Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПРОГРАМА РОЗВИТКУ на 2011-2015 роки Артемівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів *
Сильні сторони підвищилась мотивація учителів до професійного зростання створені умови для розвитку обдарованості учнів Слабкі сторони недостатня робота щодо популяризації досвіду на рівні міста, області, у фахових виданнях, на Інтернет-сайтах *
Місія школи – створення умов для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації учнів; забезпечення якісної освітньої підготовки учнів на рівні (або вище) державних освітніх стандартів з метою здобуття їхньої конкурентоспроможності, працевлаштування, самовизначення *
підвищення якості освітніх послуг; запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання; забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу; активізація діяльності школи в освітньому просторі Пріоритети: *
Побудова єдиного інформаційного освітнього простору, який максимально сприятиме становленню випускника як компетентної, соціально інтегрованої та мобільної особистості *
Актуальність необхідність часу; пріоритет сучасної державної політики; перспектива удосконалення організації процесу навчання Практичне значення задоволення інформаційних потреб учасників НВП; оволодіння педагогами та учнями новітніми технологіями навчання; інтеграція школярів у всесвітній інформаційно-освітній простір; підвищення педагогічної майстерності учителів ; підвищення мотивації навчання; поліпшення якості освіти *
«Ключ до освітнього росту і розвитку – це насамперед бажання керувати процесом змін» Майкл Фуллан *
НАСТУПНІСТЬ У РОБОТІ ШКОЛИ і Д/С * Традиції Інновації Школа майбутнього 1-класника Обстеження логопедом учнів 1-х класів Взаємовідвідування уроків та занять Спільні педконсиліуми Тиждень педмайстерності «Створення психологічного комфорту в період адаптації до шкільного навчання» Курси за вибором «Християнська етика в українській культурі», «Риторика», «Права дитини», «Сходинки до інформатики», «Основи споживчих знань»
СТВОРЕННЯ УМОВ РІВНОДОСТУПНОСТІ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ЯКІСНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ * Традиції Інновації Поглиблене вивчення предметів (англійської мови, української мови, математики) Поглиблене вивчення предметів (інформатика) Профільне навчання (математичний, інформаційно-технологічний, профіль іноземної філології) Профільне навчання (історичний профіль) Діяльність шкільного наукового товариства «Пошук» Модернізація та постійне оновлення WEB- сайту школи Робота клубу «Ерудит» Школа стала обласним експериментальним майданчиком з проблеми «Формування системи управління якістю» Робота з обдарованими і здібними учнями Індивідуальне навчання дітей-інвалідів та звільнених від занять комісією ЛКК
РОЗВИТОК ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ * Традиції Інновації Курсова перепідготовка Дистанційна форма проходження курсової перепідготовки Школа молодого учителя Взаємовідвідування уроків Участь у семінарах, МО Творчі звіти Самоосвіта
РОЗВИТОК ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ * Традиції Інновації Залучення учнів до участі в конкурсах, олімпіадах, обласній школі «Ерудит», міському НВЦ «Інтелект», відділеннях МАН, до мережі гуртків і секцій Активна пошукова робота з метою збору інформації для відкриття музею школи до її 50-річчя Створення Асоціації випускників школи «Шкільні стежки» на WEB- сайті школи Реалізація шкільної творчої програми «Я-ми-сім’я-Батьківщина»
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА * Традиції Інновації Уроки (тренінги) з психології Психологічне забезпечення внутрішкільного управління Проект «Школа проти СНІДу» Курси за вибором «Стежина до свого Я», «Сходинки зростання» Діагностування учнів та педагогів Проведення ПДС з психології Індивідуальна та корекційна робота з різними категоріями учнів Просвітницька робота з батьками
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ * Традиції Інновації Курси за вибором «Корисні звички», «Школа проти СНІДу» Впровадження курсу «Рівний рівному» Впровадження здоров’язберігаючих технологій Створення учнівської агітбригади «Я обираю здоров’я» Просвітницька робота з учнями і батьками
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ * Сильні сторони Слабкі сторони Найвищий рівень кваліфікації педкадрів по місту Старіння педкадрів Нестача молодих спеціалістів Стабільність колективу – 95% учителів працюють більше 3-х років Можливості Загрози Зв’язок з педвузами з метою залучення молодих спеціалістів Наявність конкурентних загальноосвітніх закладів – відтік кадрів
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА * Сильні сторони Слабкі сторони Наявність спортивних залів, спортивних майданчиків, майстерень, їдальні, кабінетів Нестача комп’ютерної бази Оновлення лабораторного обладнання кабінету хімії Відсутність сучасного обладнання в шкільній їдальні Невідповідність меблів санітарним нормам Можливості Загрози Залучення спонсорської допомоги (шефи, батьки) Нестача додаткового залучення коштів для оновлення матеріально-технічної бази Організація додаткових платних послуг
надання методичних послуг; надання інформаційних послуг; створення умов для розвитку учнів. *
Підвищення рівня професійної майстерності учителів Творче зростання Зростання якості навченості учнів з предметів Зростання кваліфікаційного рівня педагогів Зростання активності учителів через участь у семінарах, конференціях, публікації у фахових виданнях та Інтернет-сайтах Зростання кількості учителів, які використовують ІКТ *
Підвищення якості освіти Зростання мотивації навчання учнів Зростання результативності участі школярів у ІІ, ІІІ, ІV етапах олімпіад, конкурсів, турнірів Зростання якості складання ДПА і ЗНО *
Позитивна соціалізація учнів та випускників Рівень сформованості ціннісних та духовно-моральних якостей особистості Рівень сформованості адекватно високої самооцінки у кожного учня Стійка мотивація на здоровий спосіб життя Рівень сформованості інформаційно-комунікаційних навичок учнів *
Схожі презентації
Категорії