"Ділове спілкування"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Особливості ділового спілкування наявність певного офіційного статусу об‘єкту; спрямованість на встановлення взаємовигідних контактів підтримку зв'язків між представниками взаємозацікавлених організацій; відповідність певним загальновизнаним і загальноприйнятим правилам; передбачуваність ділових контактів, які попередньо плануються, визначається їх мета, зміст і можливі наслідки; конструктивність характеру взаємовідносин, їх спрямування на розв'язання конкретних завдань, досягнення певної мети, як правило, не виходячи за рамки певного кола; взаємоузгодженість рішень, домовленість та подальша організація взаємодії партнерів; значущість кожного партнера як особистості; безпосередня діяльність, якою зайняті люди, а не проблеми, що бентежать їх внутрішній світ.
Зони спілкування Інтимна зона (15 — 46 см) — спілкування з слизькими, батьками, родичами. Особиста зона (46 — 120 см)— відстань спілкування з друзями і однодумцями. Зона соціального спілкування (1,2 — 2,0 м) — встань на переговорах з приятелями і колегами по роботі. Формальна зона (2,0 — 3,6 м) — ділові переговори візити до вищих чиновників. Загальнодоступна або публічна зона (більше 3,6 м) спілкування з великою групою людей.
слід дотримуватись міри у дистанціюванні (не треба надмірно віддалятись і не надто наближатись до партнера)- дистанція між партнерами повинна відповідати ситуації; не варто починати спілкування з відстані більш ніж 4 м. Найбільш прийнятними на такій дистанції може бути посмішка чи кивок головою на знак привітання; перші фрази краще говорити на відстані соціальної зони (залежно від близькості відносин з партнером); найбільш головними, важливими Ідеями, інформацією з партнером обмінюються в особистій зоні; відстань треба долати поступово, а не перескакувати через одну чи дві зони. У такому разі легше досягти згоди, виважено розв'язати проблему; не порушати визначену зону, особливо інтимну, в ділових стосунках це є неприйнятним.
функції спілкування Інформативно-комунікативна Регулятивно-комунікативна Афективно-комунікативна
Схожі презентації
Категорії