X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Виховна модель

Завантажити презентацію

Виховна модель

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Г.Ф. Вороного

Слайд 2

Моя пристань і гавань - альма-матер науки

Слайд 3

  «Будь-яка дитина має «золоте зерно душі», яке, потрапляючи на родючий грунт національного виховання, дає пагони добра, правди, гідності, гордості. Отже, становлення особистості, формування її духовно-моральних якостей розглядається як постійна праця душі і виступає як особисте осмислення, переживання себе, своєї сім’ї, держави, нації, людства, зародження і прояв совісті, особистої відповідальності за долю близьких і далеких людей, Батьківщини, всієї Планети» Т.Д.Дем’янюк

Слайд 4

Оленіч Віра Іванівна Заступник директора з виховної роботи Педагогічний стаж—33 роки Лауреат обласного конкурсу заступників з виховної роботи Участь в обласному конкурсі “Модель випускника”

Слайд 5

Формування духовності, як провідної якості особистості для життєвої компетентності . Розроблені програми для виховання компетентного учня школи: Програма по вихованню громадянина України “ Ми є. Були. І будем. Ми. ”. Програма по екологічному вихованню “ Журавлиний дім ”. Програма по вихованню здорового способу життя ” Здорова нація – здорове майбутнє ”. Програма родинної педагогіки “ В променях сонця і любові ”. Програма роботи з талановитою молоддю, яка забезпечує креативний розвиток “ Дивосад ” . Проблема, над якою працює школа:

Слайд 6

Основні завдання виховного процесу школи такі: Забезпечити збереження і зміцнення здоров'я (психічного і фізичного), як соціального захисту дітей. Сформувати систему моральних цінностей, орієнтовану на досягнення особистісного благополуччя , інших людей і суспільства в цілому. Забезпечити досягнення заданого рівня освіченості, що відповідає ступеню освіти, потенціалу дитини, потребам її особистісного розвитку.

Слайд 7

Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в вихованні духовності в умовах переорієнтації його на кінечну результативність. Створення виховного простору для дитини, яка самореалізується в різних виховних середовищах. Сформованість вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил, креативний розвиток; Збереження здоров’я школярів шляхом результативних впроваджень здоров’язбережувальних технологій та екологічних акцій; Синтез народної та академічної педагогіки для виховання свідомого громадянина, патріота України.

Слайд 8

Моніторинг рівня сформованості духовних цінностей учнів 5-11 класів Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Г.Ф.Вороного

Слайд 9

Центр духовної культури – це творча рада школи, яка працює на принципах: - інтеграції в соціокультурне середовище, що передбачає освоєння учнями проблем духовності у тексті діалогу культур народів світу, місця культури України в світовій цивілізації; - пріоритету духовно-практичної діяльності, який передбачає стимулювання творчої активності учнів, створення таких технологій виховання, які розглядають процес життєтворчості відповідно до їхніх потреб, психо-фізичних особливостей.

Слайд 10

Головною метою є : - надання учням допомоги у глибокому оволодінні та засвоєнні духовної культури; - розвиток моральних почуттів і рис поведінки, зокрема: любові до України, відданості їй, активної праці, спрямованої на примноження трудових традиції, звичаїв, обрядів; - формування розуміння моралі, вивчення і пропаганда культурних надбань народу та духовного розвитку на краєзнавчому матеріалі; - розвиток духовності засобами народної деонтології та християнської моралі; - формування у підростаючого покоління розуміння нерозривного взаємозв’язку минулого, сучасного і майбутнього України.

Слайд 11

Шляхи та очікувані результати реалізації проблемного питання Вивчення нормативно – методичної бази. Консолідація зусиль органів громадських організацій, школи, дитсадка. Дієвий контроль. Підготовка та перепідготовка педагогічних кадрів з урахуванням сучасних вимог і потреб виховання підростаючої особистості.

Слайд 12

Організація системного моніторингу, динаміки розвитку компетентних змін в організації й оцінці ефективності процесу виховання. Створення необхідних умов для виховання дітей і розвитку їх здібностей у відповідності з вимогами сучасності. Правове, психологічне забезпечення виховного процесу з дітьми – сиротами, дітьми з дисфункційних сімей. Забезпечення ефективності профілактики девіантної поведінки, дитячої безпритульності, правопорушень, попередження та подолання тютюнокуріння, вживання наркотичних речовин. Профілактики ВІЛ/СНІДу.

Слайд 13

Сприяння створенню й розвитку дитячих громадських організацій як осередків самореалізації особистості і підготовка їх до самостійного життя. Забезпечення єдності навчання, виховання і розвитку. Посилення компетентного впливу сім’ї.

Слайд 14

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка