МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ "СОНЦЕ"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ніщо так не спрацьовує на успіх, радість, як спільна творча робота всіх членів навчально-виховного процесу…
Оліфіренко Валентина Яківна Вчитель – дефектолог, спеціаліст І категорії Педагогічний стаж – 40 років Освіта вища Педагогічне кредо: “Дійти до кожного учня”. Проблема, над якою працює учитель на уроках: “Корекція вад розумового та психічного розвитку дітей з особливими потребами”. Це тонкий психолог і прекрасний педагог. Вчитель, який вкладає частинку своєї душі в учнів, щоб вони збагатіли на знання і в подальшому знайшли своє місце під сонцем.
Кошелєва Віра Михайлівна Це гарний, розумний, лагідний вчитель, який має душевну щирість і благородство. Вона терпляче, мудро, по – материнському вчить учнів, як на світі жити.
Водолазська Наталія Євгенівна Вчитель – дефектолог І категорії Педагогічний стаж – 30 років Освіта вища Педагогічне кредо: Живе лиш той, хто не живе для себе, Хто для інших виборює життя. В. Симоненко Проблема, над якою працює на уроках: “Формування елементарних математичних уявлень у дітей з особливими потребами”. Сама вона розповсюджує світлу енергію, доброту, тепло. У кожній дитині вона бачить, насамперед, людину, а потім – учня.
Її добра, лагідна посмішка приваблює всіх учнів. Справедлива, розумна , терпляча людина, яка завжди прагне примножувати добро, тобто віддавати учням свою ласку, тепло. Пепа Світлана Миколаївна Вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії Педагогічний стаж – 25 років Освіта вища Педагогічне кредо: “Знання і мудрість дарувати дітям, нести прекрасне світло доброти” Проблема, над якою працює вчитель: “Розвиток усного зв’язного мовлення у дітей з ЗНМ”
Голуб Катерина Миколаївна Вчитель – логопед, спеціаліст І категорії Педагогічний стаж – 43 роки Освіта вища Педагогічне кредо: “Подолання вад мовлення – головна передумова для успішного навчання”. Проблема, над якою працює: “Комплексний підхід до корекції вад мовлення та формування навичок мовної культури у дітей з ДЦП”. Її поява завжди супроводжується чарівною посмішкою. В свою роботу вона вкладає велику духовну працю, творчий пошук, все своє серце, весь свій розум. Має фахову досконалість, любов до предмета й дітей.
Вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів Педагогічний стаж – 23 роки Освіта вища Педагогічне кредо: “ Постійний пошук і самовдосконалення”. Проблема, над якою працює вчитель: “Впровадження на практиці проектної діяльності в початковій школі як успішна колективна творча справа” . Дубограй Олена Станіславівна Ініціативна, творча особистість. Ніколи не зупиняється на досягнутому, а обов'язково йде вперед, адже її праця - це прекрасне джерело для безмежної творчості.
Погорєлова Ольга Миколаївна Вона яскрава, неординарна й творча особистість. Основне в її методиці – навчати і навчити. Іскорки в її очах завжди запалюють вогник пізнання у кожного учня.
Вона прагне, щоб поряд із її іменем завжди стояли прикметники креативна, добра, мудра, справедлива, принципова. Для цього творчо, наполегливо, енергійно ставиться до своєї роботи, щоб зробити навчання цікавим і захоплюючим.
Школа – це дивний будинок. Вона, як краплина роси, віддзеркалює всі реалії нашого життя. Тут разом живуть: дитинство та юність, романтика і реальне життя, наука і мистецтво, мрії і зрілість. У цій будівлі радість і сльози, що швидко висихають, зустрічі й розставання. Школа живе тривожним життям, і в ній, як у краплині води, відбуваються усі процеси, що проходять у суспільстві. Одне лише незмінно – пізнання нового і таїнство навчання. Люди, що прийшли сюди за покликом серця, ніколи не залишать цей вічно киплячий пристрастями дім. Дві центральні фігури в цьому будинку: вчитель і учень. Перший відкриває дітям прості дива, а другий усотує всю мудрість життя. Але тільки на плечі педагога лягає весь тягар відповідальності за дитину; її гармонійний розвиток та підготовка до самостійного життя. Школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а живе. Ми не можемо зробити дитину щасливою, але в наших силах дати дітям прагнення до щастя, віру в те, що людина може бути щасливою. Г.Сковорода
Підведемо підсумки… Якість навчально-виховного процесу школи - інтернату, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. «Учитель, як фахівець, живе доти, поки вчиться», – зазначав К. Д. Ушинський. Сприяти педагогові в цьому – провідна функція методичної роботи. Тому з метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у школі-інтернаті здійснюємо спеціальну методичну роботу, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям учитися педагогічної майстерності в старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку. У школі діє методичний кабінет. Він ознайомлює учителів з досягненнями педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду. У методичному кабінеті збираємо кращі зразки тематичних та поурочних планів, методичні розробки класних годин, розробки складних тем навчальних програм, зразки художньої й технічної творчості учнів, саморобні прилади, матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів тощо. Педагоги популяризують свої методичні напрацювання під час різних заходів у межах школи-інтернату, на освітніх сайтах Інтернет - мережі. Вважаємо, що досягненням в організації методичної роботи є: - розвиток ініціативи і творчості вчителя; - різноманітність форм і організаційних методів роботи; - системний характер усієї діяльності з питань підвищення професійної майстерності; - оцінка результатів шкільної методичної роботи за остаточним результатом, який виявляється в рівні знань, розвитку і вихованості учнів; - впровадження силами педагогічного колективу нових технологій і їх творча реалізація.
Схожі презентації
Категорії