Впровадження моделі превентивної освіти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЗАВДАННЯ ПРЕВЕНТИВНОЇ ОСВІТИ: створення умов для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів навчальної, позанавчальної, трудової й іншої діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально-етичному, естетичному розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів середовища; стимулювання дітей і молоді до здорового способу життя і позитивної соціальної орієнтації; забезпечення соціально-психологічної, педагогічної діяльності, зорієнтованої на запобігання залучення дітей і молоді до негативних ситуацій;
навчання з раннього віку навичкам відповідальності за власне життя і здоров’я; сприяння створенню здоров’язбережувального навчально-виховного процесу; надання комплексної психолого-педагогічної та організація медико-соціальної допомоги молодим особистостям, які її потребують; забезпечення адекватної соціальної реабілітації дітей і молоді, які вчинили протиправні дії або зловживають психоактивними речовинами; об’єднання зусиль різних суб’єктів превентивного виховання.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ШКОЛИ: Профілактика правопорушень серед неповнолітніх. Утвердження здорового способу життя. Профілактика куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин, інших негативних виявів в учнівському середовищі. Підвищення соціальної компетентності молоді, формування відповідальної поведінки.
забезпечення наступності; психологізація виховного процесу; вчасне виявлення та корекція негативних психологічних відхилень учнів; попередження виникнення та поширення в навчальних закладах осередків негативних соціальних явищ; розвиток життєвих компетентностей.
ПРИНЦИПИ ПРЕВЕНТИВНОЇ ОСВІТИ: Принцип комплексності Принцип системності Принцип науковості Принцип інтеграції Принцип мобільності Принцип наступності Принцип конкретності Принцип реалістичності Принцип етичності
Створення умов для формування позитивних якостей особистості учня в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної й іншої діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально-етичному, естетичному розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів середовища
створення соціально-психологічних умов, спрямованих на позитивні зміни у знаннях, у ставленні до здорового способу життя, соціальних явищ; створення організаційних умов для активної просвітницької роботи з попередження негативних явищ у молодіжному середовищі через надання повноважень самим підліткам; виявлення серед учнів позитивних лідерів, а також переорієнтація лідерських якостей з негативних на позитивні ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРЕВЕНТИВНОЇ ОСВІТИ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ВИРІШИТИ НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ:
предмет «Основи здоров'я» у початковій школі - 201 предмет «Основи здоров'я» в основній школі - 222 курс «Школа проти СНІДу» у 9–11 класах - 15 КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА ТРЕНІНГОВОЮ ФОРМОЮ:
Рівний-рівному Школа проти СНІДу Молодь на роздоріжжі. Твій вибір Корисні звички Запобігання торгівлі людьми та експлуатації дітей Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція Сімейна розмова (протиалкогольна програма) Сімейні цінності Ми – різні, ми – рівні Дорослішай на здоров’я РЕКОМЕНДОВАНІ ПРОГРАМИ МОН, ЗА ЯКИМИ ПРАЦЮЄ ШКОЛА
РІВНИЙ-РІВНОМУ Метою Програми «Рівний-рівному» є підвищення рівня поінформованості й розширення знань підлітків і молоді про здоров’я, здоровий спосіб життя, формування у них відповідних цінностей і життєво важливих переконань, напрацювання необхідних практичних навичок відповідальної безпечної поведінки щодо свого життя і здоров’я, а також здоров’я і життя інших.
ПРЕВЕНТИВНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ 1-4-Х КЛАСІВ формує в учнів позитивний образ - Я; навчає раціональному прийняттю рішень, ефективному спілкуванню; надає інформацію про шкідливість вживання тютюну й алкоголю.
ШКОЛА ПРОТИ СНІДУ Використання інтерактивних методів у 9-11 кл. (аналіз ситуацій, мозкові штурми, рольові ігри, інсценування), які стимулюють взаємодію учнів між собою та тренером.
Очікувані результати Створення соціально-педагогічних умов, сприятливих для позитивних змін у знаннях, уміннях і навичках та ставленні учнів до здорового способу життя ; надання повноважень самим неповнолітнім. Надання науково-обґрунтованих знань щодо збереження і зміцнення здоров'я, захисту життя в різноманітних ситуаціях. Підвищення соціальної компетентності молоді з питань здорового способу життя. Здійснення організаційно-методичного забезпечення та підвищення батьківської майстерності з питань запобігання негативній соціалізації у родині. Досягнення сталої відповідальної поведінки, сформованості імунітету до негативних впливів соціального оточення.
Схожі презентації
Категорії