ВПЛИВ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ В ПТНЗ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ З ПРОБЛЕМИ: „ВПЛИВ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ В ПТНЗ” Первомайський професійний гірничий ліцей ім.О.І.Бахмутського
ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК ТА ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА ЯКІСТЬ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ ТЕМА ПРОЕКТУ:
МЕТА ПРОЕКТУ: 1. Підвищення професіоналізму викладача. 2. Основна теза сучасного розуміння проектів – „Я знаю для чого мені треба все, що я пізнаю, і де та як я можу ці знання застосувати”. 3. Створення на уроках мотивацій до навчання. Зацікавити учня – значить вплинути на психолого-емоційний стан і педагога і учня, викликати радість у учня і задоволення педагога. 4. Створення умов на уроці для самостійного навчання, самостійного пошуку необхідної інформації на уроці та в позаурочний час. 5. Бажання бачити результати своєї діяльності.
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ: 1. Впровадження інтерактивних методик через колективну та групову діяльність учнів під керівництвом викладача. 2. Залучення учнів до активного співавторства уроків. Широке застосування діалогічної методики. 3. Впровадження в практику участі учнів в самоконтролі досягнень мети на уроці.
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ: 4. Створення проблемних ситуацій, що є складовою проектної педтехнології, яка налаштовує на пошук нової інформації та нових знань. 5. Впровадження в практику електронних засобів навчання та контролю. 6. Керуватися в педагогічній практиці гаслом: „На сучасному уроці вчитель працює значно менше, ніж готується до нього”.
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ: 1. Вчитель живе доти, доки вчиться. Щойно перестає вчитися – в ньому помирає вчитель”. 2. Економічне життя на сучасному етапі визначається високим рівнем інтенсифікації яка стосується і освіти. 3. Якість сучасної освіти – в здібності та вмінні здобувати нові знання і використовувати їх в нових умовах. 4. Інтерактивне навчання допомагає сформувати уміння, навички самостійного навчання та взаємонавчання, уміння користуватися різною інформацією, замислюватися над нею.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ – в досягненні поставленої мети, – створення умов навчання, за яких би кожен учень успішно навчався, міг творчо самореалізуватися в житті; – формування творчої, соціально активної, толерантної особистості; – формування компетентностей, як: а) інформаційних (вміння працювати з різними інформаційними джерелами , вміння аргументовано дискутувати, готовність вчитися протягом всього життя); б) соціально-правові (свідомо ставитися до навчання сьогодні та до своїх професійних обов'язків в недалекому майбутньому) – допомогти учням стати соціально активними особистостями, які легко будуть адаптуватися до стрімкого лету життя; – розкрити економічні таємниці поточного часу та майбутнього.
ІНТЕРАКТИВНІ УРОКИ. ЩО ВОНИ ДАЮТЬ: педагог визнає учнів активними учасниками навчального процесу; він уже не буде традиційно пояснювати матеріал, а буде шукати шляхи осмислення учнями матеріалу, буде шукати засоби організації розумової праці при умові, що навчання буде для учнів приємним; воно сприяє формуванню та розкриттю особистісних якостей учнів; навчальний процес відбувається за умови постійної взаємодії всіх його учасників (колективне, групове навчання у співпраці).
Завдання малій групі: Пояснити, чому можливе економічне зростання без податкової підтримки та стимулюючих вливань з державного бюджету? Чи можливе подібне явище в Україні? Уявимо, що станеться в економіці при зниженні податків в нашій державі і чому? (Вам допоможе підручник „Основи економіки” стор. 211-212).
Завдання малій групі (дослідницьке завдання міні-проекту) : Україна отримала для подолання кризи – 4 млрд. доларів з річною ставкою % - 8 %. Цей кредит інвестується в проекти, які дозволять щорічно збільшувати ВВП на 500 млн. дол. ВИЗНАЧИТИ: 1. На яку суму збільшився державний борг? 2. Скільки % щорічно держава буде сплачувати по кредиту? 3. Через скільки років держава зможе погасити борг?
ЕФЕКТ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ , дає дає змогу відійти від традиційних у навчанні учень визначає сам ( чи з допомогою викладача) мету своєї діяльності учень відкриває нову інформацію, нові знання учень – суб'єкт навчання, а педагог – партнер учень активний – педагог створює умови
Завдання малій групі (дослідницьке завдання міні-проекту) : а) Підрахувати сукупний дохід вашої родини (зарплата, пенсія, стипендія). б) Цей дохід використовується таким чином: комунальні платежі; - купівля одягу, взуття; харчування; кишенькові гроші; транспортні витрати; - витрати на свята, дні народження; кредит, заощадження (банківський рахунок). в) Обрахувати АРС та АРS вашої сім’ї.
Критерії інтерактивного уроку Чим меншу активність під час уроку виявляє педагог і чим більше спонукає до активності учнів, тим інтенсивнішим стає розвиток учнів. Основними елементами сучасного уроку є: практична діяльність, дослідження й пошук. Сучасний урок з основ економіки – це своєрідна лабораторія аналізу й обробки інформації, здобутої учасниками навчального процесу з різних джерел інформаційного простору (телебачення, комп'ютерна мережа, книжки, газети, спілкування). Наявність на уроці (відео, комп'ютер, мультимедійні системи) – все те, що економить час на неефективній підготовчій роботі.
Завдання малій групі (дослідницьке завдання міні-проекту) : Розрахувати ПДВ торгівельної фірми „Фокстрот” на прикладі реалізації холодильників (комп'ютерів) ПІДКАЗКА: Холодильник коштує... грн. Цей товар торгівельна фірма закупила у кількості ... одиниць за ціною... грн. ЯКА ДОДАНА ВАРТІСТЬ? ПДВ (податок на додану вартість) розраховується через математичну пропорцію: А (к-ть холодильників помножити на додаткову вартість) 120 %(100+20% ПДВ) ПДВ _ 20% ПДВ =А помножити на 20 та розділити на 120 Скільки має сплатити торгівельна фірма державі ПДВ ?
Чому комп'ютерні технології актуальні? Це один із засобів розвитку пізнавальної активності учнів. Вони дають змогу підвищити активність й привернути увагу до навчання (за допомогою органів слуху людини сприймає тільки 15% інформації, за допомогою органів зору – 25 %, проте за комплексного сприйняття інформації за допомогою органів зору та слуху кількість інформації, яку сприймає людина, збільшується до 65 %.
Схожі презентації
Категорії