Навчально-виховний комплекс "Перспектива"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Формування в учнів мислення, орієнтованого на стале майбутнє, в умовах інтеграційного простору навчально-виховного комплексу Чаленко Павлина Петрівна, директор НВК № 6 “Перспектива”
Модель інтеграційного освітньо-виховного простору НВК Навчальна робота Методична робота з педкадрами Виховна робота Формування здорового способу життя Проект “Креативний педагог ” Проект “Сходинки до життєвої компетентності” Проект “Національна самосвідомість як поклик часу” Проект “Об'єднаємо зусилля заради життя ” Проект “Джерела національної духовності” Центр позакласної роботи Соціально – психологічна служба Проект “Соціально-психологічна підтримка” Формування нового мислення
Головна мета діяльності НВК № 6 «Перспектива»: Створення інтеграційного освітньо-виховного середовища та організаційно-педагогічних умов для формування і розвитку соціально-активної, гуманістично спрямованої особистості. Сприяння засвоєнню знань і умінь, які дають змогу в майбутньому ухвалювати та впроваджувати рішення, спрямовані на підвищення якісного рівня життя, що не загрожують можливостям наступних поколінь задовольняти свої потреби. Цілеспрямований, системний, регульований навчально-виховний процес, що має на меті упровадження у свідомості школярів, як представників української нації, етнічної, культурної, мовної єдності, своєї національної неповторності. Створення умов для естетичного навчання та виховання учнів, формування духовно багатої, гармонійно розвиненої особистості.
Аспекти освіти сталого розвитку: а) інтегрування освіти для сталого розвитку в навчальні дисципліни, програми і курси ( 1-11 кл.); б) організація окремих курсів і програм із сталого розвитку ( 3-4, 8 кл.); в) використання тематики сталого розвитку під час виховної роботи ( 1-11 кл.); г) інтегрування освіти для сталого розвитку в зміст гурткової роботи (2-11 кл.)
Вивчаємо курс «Уроки для стійкого розвитку» у 8 кл., курс «Моя здорова планета» у 3,4 класах. Здійснюємо екологізацію навчальних дисциплін. Найпоширеніша форма - насичення предметів природничо-географічного циклу, зокрема біології, географії, хімії та ін. екологоосвітнім матеріалом.
Застосування різноманітних форм та методів позаурочної й позакласної виховної роботи з екології: організація конкурсів та олімпіад з питань охорони довкілля, проведення творчих конкурсів на екологічну тематику, екологічних турнірів фізиків, хіміків, біологів, математиків
Екологічні конгреси ( подаються кращі дослідницькі роботи учнів, звіти про практичну природоохоронну роботу, проводяться виступи екологічних агітбригад, конкурси, ігри, вікторини на екологічну тематику)
Акції' "Школа - мій рідний дім" (озеленення класів, холів, складання зелених паспортів класів), "Нагодуй пташину", "Дім для птаха", "Рідкісні рослини України", "Сто чудес України"; декади Довкілля (упорядкування прилеглої території НВК); розробили ( вчителі, учні, батьки) і реалізуємо проект “Шкільний двір”;
Спільно з благодійним фондом "Наше місто" здійснюється догляд за Молодіжним парком; екологічні марафони "Ще й досі гіркота пече полинна" (до річниці аварії' на ЧАЕС), виступи екологічної агітбригади; виставки плакатів " Людина і довкілля"; виставки фотогазет "Цей дивовижний світ природи“; Святкування 22 квітня Дня Землі ( екологічні акції)
Інтеграція навчальної та позашкільної роботи здійснюється через: туристсько-краєзнавчу роботу шкільного геоклубу «Мандрівник»
Село Вишневе. Ерастівська дослідна станція зернового господарства Шлюзи греблі Іскрівського водосховища Екскурсія на Жовтоводські очисні споруди
Екологічне виховання на уроках і в позаурочній діяльності Організація безпосередньої практичної діяльності у довкіллі (екскурсії, практики, практикуми, експедиції)
Використання на уроках матеріалів походів, екскурсій, що є природними та найбільш доцільними форми дослідницького методу навчання. Уроки-подорожі, уроки-екскурсії, заочні мандрівки тощо.
Схожі презентації
Категорії