з досвіду роботи тифлопедагога ДНЗ №49 ЛОСЬ Мирослави Петрівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Лось Мирослава Петрівна Вчитель-дефектолог Освіта вища Закінчила Ленінградський педагогічний інститут ім.О.І.Герцена Спеціальність - тифлопедагог Педагогічний стаж роботи 28 років
Основні напрямки роботи тифлопедагога І. Діагностичний Всебічне комплексне вивчення дітей з порушенням зору ІІ. Корекційно-компенсаторний Проведення спеціальних корекційних занять ІІІ. Організаційно-консультативний Участь у методичній роботі дитячого закладу району, міста, робота з батьками
І. Діагностичний Вивчення документації, діагнозів Визначення зорових можливостей та рівнів розвитку кожної дитини Комплектування груп та підгруп дітей з урахуванням діагнозу, гостроти зору, вторинних відхилень у розвитку
Результати фіксуються в індивідуальних тифлопедагогічних картках На 2007-2008 н.р. нами розроблена нова картка обстеження дитини з порушенням зору, яка дозволяє накреслити перспективний план розвитку кожної дитини за такими розділами: Сенсорний Розумовий Мовний Розвиток особистості Обстеження проводиться на початку та в кінці року
ІІ. Корекційно-компенсаторний Формування у дітей компенсаторних засобів пізнання довкілля Розвиток зорового сприйняття Формування предметних уявлень Розвиток збережених аналізаторів (дотику, слуху, нюху) та дрібної моторики Орієнтування у просторі Соціально-побутове орієнтування
ІІІ. Організаційно-консультативний Лось М.П. приймала участь у розробці посібника “Програма та короткий зміст корекційної роботи із слабкозорими дітьми дошкільного віку”. – м. Кіровоград, 1994 (до серпневих конференцій)
В 2006-2008 р., разом з вчителем-дефектологом Горською Н.О., працює над удосконаленням цієї програми відповідно до вимог “Навчально-виховних програм та методичних рекомендацій для спеціальних дошкільних закладів для дітей з вадами зору” – (м. Київ, ІЗМН, 1996) та програми “Дитина”
Запропонований нами практичний матеріал забезпечує поглиблене вивчення лексичних тем та тісну співпрацю тифлопедагога з вихователями
Системна робота фахівців ДНЗ №49 забезпечує відновлення та розвиток зорових функцій, підвищує пізнавальні можливості дітей, готує їх до подальшого життя.
Схожі презентації
Категорії