Навчально-виховна модель «Школа життєтворчості»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Навчально-виховна модель «Школа життєтворчості» Доповідь підготувала: вчитель інформатики та математики Телеш К.В. 2012-2013 н.р. Педагогічні читання «Педагогіка і психологія життєтворчості – стратегія розвитку освітнього простору закладу»
Мета Школи життєтворчості: Формування вмінь будувати відносити з іншими людьми, природою, суспільством і разом з тим творити себе самого. Створення умов для розвитку освіченої, морально і фізично здорової, естетично розвиненої, працелюбної, цілеспрямованої, успішної особистості громадянина України. Виховання і розвиток вільної, життєлюбної талановитої особистості, збагаченої знаннями про природу і людину, готової до творчої діяльності і моральної поведінки.
Формування особистості з розвиненим почуттям власної гідності, віри у свої сили, спрямованої на життєтворчість, самовиховання та самовдосконалення. Розвиток та формування в учнів високої культури поведінки, розвитку творчих здібностей та талантів. Формування системи гуманізованих суб'єкт-суб'єктних взаємодій між учасниками навчально-виховного процесу
Вертикальні зв’язки управління Директор Створює організаційно-правові умови, що дає змогу заступникам діяти в правовому колі і реалізувати основні стратегічні завдання школи. Учителі забезпечують здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій. Заступники створюють умови реалізації стратегії Школи Життєтворчості для вчителів та учнів. Учні Забезпечують самовиховання та самовдосконалення, спрямовані на життєтворчість, розвиток почуттів власної гідності, віри у свої сили.
Модель процесу розвитку життєвої компетентності учня загальноосвітньої школи засобами педагогіки життєтворчості
Знання – лише тоді знання, коли вони здобуті напруженням своєї думки, а не пам'яттю. Л.М.Толстой
Схожі презентації
Категорії