ПІВЕНЬ МИРОСЛАВИ ОЛЕКСАНДРІВНИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ досвіду роботи класного керівника 4 класу ПІВЕНЬ МИРОСЛАВИ ОЛЕКСАНДРІВНИ І частина ЗОШ І – ІІІ ст. с.Кричевичі 2013
Класний керівник Дата народження: 14.12.1974 Місце проживання: с.Кричевичі 1992 – 1997 Волинський державний університет ім. Л. Українки за спеціальністю – початкове навчання, Місце роботи: загальноосвітня школа І–ІІІ ст.с.Кричевичі Стаж роботи: 18 років Категорія: вища, старший вчитель Моя педагогічна філософія: Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно. Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин, їх регулювання та корекція. Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів. Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку. Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів.
Наша Катя чудовий голос має. Вона гарно співає Добра дівчинка Анна, Щира й дуже гарна Навести в дівчатах лад, Дуже радий би наш Влад. Він добрий,ввічливий, галантний, Це-Олександр. Наша відмінниця, Розумниця наша, Просто красуня Юсюк Ірина. Грає в футбол і баскетбол наш спортсмен Петро Тата й мами любий син Іващенко Веніамін А Роман наш дуже вмілий Швидко й радо робить діло Рухливий і непосидючий- наш Голуб Максим Є чудова мрія в Оксани-радість людям дарувати Тихий і спокійний, добрий хлопчик наш Степан Невгамовний “каскадер” Це - Кубський Валентин Максима й Валентина найкращий друг- Бондарук Михайло
Учні мають право На вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять; На користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною базою навчального закладу; На доступ до інформації з усіх галузей знань; Брати участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо; Брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвіллі учнів; Брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках за інтересами тощо; На захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь і гідність; На безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання і праці.
Учні зобов’язані оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень; дотримуватись вимог Статуту, прав внутрішкільного розпорядку; бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна; дотримуватись законодавства, моральних, етичних норм; брати посильну участь в різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством; дотримуватись правил особистої гігієни; виконувати розпорядження чергових учнів та вчителя.
Становлення дитячої особистості Коли дитину оточує критика, вона звикає засуджувати. Коли дитину оточує ворожість, вона звикає воювати. Коли дитину оточують насмішки, вона стає сором’язливою. Коли дитина живе з почуттям сорому, вона набуває комплексу провини. Коли дитина живе в атмосфері толерантності, вона вчиться бути терпимою. Коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі. Коли дитину хвалять, вона вчиться цінувати інших. Коли дитина живе в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою. Коли дитина живе в атмосфері безпеки, вона вчиться довіряти іншим. Коли дитина живе в атмосфері схвалення, вона вчиться любити себе. Коли дитина живе в атмосфері відкритості, довіри, прийняття, доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.
Проблемне питання “Розвиток особистості учня через педагогіку життєтворчості та виховну технологію самовдосконалення школяра”
Золоті правила вчителя Учень – особистість, стався до нього з повагою. Ніколи не висміюй, не злись і не кричи. Будь завжди в доброму настрої, володій почуттям гумору. Будь терплячим, вимогливим, врівноваженим, добрим і ввічливим. Постійно підвищуй самооцінку учнів. Домагайся довіри учнів. Умій берегти здоровя учнів і своє. Твоє відмінне здоровя – добрий приклад для учнів. Будь стриманий на похвали і відмовся від покарань. Навчання і виховання – доброзичлива, творча взаємодія вчителя й учня. Не жалійся батькам учнів. Дисципліна й успішність класу – справа твоєї професії.
Основні завдання Головне своє завдання, як класного керівника, я вбачаю у створенні такої виховної системи, яка сприяла б підтримці та поглибленню духовних, моральних цінностей, переконань, норм поведінки, допомоги у саморозвитку та самореалізації особистості учня, розвитку його творчих здібностей.
Мета виховної системи класу Забезпечити для учня можливість свідомого вибору лінії життя, позиції, погляду на світ.
Я і мій клас Так почалася робота над проектом «Наш клас», основним завданням якого є: У 2009 році я стала класним керівником учнів 1 класу. Щоб краще пізнати дітей, не тільки їх біографічні дані, а й їхні нахили, уподобання, їх життєву позицію, розробила проект «Наш клас».
Основні завдання проекту “Наш клас” Формування та згуртування дитячого колективу через: усвідомлення поняття «Я — Ми»; створення в ньому комфортного середовища для розвитку особистості; активну діяльність класного колективу через участь у загальношкільних заходах; розвиток особистості дитини в школі і поза нею.
На це спрямовані колективні творчі справи класу, класні години, години спілкування, до яких разом зі мною готуються учні класу. Кожен учень має доручення. Закохані у спорт стали фізоргами класу, допомагають у підготовці змагань «Веселі старти», класних та загальношкільних спортивних заходів.
Учнівське самоврядування Робота груп класу побудована за наступними принципами: Дорожити честю школи, як своєю власною, примножувати її традиції Сумлінно вчитися, створювати доброзичливу та товариську атмосферу в класі Діяти в будь-якій ситуації на користь класного колективу, турбуватися про його авторитет Координувати та контролювати роботу класного колективу протягом тижня свого чергування з питань: успішності, відвідування, виконання правил внутрішнього розпорядку, харчування учнів, зовнішнього вигляду Здійснювати допомогу класному керівнику в підготовці та проведенні класних годин, свят, вікторин, екскурсій, зустрічей Чергування закінчується творчим звітом, де підводяться підсумки роботи класного колективу за тиждень
Учні, які мають гарний естетичний смак, стали нашими дизайнерами. Вони допомагають в оформленні кожного свята, позакласного заходу. Інші організовують висаджування квітів на пришкільній ділянці, а також доглядають за кімнатними квітами. За цей час наша класна кімната перетворилася на «зимовий сад», тут стало гарно і затишно.
Захоплені танцями, вчать однокласників танцювати, готують номери художньої самодіяльності, виступи, концерти до свят. Я намагаюсь організувати роботу так, щоб учні зрозуміли, що в кожної людини є свої таланти, здібності.
Схожі презентації
Категорії