Портфоліовчителя біології та хіміїВеликодальницького НВК“Школа – гімнізія” Хмелевської Наталії Сергіївни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо вчителя біології та хімії Великодальницького НВК “Школа – гімнізія” Хмелевської Наталії Сергіївни
Структура портфоліо 1. Особисте досьє 2. Пошуки педагогічної істини 3. Науково – методична діяльність 4. Вертикаль особистісного росту 5. Позаурочна діяльність з предмета 6. Висновки
Особисте досьє 1. Хмелевська Наталія Сергіївна 1953 р.н 2. Освіта вища Одеський державний університет ім. І.І. Мечнікова, факультет біологічний, 1975 рік, спеціальність – біолог, викладач біології та хімії
Особисте досьє Трудовий стаж - 4о років Педагогічний – 35 років Маяцька зош Біляївського району – 1975 -1977 р.р. Школа № 45 м. Одеси 1977-1981 р.р. Школа № 12 м. Одеси 1981 – 1985 р.р. Великодальницький НВК – 1985 – і донині
Робочий шлях 1985 по 1990 – заступник директора з виховної роботи З 1990 вчитель хімії і біології З 1998 року по 2001 – керівник районного методоб'єднання вчителів біології З 2001 по 2007 – заступник директора з навчально – виховної роботи З 2007 керівник шкільного методоб'єднання вчителів природничого циклу
Курси і кваліфікація 1. Атестація – 2006 рік Підтвердження вищої категорії і звання вчитель - методист 2. Курси Одеський обласний інститут удосконалення вчителів (ООІУВ). Курси заступників директорів з навчально – виховної роботи, 2005 рік ООІУВ, 2006 рік “ Організація і запровадження новітніх педагогічних технологій ” ООІУВ, 2008 рік “ Сучасні форми та методи навчання біології ”
Пошуки педагогічної істини Кого вчити? Моє кредо Чому вчити? Як вчити? Освіта – це те, що залишиться у людини після того, як вона забуде все те чому її учили (Жарт з глибоким змістом)
Якісна освіта допомагає людині орієнтуватися в новій для неї ситуації і знаходити ефективні варіанти діяльності, здатність діяти таким чином звичайно поєднують з інтелектом, тож найважливішим для мене завданням є розвиток інтелектуальних можливостей учнів та виховання особистості, яка прагне до самовдосконалення і отримує задоволення від цього процесу. Сьогодення вимагає від особистості нових результатів, а саме: 1. Певних умінь, які можна застосувати за будь - яких обставин; 2. Уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань; 3. Не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань. 4. Уміння працювати в злагоді з іншими і спільно йти до мети Чому вчити?
Кого вчити? Я Фізичне Середовище Духовне Соціальне Світогляд Суспільство (клас) Об'єкт Здоров'я Внутрішній світ, почуття, думки, знання Зв'язки з іншими людьми Соціальний заказ Модель учня
Максимум діяльності учнів. Мінімум діяльності вчителя. Опора на почуття та емоції, зацікавленість, здивування. Розвиток ініціативи, творчого пошуку, самостійності. Система проведення уроків учнями – це віра в їх знання та дорослість. Привчити учнів до розуміння того, що навчання це робота розуму, душі, емоцій. Надати психологічні установки на роль результатів діяльності на їх майбутнє. Девіз: “ Головна твоя зброя в житті – це твій розум ”. Робота повинна виконуватися вчасно і якісно. ( різниця оцінювання в залежності від часу здачі матеріалу) Дати можливість учням усвідомити і пережити успіх (“ осяяння розуму ”) під час відповіді на проблемні питання Як вчити?
Будь вимогливим в першу чергу до себе Не втрачай набуте кращими педагогами Навколо тебе особистості із своїм світом Учитель – не вбий в учневі Ейнштейна і Моцарта Розумій, що до дитини треба нахилитися в першому класі і піднятися в старших Дякуй світу дитинства, бо завдяки йому ти зберігаєш молодість душі Моє кредо
Динаміка навчальних досягнень з біології (2008 – 2009\2009-2010 н.р.) Клас Рівень знань Рівень знань Рівень знань Рівень знань Кількість учнів 2008\2009 П % С % Д % В % 7мі класи 3 4,0 28 36,5 31 40 15 19,5 77 8мі класи 3 3,9 23 29,5 29 37,1 23 29,5 78 9ті класи 1 1 32 34 39 41 23 24 95 10ті класи - - 24 44,5 21 38,9 9 16,6 54 11 класи - - 16 30,2 19 35,8 18 34 53 Всього 7 2 123 34,% 139 39 88 24,5 357 2009\2010 П % С % Д % В % 7мі класи - - 20 27 32 43 22 ЗО 75 8мі класи 1 1 34 3.5 45 46 17 18 97 9ті класи 6 8.5 25 36 28 40 11 16 70 10ті класи 5 8 17 28 28 47 10 17 60 11 класи 4 6 21 33 18 28 21 33 64 Всього 37 5 117 32 152 41 81 22 366
МОЇ УЧНІ - СТУДЕНТИ 2006 – 2010 рік Медалістів – 9 золотих, 10 срібних, Медичний університет – 9 Медичне училище - 12 ОДУ ім. І.І. Мєчнікова - 3 Аграрний університет – 7 Участь в олімпіадах(2010 рік) Клас 8 9 10 11 Шкільна 6 5 5 3 Районна 1 2( І і ІІІ місця) 1 1 (І місце) Обласна 1
Проект “ Вертикаль особистісного зросту ” Забезпечує Базується на: Педагогічний зріст, професіоналізм Розвиток інтелекту та формування компетентності Високий рівень творчої діяльності Гуманізацію відносин між учителем та учнем Співпраці учителя і учнів по оволодіванню методами наукового дослідження Власній незадоволеності собою Застосуванні педагогічного досвіду, новітніх технологій Знанні психології учнів різного віку Практичний результат навчання учнів
Право бути собою Справа створює майстра Алгоритм здоров'я Модулі проекту Педагогіка співпраці Вертикаль особистісного зросту
Модуль “Справа створює майстра” Мета: продовжувати роботу по використанню сучасних педагогічних технологій, поповнювати скарбничку власної майстерності, формувати практичні уміння, які дають змогу здійснювати наукові дослідження. Завдання: 1. Вдумливо використовувати різні форми і методи активного навчання 2. Здійснювати евристичний підхід до подачі матеріалу уроків 3. Мотивація навчання Форми: 1. Розробки уроків 2. Поповнення збірки біологічних задач 3. Слідкувати за розвитком актуальних питань
Модуль “Педагогіка співпраці” Мета: «Всі ми один для одного і вчителі і учні, досвід кожного цінний і неповторний». В. Леви Завдання: Удосконалювати - вміння працювати з учнями, колегами, батьками, - здатність усвідомлювати цінність і неповторність кожної особистості - культуру спілкування Форми: Проведення виховних годин, батьківських зборів, зустріч з випускниками
Модуль “Право бути собою” Мета: формувати вміння самооцінки особистого “Я” як системи відкритої для переробки інформації і впливу, але здатної до реалізації власних ідей Завдання: формувати позитивне відношення до світу, розвиток вміння володіти своїми почуттями, Форми: ознайомлення з літературою з психології, психофізіологічними тренінгами та використання цих знань в своїй роботі
Модуль “Алгоритм здоров‘я” Мета: використання здоров‘язберігаючих технологій в процесі навчання Формувати: - основи здорового способу життя, - навички діагностики власного здоров'я, - позитивного ставлення до світу навколо тебе Форми: курси “Основи здоров'я” , Конференції “Генетичні основи спадкових хвороб”
Науково – методична діяльність 1. Районний семінар заступників директорів з навчально – виховної роботи “ Особистісно – зорієнтована освіта як особливий вид діяльності 2003 рік 2. Семінар завучів. “ Організація проектної діяльності учнів ” 2004 рік 3. Організація і проведення на базі НВК фестивалю молодих вчителів “ Шукаю свій почерк ” 2005 рік 4. Семінар директорів району на базі НВК - творчий звіт школи “ Від знань до активної соціальної дії ” 2006 рік 5. Підготовка і проведення педагогічних нарад, тренінгів, творчих звітів вчителів (2005 – 2007 роки) 6. Планування і проведення засідань шкільного методоб'єднання вчителів природничого циклу Участь в роботі районного методоб'єднання вчителів біології
Позаурочна діяльність з предмету Форми позаурочної роботи Се План проведення тижня біології в школі Понеділок – “ В світі рослин ” 1. Випуск газети, 2. В царстві Берендея, Вівторок - “ В світі тварин ” 1. Кінозал “ Динозаврик ”, 2. Свято птахів Середа – Світ людини 1. Шоу “Я іду в медин”, 2. гра “Найрозумніший” Четвер – Збережемо нашу планету 1. Конкурс плакатів 2. Як би я був радником ООН з питань екології то… 1 Роботаз обдарованими дітьми 2 Організація допомогиу засвоєнні матеріалу для слабких учнів 3 Тижнібіології 4 Систематизаціятворчих роботучнів таоформлення відповідних матеріалів» 5 Організація гуртка «Готуємоучнів до ЗНО»
Висновок Бали ставимо не тільки ми, але і нам. Від того який бал ми з вами отримуємо великою мірою залежить ставлення дитини до навчання. Тому кожний справжній вчитель використовує весь можливий арсенал педагогіки, психології і дидактики для самовдосконалення своєї особистості і сприяє становленню нового покоління, здатного іти далі і бути кращим ніж ми. Поки вчення триває – життя продовжується. Всі ми один для одного і вчителі, і учні, досвід кожного цінний і неповторний
Схожі презентації
Категорії