті під час проведення у вересні-жовтні 2011 року Всеукраїнського опитування загальноосвітніх навчальних закладів Докладніше див. на сайті лабораторії дидактики http://didactics.ucoz.ua Організатори: Інститут педагогіки НАПН України; Інститут соціології НАН України 11-класників

Слайд 18

Високий рівень підготовки з певного навчального предмета учні здобули завдяки... 47,4

Слайд 19

Самооцінка набутих умінь і навичок 11-класниками ЗАСТОСОВУВАТИ ЗДОБУТІ ЗНАННЯ НА ПРАКТИЦІ 32,4

Слайд 20

Готовність 11-класників (2011/2012 н.р.) відвідувати курси за вибором (елективні курси), якби такі викладались у школі Основи психології Автосправа Правознавство

Слайд 21

Впливові родичі Високий інтелект, здібності Уміння іноді йти в обхід закону

Слайд 22

15,8 74,9 62,9 35,0 3,1

Слайд 23

У другій половині листопада 2011 року лабораторією дидактики було проведено анонімне опитування 160 учителів: Гімназії №290 м. Києва, Гімназії східних мов №1 м. Києва, Тетерівської гімназії Бородянського р-ну, Броварської ЗОШ І−ІІІ ступенів № 2.

Слайд 24

Слайд 25

Земля Вода Повітря Вогонь Матерія Простір Час Швидкість Тіло Душа Думка Дух Де відпочити від знань? Білки Жири Вуглеводи Вітаміни Людина Сім’я Суспільство КУЛЬТУРА

Слайд 26

Сангвінік Флегматик Холерик Меланхолік Логіка Етика Сенсорика Інтуїція Знання Уміння Навички Рефлекси Знаю Умію Можу Хочу Надсвідоме Підсвідоме Безсвідоме СВІДОМІСТЬ

Слайд 27

Сприймання Осмислення Усвідомлення ВІДТВОРЕННЯ Сприймати Мислити Говорити ДІЯТИ Мислення Почуття Відчуття Інтуїція Підручник Парта Дошка Оцінка Запитувати Анкетувати Тестувати Опитувати

Слайд 28

Щире спасибі за увагу! Л а б о р а т о р і я д и д а к т и к и http://didactics.ucoz.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне