ЯК РОЗПОДIЛИТИ РОЗУМОВУ ПРАЦЮ ШКОЛЯРIВ ЗА ПОРАМИ РОКУ. СУХОМЛИНСЬКИЙ О.В.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Природа – це наш дім, і якщо ми будемо безтурботними марнотратцями, ми зруйнуємо його; природа - частина нас самих, а байдужість до природи - це байдужість до власної долі» В.О.Сухомлинський
В Е С Н А . . . У молодших класах розумова праця повинна складатися з тих видiв роботи, якi розвивають, поглиблюють, систематизують здобутi ранiше знання. НАВЕСНI БАЖАНО: Посилити вироблення вмiнь, необхiдних для успiшного навчання далi; Нагромаджувати факти для теоретичних узагальнень у перших двох четвертях наступного навчального року. Диспропорцiя мiж умiннями й знаннями якраз i виникає через те, що весною, як i восени, вiдбувається формування складних теоретичних понять.
ВЕСНА... У середнiх i старших класах: Бажано використовувати всi можливостi для максимального полегшення розумовоï працi весною. (Необхiдно враховувати те, що через виснаження запасiв вiтамiнiв, особливо у пiдлiткiв, весною частiше послаблюється зiр i виникають захворювання очей, а очi вiдiграють важливу роль у розумовiй працi.) Не бажано вiдкладати на останню чверть читання найбiльших художнiх творiв, перечитування багатьох сторiнок пiдручникiв з iсторiï й лiтератури з метою повторення. (Особливо ТРЕБА уникати механiчного читання, яке нiчим не вiдрiзняється вiд первинного вивчення матерiалу.) ВЕСНА МАЄ нести учневi ОНОВЛЕННЯ МЕТОДIВ НАВЧАННЯ! ГОТУЙТЕСЬ до занять так, щоб ви могли привести наявнi уже знання у стан активноï дiяльностi, рухомостi.
П Е Р Е В А Н ТА Ж Е Н Н Я!!! Щоб запобiгти цьому... ...треба з три -, чотири -, п’ятирiчного вiку дитини турбуватися про багатий iнтелектуальний фон, на якому вiдбувається ïï розумовий розвиток у сiм’ï → пiдвищення педагогiчноï культури батькiв; ...не допускати диспропорцiï в умiннях i знаннях забезпечувати ефективнicть оволодiння знаннями, умiннями вчитися; ...на практицi реалiзовувати одне з найважливiших теоретичних положень педагогiчноï психологiï; ... Бачити розумову працю кожноï дитини; ... Турбуватися про повсякчасних розвиток знань; ...не допускайте, щоб навчання перетворилося в нескiнченне надолужування пропущеного.
Схожі презентації
Категорії