X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Культура спілкування електронною поштою

Завантажити презентацію

Культура спілкування електронною поштою

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Культура спілкування електронною поштою Підготував Тихонов Віталій

Слайд 2

Ділове спілкування електронною поштою У діловому спілкуванні засобами електронної пошти можна виділити 2 групи листів: А) офіційні (документи); Б) приватні.

Слайд 3

Службовий лист Це документ, за допомогою якого відбувається спілкування між установами, організаціями, тобто посадовими особами.

Слайд 4

Обов’язкові реквізити листа А) звертання; Б) підпис; В) дата; Г) адреса. Мережевий етикет є невід’ємною складовою спілкування засобами електронної пошти в роботі.

Слайд 5

Правила написання листів У міжнародній практиці писати довгі листи не прийнято; Отже, Махно повернувся до Гуляйполя справжнім героєм. Жадоба діяльності й влади переповнювала його. Він щиро вважав, що своєю боротьбою з експлуататорами сприяв поваленню самодержавства і заслужив значно більшого, ніж інші. Тому, об'єднавши колишніх "експропріаторів" і молодь, яка прагнула покінчити з багатіями, повів боротьбу з тими, хто після Лютневої революції захопив владу в Гуляйполі.

Слайд 6

Лист може бути розміщений у тілі листа, а може бути приєднаним до короткої супроводжувальної записки; У квітні "Селянський союз" на чолі з Махном було створено. Крім того, він увійшов до складу "Громадського комітету". Добре вивчивши своїх політичних суперників (втім жоден з них не наважився стати на один щабель у справі революційних завоювань з Махном), він невдовзі розправився з ними. (повний текст у приєднаному файлі) У квітні "Селянський союз" на чолі з Махном було створено. Крім того, він увійшов до складу "Громадського комітету". Добре вивчивши своїх політичних суперників (втім жоден з них не наважився стати на один щабель у справі революційних завоювань з Махном), він невдовзі розправився з ними…. Вася з’їв гриб і отруївсь. Р.S. А в мене все добре. 1 2 Приєднаний файл

Слайд 7

Якщо лист надсилають у тілі листа, то непотрібно зберігати поля, які обов’язкові при підготовці друкованого листа; Не забувайте користуватися засобами перевірки орфографії, уникайте суржику; Обов’язково перечитайте листа, який готовий для відправки;

Слайд 8

Подумайте, чи не потрібно надіслати копію цього листа керівництву; Якщо лист приєднується, то він має бути за чинними стандартами й мати всі обов’язкові елементи; Кожний новий лист та кожний лист, на який на який дають відповідь, має розпочинатися зі звертання до особи, якій він адресований. Потрібно пам’ятати особливості вживань звертань у діловій українській мові (кличний відмінок);

Слайд 9

Подумайте, чи не потрібно надіслати копію цього листа керівництву;Подумайте, чи не потрібно надіслати копію цього листа керівництву;Якщо лист приєднується, то він має бути за чинними стандартами й мати всі обов’язкові елементи;Кожний новий лист та кожний лист, на який на який дають відповідь, має розпочинатися зі звертання до особи, якій він адресований. Потрібно пам’ятати особливості вживань звертань у діловій українській мові (кличний відмінок);

Слайд 10

Якщо відповідають на лист, отриманий кілька днів або тижнів тому, потрібно написати, якого числа він був надісланий. Лист можна переслати у відповідь (тобто за допомогою опції “переслать” англ. REPLY). У цьому разі текст листа, на який ви відповідаєте, буде вже підкреслений рискою в тілі листа.

Слайд 11

Якщо відповідають на лист, отриманий кілька днів або тижнів тому, потрібно написати, якого числа він був надісланий. Лист можна переслати у відповідь (тобто за допомогою опції “переслать” англ. REPLY). У цьому разі текст листа, на який ви відповідаєте, буде вже підкреслений рискою в тілі листа.

Слайд 12

Якщо він дуже великий. То його потрібно скоротити. Часто залишають тільки заголовок та кілько перших рядків або тільки ті фрази чи абзаци, на які дають відповідь; Не пересилайте надто великих файлів; Зверніть увагу на підпис у своїй електронній пошті, перевірте, чи кожного разу він додається після відсилання листів;

Слайд 13

Якщо він дуже великий. То його потрібно скоротити. Часто залишають тільки заголовок та кілько перших рядків або тільки ті фрази чи абзаци, на які дають відповідь;Якщо він дуже великий. То його потрібно скоротити. Часто залишають тільки заголовок та кілько перших рядків або тільки ті фрази чи абзаци, на які дають відповідь;Не пересилайте надто великих файлів;Зверніть увагу на підпис у своїй електронній пошті, перевірте, чи кожного разу він додається після відсилання листів;

Слайд 14

обов’язково відповідайте на всі офіційні листи; якщо на вашу адресу надійшов лист для колеги або керівника, обов’язково передайте його адресату (перешліть електронною поштою або роздрукуйте й передайте файл; обов’язково зберігайте на своєму комп’ютері важливі листи. Термін зберігання та структуру архівації потрібно узгодити з керівником;

Слайд 15

обов’язково відповідайте на всі офіційні листи;обов’язково відповідайте на всі офіційні листи;якщо на вашу адресу надійшов лист для колеги або керівника, обов’язково передайте його адресату (перешліть електронною поштою або роздрукуйте й передайте файл;обов’язково зберігайте на своєму комп’ютері важливі листи. Термін зберігання та структуру архівації потрібно узгодити з керівником;

Слайд 16

не давайте електронних адрес співробітників, попередньо не порадившись із ними; уникайте використовувати смайли (усмішки) у службових листах; тільки з дозволу власника працюйте з чужим комп’ютером із поштовою програмою, яка має іншого власника.

Слайд 17

не давайте електронних адрес співробітників, попередньо не порадившись із ними;не давайте електронних адрес співробітників, попередньо не порадившись із ними;уникайте використовувати смайли (усмішки) у службових листах;тільки з дозволу власника працюйте з чужим комп’ютером із поштовою програмою, яка має іншого власника.

Слайд 18

Не слід переглядати кориспонденцію це слід робити тільки з дозволу власника; намагайтеся не надсилати приватних листів зі службовою зворотньою адресою; якщо в вашій електронній пошті генеруються звертання на зразок “hello” зверніться до технічного персоналу з проханням зняти таке звернення.

Слайд 19

Загальні правила мережевого етикету Не надсилайте службовою поштою листи, які не призначенні для службового використання; Користуйтеся нормативною службовою лексикою, спираючись на сталі мовні форми; Будьте обережні з фразами які можна тулмачити по-різному;

Слайд 20

Загальні правила мережевого етикетуНе надсилайте службовою поштою листи, які не призначенні для службового використання;Користуйтеся нормативною службовою лексикою, спираючись на сталі мовні форми;Будьте обережні з фразами які можна тулмачити по-різному;

Слайд 21

Пишіть стисло, але не стенографічно. Завжди заповнюйте поле тему (поле заголовка Тема або Subject:) ваших електронних листів. Підпис не повинен перевищувати 4 рядки. Не пишіть листів незнайомим особам. Це дозволено робити тільки з поважних причин.

Слайд 22

Пишіть стисло, але не стенографічно.Пишіть стисло, але не стенографічно.Завжди заповнюйте поле тему (поле заголовка Тема або Subject:) ваших електронних листів.Підпис не повинен перевищувати 4 рядки.Не пишіть листів незнайомим особам. Це дозволено робити тільки з поважних причин.

Слайд 23

Отримавши пошту, намагайтесь одразу дати відповідь людям, які чекають на листи. Якщо з різних причин це неможливо, надішліть коротке повідомлення “ Ваш лист отримав, відповім пізніше”. Ніколи не читайте чужих листів приватного змісту. Ніколи не розповсюджуйте електронних листів із сумнівним змістом. З усіх питань звертайтеся до postmastera.

Слайд 24

Отримавши пошту, намагайтесь одразу дати відповідь людям, які чекають на листи. Якщо з різних причин це неможливо, надішліть коротке повідомлення “ Ваш лист отримав, відповім пізніше”.Отримавши пошту, намагайтесь одразу дати відповідь людям, які чекають на листи. Якщо з різних причин це неможливо, надішліть коротке повідомлення “ Ваш лист отримав, відповім пізніше”.Ніколи не читайте чужих листів приватного змісту.Ніколи не розповсюджуйте електронних листів із сумнівним змістом.З усіх питань звертайтеся до postmastera.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика