Л.І.Глібов "Зозуля і Півень"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно,плідно працювати!
Зів-зів-зів – двоє вірних друзів Ець-ець-ець – сірий горобець Ля-ля-ля – сиза,хвостата зозуля Ень-ень-ень – голосистий півень
1.Дорога двох приятелів пролягала через ... а) густі кущі; б) густий ліс; в) глибоке болото. 2.Один з приятелів, побачивши ведмедя: а) побіг назад у село; б) завмер від переляку; в) видерся під самісінький вершок дерева. 3. Чому другий приятель не заліз на дерево? а) бо було вже пізно; б) він не боявся ведмедя; в) поблизу не було високих дерев. 4. Як другий приятель врятувався від ведмедя? а) вбив його; б) упав додолу і прикинувся мертвим; в) втік від нього. 5. Чи можна вважати їх приятелями? а) так; б) ні.
Хто з вас птаха того знає,що дітей не доглядає, Яйця тихо,крадькома в гніздах інших залишає? Подвір’ям ходить птах і співає по складах.
Довіку невеличка клювати веселенько кралечко милесенький годить виспівуєш пурхнув недоленька вихваляє жалібненько
Потакати безрадісне мерщій справді знічев’я погоджуватись далебі швидко безталанне без причини
Правдивий улесливий справедливий обережний спокійний боягузливий мудрий фальшивий брехливий сміливий добрий уважний ввічливий безсоромний
Найбільші труднощі я відчув… Я не вмів,а тепер вмію… Я не знав,а тепер знаю… На наступному уроці мені хотілося б знову…
Домашнє завдання 1.Домовтесь у групах хто яку роль вивчить напам’ять. 2.Кому не дістанеться ролі- виразно читати всю байку. 3.Можна намалювати ілюстрацію до байки.
Схожі презентації
Категорії