Райгородок школа
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Слався школо , рідная наша! З кожним днем цвіти , процвітай. Ми –твої діти , ти – для нас краща, Сміхом дитячим шуми , не вгавай! *** В барвах освіти плекай світлі мрії, Селище наше ти прикрашай . Ти –наша гордість , наша надія. Звичай народу шануй , зберігай! *** Ти нас навчила бути людиною , Землю любити , людей поважать. Ти –наше сонце , ти- наша днина, Раді тобі свій уклін ми віддать! *** Впевнені ми : краща у світі! Ділом підтверджено , перша цих днів. Райгородоцька загальноосвітня Школа завершених трьох ступенів!
1952 – рік народження школи 1975 – побудована триповерхова добудова до школи 1990 - організація систематичної роботи по співдружності кафедри педагогіки СДПІ та педагогічного колективу школи 1990-2008 – школа - експериментальний майданчик Слов’янського Державного Педагогічного Університету 1994 – початок роботи над проблемою „Гуманізація навчально-виховного процесу” 1994-1996 рр. – участь в обласному експерименті „Диференціація – невід’ємна частина гуманізації навчально-виховного процесу” 1999 р. – Міжнародна науково-практична конференція „Гуманізація навчально-виховного процесу”, підведення підсумків сумісної роботи кафедри педагогіки СДПІ та педагогічного колективу школи над проблемою „Гуманізація навчально-виховного процесу”. Початок роботи по вивченню педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського та впровадження в навчально-виховний процес школи ідей, науково-педагогічних надбань, системи роботи великого педагога-гуманіста. 2001 р. – участь у Всеукраїнській програмі „Комп’ютеризація та інформатизація сільських шкіл”. Отримання сучасного комп’ютерного класу. 2001 р. – перемога в конкурсі грантових проектів в американському агентстві Каунтерпарт, отримання коштів в сумі 11 тис $ 2001-2002 р. – реалізація грантового проекту „Створення Центру здоров’я” 2001-2007 р. – Система роботи з обдарованими та талановитими дітьми. Участь в роботі МАН. 2010-2012 р. -Проект “Створення комфортних умов для навчання,виховання.харчування вихованців ГПД шляхом організації мережі гуртків,студій,спортивних секцій та поповнення матеріально-техничної бази для змістовного дозвілля ”
Результати роботи В результаті плідної сумісної роботи педагогічного колективу та громадської організації “Успіх “, в співпраці з міжнародними організаціями та фондами реалізовано : 6 грантових проектів; Використано додаткових коштів в сумі: 36 тисяч 300 доларів; 20000.00 грн. для поповнення матеріально - технічної бази та проведення інноваційних,інтерактивних заходів.
2000 – 2004 р.. – Участь в обласному експериментальному майданчику „Моніторинг розвитку творчих здібностей учнів”. 2002 р. – школа розпочала робота над проблемою „Пошук шляхів та створення умов для самореалізації творчої особистості в освітньому процесі школи на основі даних моніторингових досліджень, виховання успішного та здорового покоління” 2002-2004р. – Плідна робота над реалізацією програми „Рівний – рівному” 2003 р. – відкриття в школі музею історії селища Райгородок 2003-2007 р. – проведення занять в Літній школі з метою вибору профілю навчання у старшій школі. 2004 р. – Перемога в обласному конкурсі програм „Шкіл сприяння розвитку здоров’я.” 2005 р. – розробка концепції Школи життєвого самовизначення 2006 р. – реалізація грантового проекту "Святогірський мовний табір "Лідерство" при підтримці посольства США, в результаті якого школа підключена до високошвидкісного Інтернету. 2006 р. – реалізація грантового проекту "На село – до виборців" американського фонду "Євразія", вчителями школи та громадською організацією "Успіх" з метою побудови громадянського суспільства та свідомого вибору жителями сільських громад Слов'янського району парламенту України 2005-2007 рр. – співробітництво з Корпусом миру США. Робота волонтера Тревіса Барка, громадянина США в школі, викладання англійської мови, з метою покращання методики викладання, розширення дружніх зв’язків між Україною та США. 2006-2007 рр. – Реалізація грантового проекту "Створення здоров'язберігаю-чого простору для молоді та підлітків селища Райгородок" в Інституті станих спільнот США (UCAN) за участю всіх соціальних інститутів селища. 27 вересня 2007 року – Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховання громадянина" Порушення клопотання про присвоєння школі імені В.О. Сухомлинського
Створення здорової, моральної і ділової атмосфери в колективі: матеріальну і моральну зацікавленість учасників педагогічного процесу; забезпечення стабільності робочих місць; створення оптимального психологічного клімату; регулярне і вчасне фіксування досягнень кожного педагога; постійне підвищення кваліфікації учасників навчально-виховного процесу; рівні стосунки з усіма без винятку підлеглими; постановка перед членами педагогічного колективу реальних завдань з урахуванням їхніх можливостей; довіру і делегуванням повноважень за всіма службовими сходинками; надання максимально широкої ініціативи без зайвої опіки над деталями та формалізму; стимулювання сміливих думок та ініціативи. ставлення до педагогів на засадах доброзичливої об’єктивності; вилучення методів впливу, що будь-яким чином можуть принижувати людську гідність; особисту і професійну чесність.
Власний стиль керівництва: взаємоповага та співробітництво керівника, педагогів, учнів; гласність та доступність інформації; обговорення актуальних думок та запланованих нововведень; врахування інтересів меншості, окремих членів колективу; зменшення ролі контролю і покарань; толерантність; зацікавленість у досягненні спільних цілей; заохочення індивідуальних досягнень членів колективу, творчих підходів; прагнення до взаємодопомоги та моральної підтримки; широке делегування повноважень.
Результати атестації педагогічних працівників Результати атестації педагогічних працівників
у центрі навчального процесу знаходиться учень, його пізнавальна творча діяльність; відповідальність за успіх навчальної діяльності переважно учні беруть на себе; головна мета такого навчання: розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів, усвідомлення ними моральних цінностей, що згодом дозволить їм стати здатними до самореалізації, самостійного мислення, прийняття важливих рішень; формування уміння працювати над розв’язанням важливих проблем як самостійно, так і в групі; роль учителя в навчальному процесі дуже відповідальна, але зовсім відмінна від тієї, що орієнтована на традиційне навчання; навчальна діяльність учнів має сприяти розвитку критичного та творчого мислення.
РАЙГОРОДОЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ «Бути справжньою людиною та громадянином учимося у В.О. Сухомлинського»
Ласкаво просимо , гості у світлицю , Де пісня й казка , звичаї живуть , Де пахне васильочок і пшениця, Де рушники узорами цвітуть. На рушник розшитий Хліб кладемо з сіллю , Щоб легкі дороги Славили Вкраїну!
Учасники ХІV Всеукраїнських педагогічних читань « Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховання громадянина» знайомляться з шкільними кабінетами , фотостендами і виставками робіт дітей.
Вчителі та учні нашої школи пишаються тим , що у нас є свій гімн та герб . Авторами є колишні випускниці Мартинович Настя і Колісник Марина , а музику написала вчитель Киркач О .П. На початку свята прозвучав гімн школи у виконанні дитячого хору .
Про роботу шкільної служби психолога присутні змогли дізнатися під час робочого тренінгу для гостей , батьків і дітей .
Діти та вчителі школи з любов’ю продемонстрували учасникам семінару окремі сторінки свого шкільного життя . Гості побачили відкрите заняття гуртка «Флористики», яким керує Лежньова Ірина Вікторівна. Члени гуртка підготували пам’ятні подарунки- міні –картини , виконані із природного матеріалу.
Ансамбль «Сузір’я»- гордість нашої школи. Вони є неодноразовими переможцями шкільних та районних конкурсів. Гостей вітали українською піснею.
Співпраця вчителів та учнів - головне ! У пісні посвяченій Учителю злилися голоси солістів гуртка «Хор-Мажор» -Ганни Шевченко , Дмитра Горбановича ,Кошового Максима і Гриньової Даші ,та вчителя музики Киркач О.П.
Ольга Василівна Сухомлинська була в захопленні від побаченого в Райгородоцькій ЗОШ. Вона подякувала дітям та вчителям за теплий прийом , за світлу пам'ять про її батька і подарувала колективу школи чудові твори Василя Сухомлинського .
Свято довело , що учні Райгородоцької школи поважають свої коріння, поважають і збагачують традиції свого народу , як це робив Великий педагог , українець- В.О. Сухомлинський.
Грантовий проект «Створення Центру Здоров’я» Профінансований Американським агентством Каунтерпарт Автор проекту Каліберда Л.І.
Грантовий проект «На село до виборців» Профінансований Американським фондом «Євразія» Автор проекту Каліберда Л.І.
Грантовий проект «Створення здоров’язберіга-ючого простору для підлітків та молоді селища Райгородок» Профінансований UCAN при підтримці Світового банку Автор проекту Каліберда Л.І.
Грантовий проект «Професійний навчально-інформаційний центр» Направлений на конкурс Оголошений Світовим банком 2010 р. Автор проекту Каліберда Л.І.
Благодійна акція «Зрозумій! Допоможи! Підтримай!» зі збором коштів у підтримку дітей, що живуть з ВІЛ/СНІД
Схожі презентації
Категорії