Як зробити урок цікавим?
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Форми організації навчання Урок Екскурсії Самостійна робота Ігри факультативи Лекції Лабораторні та практичні заняття Домашні завдання Семінари Індивідуальні заняття
Оптимальні умови Організація довкілля Позитивний настрій учителя й учнів Фіксація, зосередження уваги Уявлення власних завдань Сприймання помилок як зворотна реакція Підготовка плакатів як периферійних стимулів
Правильне подання Змалювання узагальненої картини, зокрема, завдяки дослідженням конкретних ситуацій Використання всіх навчальних стилів Малювання асоціативної схеми, її уявлення. “Активні” й “пасивні” музичні концерти.
Зважене обміркування Творче мислення. Критичне мислення – концептуальне, аналітичне, рефлективне. Творче розв’язання проблеми. Техніки стійкого запам’ятовування для цілковитого збереження інформації. Аналіз власного стилю мислення.
Активізація збереженої інформації Використання знань на практиці. Ігри, замальовки, дискусії тощо для різних стилів навчання осіб із різним типом компетентності.
Застосування Використання шкільних знань поза школою. Практика. Учні в ролі вчителів. Поєднання нового з уже відомим.
Повторення, оцінювання, святкування Усвідомлення того, що знає людина. Самооцінка, оцінка однолітків та викладачів. Беззупинне повторення.
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ Системний метод створення, застосування і визначення всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів та їхніх взаємодій, що мають своїм завданням оптимізацію форм освіти За рівнем застосування За концепцією засвоєння За ставленням до дитини За типом організації та управління пізнавальною діяльністю За організаційними формами
За концепцією засвоєння Асоціативно-рефлекторні (в основі теорія – формування понять) Розвивальні (теорія розвитку здібностей) Біхевіористичні (ґрунтуються на теорії поведінки й научіння) Сугестивні (засновані на навіювання) Нейролінгвістичні (засновані на нейролінгвістичному програмуванні) Гештальттехнології (засновані на психотерапевтичному впливі)
За ставленням до дитини Авторитарні (чітка й надмірна регламентація) Дидактоцентристські (зосередженні на навчанні) Особисто орієнтовані (технології співпраці, гуманно-особистісні, технології вільного виховання)
За типом організації та управління пізнавальною діяльністю Ігрові й тренінгові технології (відпрацювання певних алгоритмів навчально-пізнавальних дій, способів розв'язання типових завдань) Інтеграційні (інтеграція різнопредметних знань) Комп'ютерні (реалізується на основі взаємодії “вчитель – комп'ютер – учень”) Діалогові технології (пов'язані зі створенням комунікативного середовища)
За організаційними формами Класно-урочні Академічні Індивідуальні Групові Клубні Альтернативні
11 кроків до створення чудової системи навчання Створіть школи як справжні ресурсі інформаційні центри, що працюють увесь рік і навчають упродовж життя. Довідайтесь, чого хочуть учні й батьки – клієнти школи. Гарантуйте клієнтам бажані результати. Пристосуйтесь до всіх стилів навчання й активізуйте всі центри компетентності. Використовуйте найефективніші у світі методики викладання. Дбайте про ваш головний ресурс – учителів. Хай кожен одночасно буде і вчителем, і учнем. Створіть чотирикомпонентну навчальну програму, яка б охоплювала розвиток особистості, і формування життєвих навичок, уміння навчатися та критично мислити і предметне навчання. Змініть систему оцінювання. Використовуйте новітні технології. Повністю використовуйте ресурсні можливості громади.
Схожі презентації
Категорії