Школа
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Комунальний заклад “Луцька ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 Луцької міської ради Волинської області ” Адреса: м. Луцьк, вул. С. - Щедріна, 1, тел. 8(03322)40510 Е -mail :Lschool12@qmail.com
1946 р. – заснована початкова школа с. Вишків Ківерцівського району. У 1951 році стає школою – семирічкою. З 1 вересня 1960 року функціонує як школа-восьмирічка. Історія школи:
Навчально-матеріальна база школи Будівля школи є комунальною власністю Луцької міської ради Волинської області. Це типове двоповерхове приміщення збудоване у 1987 році. Загальна площа школи 5290.80 кв.м. Відповідно до санітарно-гігієнічних норм потужність школи – 689 учнів. Загальна площа території школи зі спортивними майданчиками, фруктовим садом, газонами та клумбами, живоплотом (500 м. погонних) займає 36 060 кв. м.
Організація навчально-виховного процесу Заклад працює: З 900 до 1800 За п’ятиденним робочим тижнем – початкова школа та 5-9 класи За шестиденним робочим тижнем – 10-11 класи Профіль: українська філологія та універсальний Учні 10-11 класів мають змогу здобувати ази улюбленої професії на міжшкільному комбінаті Кількість класів: 19
Учнівський контингент Учнівське наукове товариство: Шкільна філія міського учнівського наукового товариства «Ерудит». Всього учнів: 410 1-4 класи – 187 учнів 5-9 класи – 179 учнів 10-11 класи – 44 учні
Кадровий потенціал в 2014-2015 н. р.: Всього педагогів: 45 З них: учителів-спеціалістів – 9 учителів II кваліфікаційної категорії – 7 учителів I кваліфікаційної категорії – 4 учителів вищої кваліфікаційної категорії – 25 педагогів зі званням: «старший учитель» - 12 «учитель-методист» - 8 Нагороджено нагрудним знаком «Відмінник освіти» - 3
Проблема, над якою працює школа: „ Самореалізація творчої особистості через створення комфортного здоров'язберігаючого середовища ”
Наші переможці олімпіад та конкурсів 2013-2014 н. р. ІІ місце призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (екологія) – учениця 10 класу Лисик Оксана (вчитель Присяжна Н.О.); ІІ місце призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (фізика) – учень 8-Б класу Пархомчук Назарій (вчитель Цюриць С.С.); ІІ місце призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (математика) – учень 6-А класу Гончарук Ярослав (вчитель Іванюк Є. О.); ІІ місце призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (географія) – учень 11 класу Ковтонюк Ілля (вчитель Дудко Т. В.) ІІІ місце призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (російська мова) – учень 8-Б класу Бовсунівський Олексій (вчитель Дідух Л.П.); ІІІ місце призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (фізика) – учениця 9-А класу Фень Катерина (вчитель Цюриць С. С.) ІІІ місце призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (географія) – учениця 9-А класу Фень Катерина (вчитель Дудко Т. В.) ІIІ місце призер ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (хімія) – учень 10-Б класу Савчук Роман (вчитель Шалайко Г.І.);
І місце в міських змаганнях з швидкісного радіоконструювання– учень 9-Б класу Оленюк Владислав (керівник Цюриць С. С. ) ІІ місце у міських змаганнях з технічного моделювання для молодших школярів команда КЗ ЛЗОШ №12 ( керівник гуртка Ковтонюк І. Ю. ); II місце з технічного моделювання для молодших школярів – учень 3 - Б кл. Тимко Вікторія ( керівник гуртка Ковтонюк І. Ю. ); ІІI місце з технічного моделювання для молодших школярів – учень 4 - Б кл. Омельчук Роман ( керівник гуртка Ковтонюк І. Ю. ); ІІ місце призера ІІ етапу (міського) ХІІ міжнародного конкурсу з укр. мови імені Петра Яцика – учень 11 кл. Ковтонюк Ілля (вчитель Чорна Н. В.) ІІ місце призера ІІ етапу (міського) ХІІ міжнародного конкурсу з укр. мови імені Петра Яцика – учениця 4-А кл. Требік Дарина (вчитель Кірчук Н.А.) ІIІ місце призера ІІ етапу (міського) ХІІ міжнародного конкурсу з укр. мови імені Петра Яцика – учениця 3-Б кл. Кабарчук Вероніка (вчитель Зеленюк В.В.) ІІ місце призера міського етапу конкурсу імені Т.Г.Шевченка – учень 6-А кл. Слісаренко Максим (вчитель Пушкарчук С. М.);
І місце в міському, ІІ місце в обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт з технічних наук– учень 10 класу Савчук Роман (керівник Цюриць С. С. ) ІI місце в міському, ІІ місце в обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт з технічних наук – учениця 9-А класу Фень Катерина (керівник Цюриць С. С. ) ІІ місце в міському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт з мистецтвознавства– учениця 9-А класу Кумановська Іванна (керівник Наумчук Л. М.) ІІI місце в міському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт з валеології – учениця 9-Б класу Лисик Оксана (керівник Присяжна Н. О. ) II місце на Всеукраїнському біологічному форумі учнівської та студентської молоді «Дотик до природи» у секції «Біологія людини» Переможці міського етапу Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина - Україна» - учениця 5 класу Шалайко Дарина, учень 6-Б класу Мазурчук Павло (Філіпчук О.П., Сколець Р.О) I місце з міні-футболу «Футбольна коляда» - учні 6-7 класів II місце з міні-футболу «Футбольна коляда» - учні 8-9 класів (вчитель Бабула А. А.)
У школі функціонують Факультативи: «Основи теорії літератури» ; «Основи комп’ютерної графіки» «Основи християнської етики»; «Літературна мозайка»; «Сімейні цінності»; «Захисти себе від ВІЛ»;
- «Зарубіжна література»; - «Цікава англійська»; - «Ми – громадяни України»; - «У світі поетичного слова»; - «Креслення»; - «Український мовленнєвий етикет»; - «Риторика»; - «Готуємось до ЗНО».
Позакласна діяльність представлена: Гуртки: Вокальний (молодша група); Вокальний (середня група); Радіотехнічний; Декоративне мистецтво; Різьблення фанери; Конструювання; Виробів з деревини; Сучасна вишивка хрестиком; « Євроклуб »; Гра на музичних інструментах (труба, сопілка, акордеон); WEB-дизайн; Хореографічний; «Технічне моделювання»; «Флористика»
«Створення комфортного освітнього середовища для формування здоров’язберігаючої компетентності учнів» Наказ управління освіти і науки Волинської ОДА від 31.12.2010 №635 Чорна Н. В.
Мета дослідження: удосконалення роботи загальноосвітнього закладу в напрямі створення освітнього середовища для формування здоров’язберігаючої компетентності шляхом інтеграції можливостей ЗНЗ та інших закладів і служб міста, що займаються питаннями збереження та зміцнення здоров’я. Чорна Н. В.
Волинська делегація Всеукраїнської науково-практичної конференції “ Школи сприяння здоров'ю ” Чорна Н. В.
СУБ’ЄКТИ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ШКОЛИ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю Луцька міська рада; управління освіти Луцької міської ради; Волинський ІППО; відділ охорони здоров’я Луцької міської ради; Центр планування сім’ї; центр соціальних служб для сім’ї та молоді; батьківська громада; дитячі та молодіжні громадські організації; засоби масової інформації; Жидичинський Свято-Миколаївський чоловічий монастир. Чорна Н. В.
Здоров’язбережувальна компетентність Еколого- валеологічні Психолого- медичні Соціальні Безпеки життєдіяльності Знання Фізичної культури Навички, що сприяють Мотивація Фізичному здоров’ю Соціальному здоров’ю Духовному і психічному здоров’ю На здоровий спосіб життя Успіху та тренування волі Чорна Н. В. Модель здоров’язбережувальної компетентності учня
Модель випускника основної школи сприяння здоров’ю Належно знає будову свого організму та функції його органів. Усвідомлено та систематично зберігає і зміцнює здоров’я через дотримання правил гігієни, раціональне харчування, заняття фізкультурою та спортом, попередження негативних емоцій. Володіє знаннями та уміннями захисту свого здоров’я від вірусних та інфекційних захворювань, свідоме негативне ставлення до шкідливих звичок. Чорна Н. В.
Чорна Н. В. Позитивно сприймає своє фізичного «я» має досвід вдосконалення свого фізичного стану та зовнішнього вигляду. Знає свій темперамент, характер, стан здоров’я та вміє керувати своїми емоціями і поведінкою у стресових, конфліктних ситуаціях. Свідомо дотримується правил безпеки життєдіяльності, вміння грамотно звернутися за екстреною допомогою до спеціалізованих служб. Усвідомлено позитивно ставиться до посильної фізичної праці як джерела підвищення фізичного, психічного та психологічного здоров’я. Модель випускника основної школи сприяння здоров’ю
Чорна Н. В. Модель випускника початкової школи сприяння здоров’ю Має початкові уявлення про будову та роботу свого організму. Знає правила підтримування та розвитку життєздатності свого організму та дотримання їх щодо: особистої гігієни; раціонального харчування; регулярних занять фізкультурою і спортом; культури спілкування.
Чорна Н. В. Модель випускника початкової школи сприяння здоров’ю Знає та дотримується правил безпечної поведінки в побуті, у школі, на вулиці, в транспорті, громадських місцях, у природі. Має уявлення про служби екстреної допомоги. Уміє організовувати свій режим дня та дотримуватися його. Негативно ставиться до шкідливих звичок. Усвідомлює необхідність звертатися до лікаря в разі хвороби та з метою попередження захворювань. Має досвід занять фізичною працею під керівництвом дорослих, переживання відчуття бадьорості, насолоди, стимуляції пізнавальної активності.
Чорна Н. В. Модель випускника старшої школи сприяння здоров’ю Усвідомлено ставиться до свого здоров’я та здоров’я інших як найвищої особистої та суспільної цінності, основи самореалізації; сформованість установки бути здоровими. Володіє навичками самоорганізації та самоконтролю щодо збереження свого здоров’я через особисту гігієну, харчування, заняття фізкультурою та спортом, вміння керувати емоціями, діяти в ситуаціях психічної небезпеки. Має знання про найпоширеніші хвороби та захист від них, вміння надавати допомогу та самодопомогу в екстремальних ситуаціях, сформованість мотивації на здоровий спосіб життя.
Чорна Н. В. Модель випускника старшої школи сприяння здоров’ю Вміє організувати режим дня на основі наукових знань та з врахуванням своїх психофізіологічних особливостей; недопущення хронічної перевтоми. Прагне до фізичного саморозвитку, самозбереження, самооздоровлення; активна турбота щодо усунення причин, що можуть зашкодити здоров’ю та життю людини; сформованість культури здоров’я. Усвідомлення особистої відповідальності за вибір способу життя. Регулярно консультується зі спеціалістами щодо стану свого здоров’я та профілактики захворювань. Вміє чергувати розумову діяльність з фізичною працею як умовою збереження та зміцнення здоров’я.
Модель здоров’язбережувального освітнього середовища Мета: створення комфортних умов розвитку школярів розвиток фізіологічних систем організму дитини розвиток пізнавальних,психічних процесів розвиток особистісних якостей подолання негативного ставлення до здоров’я Компоненти Екологічний Культурологічний Предметно- просторовий Змістовно- методичний Чорна Н. В. Вербальний Емоційно- поведінковий
концепція Школи сприяння здоров’ю програми основної, виховної і додаткової освіти технології, форми, методи організації навчально-виховного процесу система роботи з батьками Змістовно-методичний компонент організаційно-управлінський та методичний супровід, система моніторингу здоров'я і фізичного розвитку школярів Дахнюк Г.І. профілактичні здоров'язбережувальні програми особистісно зорієнтований та диференційований підхід у викладанні навчальних предметів
Додаткова освіта "Створення комфортного освітнього середовища для формування здоров'язберігаючої компетентності учнів” ІІ етап Дитячий екоклуб «Зелена планета», 1-4 класи Школа Айболита, 5-7 класи Проект «Клас культури здоров’я», 8-9 класи Дискусійний клуб «За здоровий спосіб життя», 10-11 класи Гурток «Знавці рослин-лікарів», 9-А клас Факультатив «В життя через красу», 6 клас Тренінг-курс «Майбутнє починається сьогодні», 10 клас Екологія - взаємозв’язок з образотворчим мистецтвом , 6-7 класи Курс «Цікава математика», 6 клас Курс «Твої можливості, людино», 8-Б клас Інформаційне агентство «12 балів», 8-11 класи Факультатив «Захисти себе від ВІЛ», 9-11 класи Дні здоров'я Валеологічний клуб для вчителів Дахнюк Г.І.
Здоров’язбережувальні аспекти сучасного уроку Урахування періодів працездатності учнів, розподіл інтенсивності розумової діяльності, ранжування навчального матеріалу за ступенем складності,новизни,актуальності Використання ефективних методів навчання, кваліфіковане застосування елементів музикотерапії, рухотерапіі, кольоротерапії, арт-терапїї,спрямування уроку на розвиток життєвих навичок, компетентностей Особистісна зорієнтованість уроку; урахування вікових та психологічних особливостей учнів Гігієнічні умови в кабінеті С У Ч А С Н И Й У Р О К Психологічний клімат на уроці; формування мотивації на досягнення успіху в навчанні Дахнюк Г.І.
Декада здоров`язбережувального уроку Формування постави на уроці природознавства Фізкультхвилинка на уроці математики
Здоров`язбережувальні технології Ігротерапія Фізкульт-хвилинки Гімнастика для очей Пальчикова гімнастика Технології навчання здоров’я Медико-гігієнічні Дихальна гімнастика Фізкультурно-оздоровчі Казкотерапія Горіхотерапія Природотерапія Дахнюк Г.І.
Міські семінари-практикуми Вчителів російської мови Вчителів географії Заступників начальників районних відділів освіти
Бібліотека, їдальня, майстерня, медичний кабінет, актова зала, куточки гігієни Спортзал, спортивний стадіон, тренажерна зала Зорові тренажери Комп'ютерний клас Архітектура шкільної будівлі: просторова структура навчальних помешкань, умови для переміщення і розміщення учнів, особлива атрибутика, колористика Предметно-просторовий компонент Чорна Н. В. Матеріально-технічні умови навчання
екологічна стежка озеленення школи оздоровча флора фізичні компоненти відеоекологічна складова Екологічне мікросередовище Чорна Н. В.
Схожі презентації
Категорії