Роль асоціацій викладачів історії у суспільстві
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Історія, професіоналізм і громадянство Роль асоціацій викладачів історії у суспільстві Йоке ван дер Льюв-Роард Виконавчий директор EUROCLIO, Європейська асоціація викладачів історії Київ, Україна 16 березня 2012
EUROCLIO Демократична асоціація Створена 1992 року 63 незалежних асоціацій-членів викладачів історії та громадянської освіти із 46 країн 15 асоційованих членів із 12 країн 2012 8 заявок на повне та асоційоване членство із 6 країн EUROCLIO виступає від імені близько 25 000 викладачів історії!
Вассілікі Сакка, Греція - Президент Сильвія Семмет, Німеччина - Віце-президент Марйян де Гроот, Нідерланди - Скарбник Семіх Актекін, Туреччина - Секретар Ервін Капітен, Нідерланди Педер Вібен, Данія На виборах 2012 року 13 кандидатів із 10 країн РАДА EUROCLIO 2012
СЕКРЕТАРІАТ EUROCLIO міжнародний персонал (5) і стажери (4-8) Лаан ван Меєрдевоорт 70 2517 AN, The Hague The Netherlands Тел.: +31 70 3817836 Факс: +31 70 3853669’ info@euroclio.eu http://www.facebook.com/EUROCLIO.Association http://www.linkedin.com/company/euroclio---european-association-of-history-educators http://twitter.com/euroclio
МІСІЯ EUROCLIO EUROCLIO сприяє розвитку відповідальної та інноваційної історичної та громадянської освіти через заохочення до критичного мислення, поваги, миру, стабільності і демократії.
3 основні царини EUROCLIO Розвиток можливостей для обміну знань Діалог, взаємодія та поширення інформації Спільне і стабільне професійне громадянське суспільство Навчання та розвиток (міжнародні, регіональні та національні семінари) Пошукова робота (оцінювання, пілотування, рецензування, щорічні опитування) Підтримка і розширення міжнародної мережі (зустрічі, навчальні візити, лобіювання, участь в міжнародних заходах) Зв'язки з громадськістю (поширення інформації, веб сайт, інформаційний лист, освітні матеріали, семінари, лекції, консультації, зв'язки із пресою) Допомога організаціям викладачів історії (підтримка, залучення і розвиток сталих можливостей) Створення і стимулювання асоціацій викладачів історії
Історична освіта допомагає учням краще зрозуміти світ, в якому вони живуть, та підтримує їхню спрямованість у майбутнє. “Історія – це дзеркало заднього виду: завжди перевіряй, що позаду; але якщо не зосередишся на дорозі попереду, нікуди не потрапиш”. Настінний живопис у Белфасті РОЗДУМИ ПРО ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ
ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ Допомогти учням зрозуміти, що Історія будується на фактах Історія має багато пластів розповіді Історія – це інтерпретація
ІННОВАЦІЙНЕ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ Наша мета – впровадити нову історичну парадигму Розвиток ключових та додаткових умінь (знань та навичок) Увага до позитивних і негативних ставлень, схильностей та цінностей
New Historical Paradigm! ЗМІСТ ІННОВАЦІЙНОГО ТА ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ Democratic Attitudes European to a Global perspective Gender Human rights Everyday life Migration Interpretation Improved balance political, cultural, economic and social perspectives Diversity Нова історична парадигма Рівновага між політичною, культурною, економічною та соціальною перспективами Ґендер Глобальний підхід до історії Різноманіття Буденне життя Міграція Права людини Рівновага між географічними вимірами
Розвиток умінь Залучення критичного мислення: здатності аналізувати, інтерпретувати, оцінювати і ставити під сумнів. Сприяти активному вивченню історії: розробка питань, завдань та вправ. Інноваційна педагогіка: як залучити учнів?
Увага до позитивних і негативних ставлень, схильностей та цінностей Свобода Солідарність Відповідальність Ксенофобія Насильство Упередження Справедлива і збалансована історія – Болгарський проект Приклад: Вивчення іншості та стереотипів через історію ромів
ІННОВАЦІЙНЕ ТА ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ Ability to peacefully disagree Civic Courage Stable and Responsive Conditions Impartial Language Trust Working Environment equality Dialogue and critical reflection Responsibility Skills and Competencies Робоче середовище Здатність мирно не погоджуватися Діалог та критичне мислення Громадянська відвага Рівність Довіра Використання неупередженої мови Стабільні і адаптивні умови Відчуття відповідальності Пілотування Навчання один в одного
ДІАЛОГ, ВЗАЄМОДІЯ І ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ Ділитися з колегами Ділитися з колегами-міжнародними тренерами Ділитися з регіональними колегами, а також там, де ми ще не працювали Поширювати результати і можливості з та серед колег і учнів (через Асоціацію)
СПІЛЬНЕ І СТАБІЛЬНЕ ПРОФЕСІЙНЕ ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО Об'єднувати Окремих відповідальних фахівців Незалежні асоціації викладачів історії
РАЗОМ НА ОДНІЙ ЗЕМЛІ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ БАГАТОКУЛЬТУРНА Чи це є справжнім проектом та публікацією EUROCLIO ?
3 ОСНОВНІ ЦАРИНИ EUROCLIO Розвиток можливостей для обміну знань? Навчання та розробка семінарів як основний процес створення навчальних матеріалів Система експертних оцінок Звернення до вітчизняних вчених і міжнародних експертів як до ресурсів, також для рецензування матеріалів
3 ОСНОВНІ ЦАРИНИ EUROCLIO Діалог, взаємодія і поширення інформації? Співпраця з університетськими вченими Співпраця з громадськими організаціями національних меншин Робота з експертами EUROCLIO Використання досвіду Болгарської асоціації Веб сайт
3 ОСНОВНІ ЦАРИНИ EUROCLIO Спільне і стабільне професійне громадянське суспільство? Залучення великої команди педагогів з різних регіонів України Члени авторського колективу та вітчизняні експерти проекту прийняли Декларацію істориків України Докази продовження попереднього проекту Нової Доби: “Історія епохи очима людини”.
EUROCLIO модель підручника і методологія? Історія будується на фактах Історія має багато пластів розповіді Нова історична парадигма: брати до уваги етнічне, культурне і релігійне розмаїття, ґендер тощо. Задавати цікаві ключові запитання Вибір активної та зверненої до учня методології та педагогіки Пілотування матеріалів серед учнів
Схожі презентації
Категорії