Впровадження технології розвитку критичного мислення в практику роботи з молодшими школярами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Впровадження технології розвитку критичного мислення в практику роботи з молодшими школярами З досвіду роботи вчителя початкових класів Самофат Ірини Олексіївни
Навряд чи є що – небудь більш важливе для знання, для спокійного життя і для успіху будь – якої справи, ніж уміння людини мислити. Джон Локк
Діяльність вчителя Діяльність учнів Тема, мета Форми і методи роботи Очікуваний результат Корекція
І. Розминка Замінює так звані організаційні моменти класичного уроку; Головна функція – створення сприятливого психологічного клімату на уроці. Актуальність етапу Теплий психологічний клімат сприяє: Кращому засвоєнню навчального матеріалу; Підвищенню авторитету вчителя; Психологічному розвантаженню учнів.
ІІ. Обґрунтування навчання Етап передбачає постановку мети уроку, розвиток внутрішньої мотивації до вивчення конкретної теми та предмета в цілому Актуальність * Навчальний матеріал засвоюється краще, бо учні розуміють його конкретну практичну значимість для кожного з них; * Чітко знають , що вимагається від них на уроці. Висловлюємо думку Я вважаю … Пояснюємо причину Тому що …
ІІІ. Актуалізація На цьому етапі відтворюються знання, вміння, встановлюється рівень досягнень з теми, потрібних для наступних етапів уроку. Актуальність етапу * Створюються умови для “відкриття”, самостійного здобування знань; * підвищується роль учителя на уроці.
Що ми знаємо? Про що дізнаємось? Про що дізналися? Рослини – зелене диво. Рослини – зелені друзі. Рослини – прикраса жит- тя. Людина пізнає світ. Рослини різняться будо – вою, розміром, умовами життя та його тривалістю. Рослини одного виду по- дібні між собою, а різних видів – не схожі. Рослини складаються з частин, які називаються органами. Як живуть рослини. Як рослини живляться, дихають. Чи вміють рослини рухатись. Чому рослини – це живі організми. Яке значення має для рослин кожен орган.
ІV. Усвідомлення змісту Учень знайомиться з інформацією ; вчитель має найменший вплив на учня ; учень аналізує інформацію, визначає особисте її розуміння. Актуальність Розвиток уміння : * працювати з інформацією ; * працювати самостійно; * виділяти головне, суттєве; * формування компетентності учнів з предмета. Як рослини живляться? Як рослини дихають? Як рослини рухаються? Яке значення для рослин має кожен орган? Чому рослини – живі організми?
V. Рефлексія Учень стає власником ідеї, інформації, знань; має можливість використати знання, обмінятись знаннями з іншими учнями; дає оцінку та самооцінку діяльності на уроці. Актуальність етапу * усвідомлення того, що було зроблено на уроці; * можливість замислитись над підвищенням якості роботи; * можливість диференціації домашнього завдання; * визначення необхідності корекції.
Про що ми дізналися? На перший погляд рослини нерухомі, насправді це не так. Рослині життєво необхідні всі органи, бо кожен з них має своє призначення. Від коренів вода і поживні речовини надходять до інших органів;дихають усіма органами і вдень, і вночі. За допомогою коренів рос- лина закріплюється в ґрунті і всмоктує з нього воду і поживні речовини. Рослини мають ознаки живої природи: живляться, дихають, ростуть, розмножуються, відмирають.
Заохочуйте бажання дітей до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини. Ш. О. Амонашвілі
Схожі презентації
Категорії