Багринівська школа
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Швидко минає час, змінюється життя , та незмінною залишається дорога , яка уміло з'єднує в єдине вчора , сьогодні і завтра . Дорога , яка веде до школи . ..
Наша школа має багату історію та давні традиції, які ми всіляко зберігаємо та продовжуємо. В її стінах у різні роки працювали видатні педагоги, а випускниками школи є передові люди не тільки села, а й добре знані в світі, справжні фахівці своєї справи. Школа знаходиться в постійному розвитку, здійснює пошук перспективних форм навчання, удосконалює матеріальну базу, співпрацює з іншими навчально-виховними закладами , опановує освітні горизонти та втілює свої розробки в практику, піклується про дозвілля своїх учнів. Авторитет школи постійно зростає, що дає нам наснагу до подальшого розвитку.
Короткий історичний нарис Багринівської школи Школа з одним класом у селі Багринівка була побудована у 1883 та відкрита 20 вересня 1884, мова викладання - румунська. За статистичними даними 1894 року в селі проживало 114 дітей, з яких 58 хлопців та 56 дівчаток. Усі 114 - православні румуни. У школі вчилися 78 учнів, з яких 44 хлопчики та 34 дівчинки. Директором був Олександр Дунік, який народився 2.08.1858р. у селі Мілішеуць. Вчителем релігії та місцевим шкільним інспектором був Стефан Селескі, місцевий священик Ісмаіл Серетіан.
За статистичними даними 1913 року у селі Багринівка існувала румунська школа, яка мала 5 класів. У ній вчилися 231 учні, з яких 19 римо -католики, 212- православні, 2 німці, 212 - румунів, 17 - поляків. Класний керівник (директор ) – Петричан Антон. Він був директором до 1929 року. З 1936 по 1940рр. директором був Іон Кришмару. У 1940 - 1941 роках у школі працювали 2 вчителі-євреї. Одного з них звали Шлайн, він вчив IV кл. У 1941-1944 роках директором була пані Морару.
1 вересня 1944 року 1 вересня 1944 року до школи прийшли діти різного віку, всіх було розподілено у початкові класи. Вони мали вивчати нову мову й новий алфавіт. Розпочався новий етап. За радянський час школу найменували по-різному: семирічна школа, восьмирічна школа, політехнічна та інше
У 1976 році - перший випуск середньої школи За ці роки в школі працювали понад 150 вчителів. Якщо скласти разом стаж їхньої роботи, то вийде цифра більше 1000 років праці у нашій школі .
У 1960 - 1991 роках було збудовано новий центральний корпус, їдальню, спортивну кімнату , майстерню , нові приміщення для початкових класів, котельню.
УФСІ У 2003-2005 роках школа брала участь у міжнародному проекті, який був пов'язаний з Українським Фондом Соціальних Інвестиції, за допомогою Всесвітньою Банку було проведено реконструкцію школи. (566 067,00 грн.)
Директора школи Смук Олена Дмитрівна зав.школи 09.1944- 1947 Рейхтер Михайло Еф. директор семирічної школи 09.1947 -1951 Гніп Микола Іванович директор семирічної школи 09.1951 – 11.1952 Гіндей-Броско Орися Іванівна директор семирічної школи 11.1952-08.1953 Горбатюк Денис Федорович директор семирічної школи 08.1953 -08.1954 Рубанец Петро Васильович , директор семирічної школи 08.1954 -09.1959
Адміністрація школи 2012-2013 н.р. Дякон Віра Георгіївна, заступник з навчально-виховної роботи освіта – вища Чернівецький Національний Університет ім. Ю.Федькович факультет – математичний спеціальність – математика,працює у школі з 1998 року,на посаді заступника з НВР з 2002 року
Адміністрація школи 2012-2013 н.р. Ісопеску Діана Юріївна, заступник з виховної роботи освіта – вища Чернівецький Національний Університет ім. Ю.Федькович факультет – іноземних мов спеціальність – французька мова та лі-ра,працює у школі з 1993 року,на посаді заступника з ВР з 2003 року
Школа працює над методичною проблемою: «Запровадження нових освітніх технологій – запорука підвищення навчально-виховного процесу»
У школі організовано роботу методичних об’єднань вчителів початкових класів (голова Патраш Ш.Г.) вчителів природничо-математичного циклу (голова Лазареску З.Пр.) вчителів художньо-оздоровчого циклу (голова Горечко М.І.) класних керівників (голова Білоусяк В.І.) вчителів суспільно-гуманітарного циклу (голова Малофій С.В.) мікрогрупи вчителів румунської та французької мов та літератури (румунська та зарубіжна) (голова Андрухович О.Г.) школи молодого вчителя «Надія» (керівник Дякон В.Г.).
Методичне об'єднання вчителів початкових класів керівник Патраш Ш.Г. “Організація пізнавальної та творчої діяльності молодших школярів шляхом використання інноваційних технологій”
Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу керівник Лазареску З.П. “Практичне використання інноваційних методів навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу”
Методичне об'єднання вчителів художньо-оздоровчого циклу керівник Горечка М.І. “Використання нових освітніх технологій на всіх етапах уроку”
Методичне об'єднання класних керівників керівник Білоусяк В.І. «Взаємозв’язок і взаємопорозуміння між класним керівником і класом, батьками, робота над створенням органів самоврядування, формування в учнів життєвих цілей та мети на майбутнє».
Методоб’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Малофій С.В.) “Впровадження нових освітніх технологій навчання з врахуванням не тільки індивідуальних можливостей школярів, а й їхнього типу мислення”
Мікрогрупа вчителів французької і румунської мови та літератури керівник Андрухович О. Г “Методика раціонального використання інноваційних прийомів, інтерактивних методів у процесі викладання французької і румунської мов та літератури (румунської та світової)”
Сучасний світ - це світ науково-технічного прогресу, який вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп'ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини. Сучасний світ - це світ науково-технічного прогресу, який вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп'ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.
Комп'ютер у школі Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій в світі визначив перехід від індустріального до інформаційного суспільства, яке суттєво впливає на спосіб життя людей, їх освіту, роботу. Місце України у світовій спільноті залежить від рівня інформаційної культури. Провідна роль у формуванні в української молоді знань та навичок із володіння цифровими технологіями належить школі, яка повинна давати учням не лише певний обсяг знань, а й навчити їх вмінню вчитися та поновлювати свої знання протягом життя.
Адреса школи : 60441 с. Багринівка Глибоцького району Чернівецької області тел. 5-50-74 , код 234
Схожі презентації
Категорії