Творчий звіт учителя
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портрет автора Освіта: вища -у 1985 році закінчила Корсунь-Шевченківське педагогічне училище імені Т.Г.Шевченка, - у 1992 році закінчила Уманський державний педагогічний інститут імені П.Г.Тичини Спеціальність: «Педагогіка і методика початкового навчання», кваліфікація вчитель початкових класів. Місце роботи: Монастирищенська спеціалізована школа -інтернат I - ІІІ ступенів ” Обдарованість” Посада: вчитель початкових класів Стаж роботи: 29 років Категорія: Спеціаліст І категорії Рік атестації: 2010 Курси підвищення кваліфікації : 2015 рік ЧОІПОПП
Науково-методична проблема: ”Навряд чи є що-небудь більш важливе для знання, для спокійного життя і для успіху будь-якої справи, ніж уміння людини мислити” Джон Локк
Критичне мислення — це складний ментальний процес, який починається із залучення інформації і закінчується прийняттям рішення. Світ дуже швидко змінюється, тому треба: Вміти орієнтуватися у великому потоці інформації та знаходити необхідне; Вміти осмислити, впорядкувати та використати (застосувати) отриману інформацію.
Критичне мислення - це уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору; уміння піддавати ідею м'якому скепсису; об'єднання активного й інтерактивного процесу; перевірка окремих ідей на можливість їх використання; моделювання систем доказів, на основі яких базуються різні точки зору ; переоцінка та переосмислення понять та інформації; здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно під час прийняття рішення.
Критично мислити це: Проявляти допитливість; Використовувати дослідницькі методи; Ставити перед собою питання; Здійснювати планомірний пошук відповідей; Розкривати причини і наслідки фактів; Сумніватися в загальноприйнятих істинах; Формулювати власну точку зору і відстоювати її логічними доказами; Дослухатися до аргументів опонента та логічно їх осмислювати.
Механізм технології розвитку критичного мислення Три фази уроку: Евокація або виклик (фаза актуалізації). Осмислення (фаза вивчення нового матеріалу). Рефлексія.
Евокація: «Мозковий штурм»; «Асоціювання»; «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; «Запитання- відповідь»; «Займи позицію»; «Ріка очікувань». МЕТА: учитель спрямовує учнів на вивчення нової теми, постановку запитань, визначення проблеми. пробудження інтересу учнів, заохочення їх до формування цілей навчання
Осмислення: «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; «Прес»; Дискусія; «Читання з позначками»; «Т-таблиця»; «Таблиця передбачень»; «Таблиця Елвермана»; Складання схем, таблиць, малюнків. МЕТА: учитель підводить учнів до пошуку, опрацювання, осмислення матеріалу, відповідей на запитання. дослідження проблеми, набуття нових знань для побудови міркування
Рефлексія: «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; «Рюкзак»; Проект; Есе; «Незакінчене речення»; «Сенкан»; «Взаємне опитування». визначення змісту ідей, поширення знань у новому контексті МЕТА: учитель спонукає учнів відтворити вивчене, визначити власне ставлення, знайти вирішення проблеми
Методична робота Те що я чую — я забуваю; те, що я бачу і чую — я трохи запам'ятовую; те, що я бачу, чую і промовляю – я починаю розуміти» Поради вчителям: Не поспішайте пропонувати дітям способи розв’язання проблем. Завжди шукайте можливість організувати мозковий штурм; Порівнюйте все, що можна порівняти (ейдотехніка); Заохочуйте учнів до творчості; Заохочуйте учнів до критичного мислення.
”Все починається з мами” Читання 2клас Проблемне питання Дискусія в парі “Асоціативний кущ” “Мікрофон” Читання в парах Читання з позначкою
Чого навчають байки Леоніда Глібова? Читання 3клас “Навчаючи – вчусь” Аналіз ознак Елементи ейдетики Взаємні читання Інсценізатор Дебати
Василь Гоголь”Чудовий Дніпро” Читання 4 клас Аналіз ознак Есе Робота в групі Мозковий штурм Збережи останнє слово для мене Дискусія в парі
Навчання грамоти 1 клас Звуки[п] [п’],позначення їх буквами П п. Опрацювання тексту”Бабуся захворіла” Робота в парі Самооцінка (Смайлики) Створення проблеми Асоціативний кущ Казка на фланеографі Sendplay “Пісочна гра” Метод “Сенкан”
Хто такі комахи? Природознавство 1 клас Дискусія Проблема з казки Аргументи із життя Взаємне опитування Вірш в емоціях Sendplay “Пісочна гра”
Водойми України Природознавство 1 клас Історія мого краю Аргументи Практична робота Проект “Забруднена річка” Проект “” Чисте довкілля Проект “Екологічно чиста річка”
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення до держави та суспільства Класні години Заочні екскурсії містами України Відвідування музеїв, виставок Екскурсії вулицями рідного міста Перегляд фільмів про видатних людей країни та міста Ціннісне ставлення до людей Класні години Години спілкування Диспути та дискусії Обговорення літературних творів Анкетування учнів Анкетування батьків Акції милосердя Тренінги
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Відвідування музеїв, виставок Участь у шкільних концертах та заходах Виховні години Участь у виставках та конкурсах Участь у тематичних шкільних тижнях Ціннісне ставлення до себе Бесіди з БЖ учнів Виховні бесіди Участь у спортивних змаганнях та конкурсах Оформлення класних тематичних виставок малюнків Складання пам’яток здоров’я
Напрямки виховної роботи Ціннісне ставлення до праці Виховні бесіди Рейди “Чисте подвір’я”, “Чистий клас” Конкурси “Кращий черговий”, “Моє робоче місце” Виховні години присвячені людям праці Участь у шкільних заходах та акціях Ціннісне ставлення до природи Екологічні бесіди Години спілкування з природою Екологічні конкурси, вікторини Проведення інтегрованих занять екологічного змісту Вивчення правил поведінки у природі Організація виставок учнівських робіт, малюнків, творів, віршів, пісень
Проблема виховної роботи ”Виховання особистостей в колективі” Проект “Виховна робота” Веселі старти Історія мого краю Уроки доброти Казка на новий лад
Проблема виховної роботи ”Виховання особистостей в колективі” Поетичний вінок Кобзареві Акція “Посади дерево” Виставка робіт Прощавай 4 клас Акція “Повертайтеся живими” для воїнів АТО
РОБОТА З БАТЬКАМИ Батьківський всеобуч Спільна робота Вивчення сімей учнів Бесіди, групові та індивідуальні консультації Лекції, розгляд матеріалів з педагогічної преси Відкриті навчальні заняття та заходи Виставка дитячих робіт, їх аналіз Класні збори Загальношкільні збори Спільні свята Громадські справи Майстер-клас Спостереження Анкетування Вивчення родинних коренів
Робота з батьками Спільні батьківські збори Сумка “Самарянина” Різдвяні свята Майстер клас “Серветка для мами” Вироби до Дня Святого Валентина Біблійні легенди на фланеографі
Методична робота Педагогічна практика студентки Корсунь-Шевченківського педагогічного училища – Баранюк Світлани Анатоліївни; Керівник шкільного методоб’єднання; Виступи на педрадах; Доповіді на районних семінарах; Проведення відкритих уроків для районних семінарів, для шкільного методоб’єднання; Розміщення матеріалів на сайті ”Методичний портал”; ППТ (цифрові ресурси ”Величини . Одиниці вимірювання часу”, методичний посібник з презентаціями ” Пожежна безпека ”, нестандартні форми проведення уроків позакласного читання).
Результати педагогічної діяльності Всеукраїнський конкурс з української мови ”Альбус”; Всеукраїнський конкурс з математики ”Альбус”; Міжнародний конкурс з математики ”Кенгуру”; Мовно-літературний конкурс віршів Т.Г.Шевченка; Учасники районних спортивних змагань; Активні учасники фестивалю ”Грайлива веселка”; Шкільні олімпіади.
«Сперечайтесь, плутайтесь, помиляйтесь, але, заради Бога, міркуйте, і хоча хибно, але самі». П.Лессінг «Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення — найбільш благородний, шлях наслідування — найбільш легкий і шлях особистого досвіду — найбільш важкий». Конфуцій
Схожі презентації
Категорії