Нерознака Іван Миколайович
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Опис та презентація досвіду роботи вчителя фізичної культури Вчителя Першої кваліфікаційної категорії Драбово-Пристанційної загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Нерознака Івана Миколайовича
Завжди практика повинна бути збудована на добрій теорії, вождь і ворота якої перспектива Моє педагогічне кредо: Нерознак І.М.
Формування навичок ведення здорового способу життя засобами фізкультурно – оздоровчої роботи Проблема над якою працюю: Нерознак І.М.
Метод проектів Сьогодні метод проектів є одним із провідних засобів перетворення школи навчання у школу життя. Його застосування допомагає мені створити умови для самореалізації особистості , дати поштовх для індивідуального та колективного пошуку , стимулювати розвиток творчого потенціалу учнів. Метод проектів стимулює моїх учнів до вирішення проблем , які потребують певної суми знань, сприяє розвитку критичного мислення, формує навички роботи з інформацією, допомагає вирішити пізнавальні та творчі завдання. Інноваційна значущість Нерознак І.М.
Особистісно-зорієнтоване навчання Модель особистісно-зорієнтованого навчання : - учень - основний суб'єкт процесу навчання; - мета навчання - розвиток індивідуальних здібностей учня; - створення умов, що забезпечують реалізацію поставленої мети шляхом виявлення та структурування суб'єктивного досвіду учня, його спрямованого розвитку; - зміст освіти має включати не тільки наукові знання, але й засоби та методи їх засвоєння, пізнання; - розробка спеціальних форм взаємодії учасників навчального процесу: учень - учитель - батьки; - особливі процедури спостереження за характером та напрямком розвитку учня; - забезпечення сприятливих умов формування індивідуальності дитини. Нерознак І.М.
Інтегроване навчання, як засіб підвищення емоційності уроку Інтегроване навчання допомагає мені по-новому бачити свій предмет, більш чітко усвідомлювати його співвідношення з іншими науками; допомагає поєднувати можливості різних навчальних дисциплін у створенні цілісних уявлень учнів про світ, суспільство, науку, мистецтво, літературу. У своїй роботі я використовую та пов'язую інтегроване навчання з музичним вихованням, що дає позитивний та цікавий для учнів результат. Нерознак І.М.
Культурно - оздоровча робота на уроках фізичної культури Система занять школярів фізкультурою і спортом включає такі пов’язані між собою форми: - уроки фізичної культури; - фізкультурно – оздоровчі заходи протягом шкільного дня (гімнастика перед уроками, фізкультурні хвилинки під час уроків, ігри й фізичні вправи на перервах і в режимі продовженого дня); - позакласна спортивно-масова робота (заняття в гуртках фізичної культури і спортивних секціях, спортивні змагання); - позашкільна спортивно-масова робота та фізкультурно-оздоровчі заходи за місцем проживання учнів (заняття в дитячо-юнацьких спортивних школах, туристичних гуртках і т.д.); - самостійні заняття учнів фізичними вправами вдома, на пришкільних і дворових майданчиках, стадіонах та інше Нерознак І.М.
Позашкільна робота Участь у районних змаганнях з волейболу в смт. Драбів між дівчатами; Участь у районних змаганнях в смт. Драбів з волейболу між юнаками ;
Наша гордість школи: Переможці турніру з міні-футболу “Пам’яті воїнів-інтернаціоналістів Олійника А.І. та Хіміча А.М.”
Спорт – це здоров'я Спорт – стає засобом виховання тоді, коли він – улюблене заняття кожного. В.Сухомлинський
Схожі презентації
Категорії