Шляхи розвитку творчої особистості учнів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Шляхи розвитку творчої особистості учнів Засідання методичного об’єднання класних керівників
Мета Визначити роль класного курівника у виявленні творчих особистостей; З’ясувати шляхи розвитку творчої особистості; Розповісти про результати роботи над згаданою проблемою на нараді при директору, запланувати подальші шляхи роботи.
Питання для обговорення Як влаштувати педагогічний процес, щоб виховати творчу особистість; Яким має бути учитель, щоб виховати творчу особистість; Методи творчої діяльності в сучасній педагогіці.
Робота в творчих групах Роль класного керівника у виявленні творчих особистостей. Шляхи розвитку творчої особистості у навчальній та позакласній діяльності. Творчий учитель – який він.
2 група Діагностика - виявлення обдарованих учнів (тести, співбесіди, консультації з батьками, психологом, анкетування, класні години «Розкажи мені про себе», «Мої захоплення» тощо); Складання Індивідуальної програми розвитку особистості (згідно з психологічними, фізичними і моральними здібностями); Інтерактивні прийоми на уроці і диференційний підхід; Робота учнів в МАН; Робота з батьками (лекторій, заохочення батьками творчих дітей тощо). Етапи розвитку творчого потенціалу учнів
Рішення методичного об’єднання класних керівників Продовжити роботу творчих груп у напрямках, розглянутих на методичному об'єднанні. Проаналізувати й узагальнити шляхи розвитку творчої особистості учня в начальній і позакласній діяльності та заслухати на нараді в присутності директора. Підготувати питання для дискусії на тему «Інноваційні шляхи розвитку творчої особистості».
Схожі презентації
Категорії