ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕКАРІВ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Творча лабораторія шкільних бібліотекарів як ефективна методична форма плекання бібліотекаря-майстра Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського
Увесь сенс життя полягає в нескінченному завоюванні невідомого, в одвічному намаганні пізнати якомога більше. Еміль Золя Успіх бібліотечної справи потребує високої фахової майстерності, що обумовлюється професійною компетентністю у поєднанні з творчим підходом до улюбленої справи.
Обласна творча лабораторія шкільних бібліотекарів Знайти своє покликання, утвердитися в ньому - це і є джерело щастя. В.О.Сухомлинський Термін створення - 2006 рік. Учасники – кращі бібліотекарі області, переможці та лауреати обласних, всеукраїнських фахових конкурсів.
Майстром може стати кожний, якщо йому допоможуть і якщо він сам працюватиме. А.С. Макаренко надання практичної допомоги працівникам в організації бібліотечної діяльності за новим змістом; задоволення їх потреб у професійному зростання у міжкурсовий період; популяризація перспективного досвіду ведення бібліотечної справи та впровадження сучасних педагогічних технологій, бібліотечних інновацій. Мета та завдання:
Зміст роботи лабораторії спрямовано на: творче осмислення соціального замовлення суспільства щодо модернізації бібліотек; збагачення знань бібліотекарів (методичних, дидактичних, психологічних, основ ведення бібліотечної справи тощо) та профілактика типових утруднень у діяльності бібліотек; поширення новаторського досвіду ведення бібліотечної справи, творчого впровадження сучасних педагогічних, інформаційних технологій, бібліотечних інновацій;
Зміст роботи лабораторії спрямовано на: ефективне використання інформаційного потенціалу соціуму навчального закладу; ознайомлення з нетрадиційними підходами щодо створення оптимальної системи обслуговування користувачів бібліотеки та спрямування на максимальне забезпечення їх потреб і запитів; створення підґрунтя для мотивації ініціативи, творчості бібліотекарів.
Важливим у системі навчання лабораторії є : вибір форм і методик, де бібліотекар виступає як у ролі учня-дослідника, так і викладача-творця, який передає своїм колегам власний досвід; створення освітнього простору, де є і навчання, і обмін думками й досвідом, і активна діяльність всіх учасників цього процесу; отримання професійної й емоційної підтримки; інтерактивні методики, які сприяють активній участі самих слухачів.
І засідання обласної творчої лабораторії шкільних бібліотекарів Проблема: «Роль шкільної бібліотеки у пропаганді педагогічних ідей В.О.Сухомлинського» Презентовано творчу лабораторію Бородіної Н.В., провідного бібліотекаря Павлиської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 імені В.О. Сухомлинського, переможця обласного та лауреата фінального етапів Всеукраїнських конкурсів «Шкільний бібліотекар 2005 року» та «Шкільна бібліотека». Досвід Наталії Вікторівни розкрито у матеріалі «Царство діяльної думки», буклеті «Світ творчості, духовності й краси».
ІІ засідання – 23-24 вересня 2008 року КОІППО імені Василя Сухомлинського – Устинівська ЗШ І-ІІІ ступенів Проблема: «Система роботи бібліотеки з виявлення та розвитку творчого потенціалу читачів» Інтерактивні технології в практиці роботи бібліотек. Вечір-портрет «В.О.Сухомлинський – великий вчитель, вчений, мислитель». Круглий стіл «Трансформація педагогічних ідей В.О.Сухомлинського щодо виявлення та розвитку творчого потенціалу читачів: практичний аспект». Панорама творчих знахідок «Плекаємо творчу особистість читача на основі педагогічних ідей Василя Сухомлинського». Міні-тренінг «Педагогічні засади професійного розвитку шкільного бібліотекаря». Презентація творчої лабораторії Плахотнюк В.А., зав. бібліотекою, переможця обласного огляду шкільних бібліотек. Традиційний вернісаж обдарованості «Вересневі самоцвіти», присвячений «Чарівникам, що в світі книг живуть».
* Ріднити людей з книгою . Відкривати їм красу й силу слова – що може бути достойнішим” Олесь Гончар Бібліотека Устинівської загальноосвітньої школи
ІІІ засідання – 23-24 вересня 2011 року КОІППО імені Василя Сухомлинського – Компаніївська ЗШ І-ІІІ ступенів Проблема: “Створення сучасної моделі бібліотеки ЗНЗ: продуктивний підхід” Міні-тренінг “Створення моделі сучасної бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу: погляд практика”. Панорама творчих знахідок з проблеми “Моделювання сучасного бібліотечного процесу: практичний аспект”. Проблемний стіл “Системний підхід у проектуванні сучасного бібліотечного процесу: досвід, проблеми, шляхи реалізації”. Розкриті складові творчої лабораторії С.В. Полтавець з проблеми “Сучасна бібліотека як складова моделі школи майбутнього”. Матеріали розміщено на сайті інституту (www.koippo.kr.ua).
Творча лабораторія Полтавець С.В., бібліотекаря Компаніївської ЗШ, переможця обласних та лауреата Всеукраїнських заходів: конкурсу «Шкільний бібліотекар 2009 року» та акції «Живи, книго!»: презентація власної бібліотечної моделі «Системний підхід при проектуванні сучасного бібліотечного процесу»; дослідницько-пошукова діяльність бібліотеки, презентація проектів активу бібліотеки; «Обличчя школи створює той, хто з неї вийшов»; «Пам’ятник Книзі»; «Літопис подвигу»; Інформаційний сервіс - запорука успішної діяльності бібліотеки: інформаційний коктейль; «Перетворіть читання на захоплення»; віртуальна виставка «Улюблені книги»; рольова гра «Періодичні видання – провідники у світ і інформації»; бібліотечний вернісаж «Сучасні тенденції моди дизайну ББК» . Практикум на базі Компаніївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
2012 рік КОІППО імені Василя Сухомлинського – Помічнянська ЗШ І-ІІІ ступенів № 3 Проблема: «Плекання компетентного читача засобами сучасних бібліотечних та інформаційно-комунікативних технологій» Представлено творчу лабораторію Ружанської Т.В., провідного бібліотекаря, переможця обласного та лауреата Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека»; Професійне поєднання ігрових методик з можливостями інформаційно-комунікативних технологій розкрито у матеріалі «Ігрова діяльність на бібліотечних уроках як засіб виховання інтересу до книги, становлення і розвитку читацької компетентності школярів» (автори Ружанська Т.В., Дяченко Н.І.), надрукованому в «Педагогічному віснику». – 2011. - № 3/4. Детально з програмою творчої лабораторії можна ознайомитися у матеріалі «Компетентність + творчість = успіх» на сайті НМЛ (http://koippo414.at.ua)
Схожі презентації
Категорії