Сучасний урок - основа ефективної та якісної освіти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета Сприяти: Активізації знань з теоретичних основ питання; Розвитку творчої діяльності; Визначенню нових цілей педагогічної діяльності задля підвищення професійного рівня; формуванню комунікативної, соціальної компетентності; Розвитку творчого , дружнього, працездатного колективу Закрыть Назад Далее
Основні завдання тренінгу Поглиблення знань про сучасний урок; Формування вміння працювати в групі; Розвиток навичок активного слухання та спілкування; Навчання спілкуватися толерантно Закрыть Назад Далее
Правила групи: Цінуються будь-які ідеї! Не змінюй запропоновану тему! Пропонуй нове, але доречне! Не зволікай! Говори лаконічно і чітко! Розвивай ідею колег! Поділись ідеєю своєю! Пропонуй альтернативу! Підтримай колегу! Обговорюй ідею, а не автора! Утримуйся від оцінок та образ колег! Закрыть Назад Далее
Вправа “ Маю свою думку ” С – самовираження, У - Ч - А - С - Н - ИЙ; У - Р - О - К - Закрыть Назад Далее
Сучасний урок – урок демократичний. Його проводять не для учнів, а разом з ними Три постулати закладено в основу нової технології уроку: Урок є відкриттям істини, пошуку й осмислення її у спільній діяльності вчителя та учня; Урок є частиною життя дитини; Людина на уроці завжди залишається найвищою цінністю , виступаючи в ролі мети й ніколи не виступаючи як засіб Закрыть Назад Далее
Моделі навчання Пасивна – учень виступає в ролі об'єкта навчання ( слухає, записує, дивиться); Активна – учень виступає суб'єктом навчання (самостійна робота,творчі завдання) Інтерактивна – активна взаємодія всіх учнів, вчителя ( проблемне навчання,моделювання життєвих ситуацій, рольова гра) Закрыть Назад Далее
Характеристика сучасного уроку На сучасному уроці немає місця нудьзі, страху та злості від безсилля; На сучасному уроці панує атмосфера інтересу, довіри та співробітництва; На сучасному уроці Є місце кожній дитині, тому що сучасний урок є запорукою ЇЇ успіху в майбутньому Закрыть Назад Далее
Вправа “ Велике коло ” Закрыть Назад Далее Коли вчителю нецікаво вчити? (учасники групи записують відповіді та кріплять їх біля “зображення “ вчителя) Коли учню нецікаво вчитися? (учасники групи записують відповіді та кріплять їх біля “зображення “ учня )
Вправа “ Пазли ” Дайте відповідь про яку технологію йде мова. Педагогічні технології: Технологія традиційного навчання; Технологія проблемного навчання; Ігрові технології; Технологія особистісно зорієнтованого навчання; Технологія розвивального навчання Технологія інтерактивного навчання; Проектна технологія; Технологія модульного навчання; Технологія розвитку критичного мислення Закрыть Назад Далее
Критерії ефективності сучасного уроку, що залежать від викладача Закрыть Назад Далее Майстерність Якісна методична підготовка Знання методів навчання Творчість Толерантність Креативність Співпраця Любов до дітей Емпатія Уміння спілкуватися Знання вікових особливостей Розуміння дітей Сучасні технології Ситуація успіху Інтерактивні форми роботи Сучасний урок = учитель + учень
бажання вчитися; активність; свідоме ставлення; зацікавленість; здібності учня; підготовка до уроку; потреба в нових знаннях; здатність отримувати знання; задоволення від навчання; уміння слухати; самоосвіта. Закрыть Назад Далее Критерії ефективності сучасного уроку, що залежить від учня:
Підсумки Будь-який урок має величезний потенціал для вирішення нових завдань. Безперечно те, що він має бути життєвим. Хоть выйди ты не в белый свет, А в поле за околицей,- Пока идешь за кем-то вслед, Дорога не запомнится. Зато, куда б ты ни попал И по какой распутице, Дорога та, что сам искал, Вовек не позабудется. Н. Рыленков Закрыть Назад Далее
Закрыть Назад Далее На початку семінару ви написали свої сподівання. Чи справдилися вони? Якщо сподівання справдилися, підійдіть до “ Дерева очікуваних цілей ”, свій листочок замініть на плід – яблуко. На завершення послухайте притчу про Майстра.
Схожі презентації
Категорії