X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Система роботи РНМЦ з молодими вчителями

Завантажити презентацію

Система роботи РНМЦ з молодими вчителями

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Система роботи РНМЦ з молодими вчителями Виступ методиста РНМЦ Дніпровського району Н.М.Хринюк.

Слайд 2

Основні напрямки роботи методиста методичного центру: Керівництво педагогічним активом Керівництво підвищенням фахового рівня педагогів Консультування, видання методичних рекомендацій Проведення масових навчально-методичних заходів Робота з молодими вчителями Педагогічна діагностика Виявлення та впровадження ППД Науково-методичний супровід пошукової та дослідно-експериментальної діяльності

Слайд 3

Етапи адаптації: Перший етап –ознайомлення з вимогами до професії Другий етап –процес подолання труднощів та початок формування майстерності Третій етап – етап високої адаптованості: самостійність, творчий підхід до навчальної діяльності

Слайд 4

Пам‘ятка молодому вчителю Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця. Вступаючи в контакт з дітьми, не будуй зверхні стосунки з ними. Пам'ятай: навіть малюк у взаєминах з дорослими якоюсь мірою відстоює свою незалежність. Частіше посміхайся. Пам'ятай: твоя усмішка свідчить про те, що зустріч з дітьми тобі приємна, вона створює загальний позитивний настрій. Важливе завдання вчителя – передбачити ситуації, які виникатимуть на уроці. Пам'ятай: помилці легше запобігти, ніж виправити її.  Вчися вислуховувати навіть тоді, коли учні помиляються чи в тебе обмаль часу. Пам'ятай: кожен вихованець повинен знати, що ти його вислухаєш.  Пам'ятай: основне призначення оцінки – правильно визначити результати навчання учнів, засвоєння ними знань, умінь та навичок, динаміку зміни успішності. Наполегливо оволодівай навичками самоаналізу уроку.

Слайд 5

Пам'ятка № 2 молодому вчителю:   “Справедливий учитель – це такий учитель, вчинки якого справедливі в очах учнів” М.О.Добролюбов

Слайд 6

Клятва молодого вчителя Я, молодий учитель, усвідомлюючи свою відповідальність за майбутнє держави, клянусь: передавати свої знання, краплинки власної душі дітям; бачити в кожній дитині своєрідну неповторну особистість, стати для неї другом та надійною опорою; пишатися своєю професією, берегти й високо нести горде звання “Учитель”

Слайд 7

Школа молодого вчителя

Слайд 8

Основні завдання методиста в перший рік роботи молодого спеціаліста: організація співпраці з наставником; організація самоосвітньої діяльності молодих вчителів; анкетування та діагностика в кінці навчального року;

Слайд 9

Основні методи роботи методиста: бесіда за конкретними розділами педагогіки; спільне моделювання системи уроків; організація випереджувального проведення уроків наставником; консультування; відвідування уроків.

Слайд 10

“Тільки самоосвіта спроможна сформувати справді ерудовану та всебічно розвинену особистість” Жан-Жак Руссо.

Слайд 11

Критерії готовності молодого вчителя до самоосвіти: уміння вибрати напрям пошуку необхідної літератури; здатність зрозуміти основну ідею педагогічного досвіду; потреба в різноманітній педагогічній діяльності.

Слайд 12

Кількість молодих спеціалістів, які працюють в закладах освіти району: 2004 рік – 37 2005 рік – 46 2006 рік – 61 2007 рік –49 2008 рік - 38 2009 рік - 38

Слайд 13

Тільки особистість формує особистість!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка