X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Робота з обдарованими і здібними учнями

Завантажити презентацію

Робота з обдарованими і здібними учнями

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Відділ освіти Нікопольської райдержадміністрації Чкаловська ЗОШ І-ІІІ ступенів _________________________________________________________ ________________________________________________ Виконавець проекту : заступник директора з НВР Кутепова Г.М. 2014 р.

Слайд 2

Теоретичне обгрунтування Характерними особливостями обдаровахих дітей є: ¤ висока пізнавльна активність і розвинутий інтелект; ¤ багата фантазія; ¤ творчість; ¤ винахідливість; ¤ емоційна безпосередність ¤ високий енергетичний рівень; ¤ чітка моторно-координаційна фізична стабільність. Здібність-окремі психічні властивості,що обумовлюють можливості дитини в тій чи іншій діяльності особистість Здібна ~85% Обдарована ~10% Обдарованість-своєрідне сполучення здібностей у людині,єдність,яку вони складають у своїй взаємодії,що приводить до високих результатів

Слайд 3

Загальні здібності індивідуальні властивості особистості, які забезпечують легкість і продуктивність опанування знаннями та досягнення успіху в діяльності. Спеціальні здібності Допомагають досягти високих результатів у певній діяльності (є провідні і допоміжні) Математичні уміння узагальнювати легкість переходу від прямого до зворотного ходу думок гнучкість розумових процесів. Гуманітарні відчуття мови барвистість образної пам'яті розвиток естетичних почуттів творча уява

Слайд 4

“Шкільні” типи обдарованих “Найкращий учень” Усі його люблять, робить те, що йому кажуть. Любить подобатись. “Бунтівник” Сперечається. З ним важко спілкуватись. “Підпільник” Знає, що за обдарованість не платять, а навпаки – вимагають, тому прагне бути “як усі” “Втікач” Випадають зі шкільної с-ми, не може прилаштуватись до вимог школи, вчителів. “Цілеспрямований, незалежний, Автономний, знає собі ціну” Знає, що хоче найкращий тип для розробки і індивідуальної програми. “Двобічний” Відстає ж має фізичні вади. Його Розглядають як слабкого, не помічають обдарованості

Слайд 5

Відмінники Чекає відповіді Цікавиться Хороші думки та ідеї Наполегливо працює Відповідає Потребує 6-8 повторень Розуміє значення Копіює Запам’ятовує інформацію Має хорошу пам’ять Любить послідовність Задоволений своїми успіхами в навчанні Любить школу Обдарованні Ставить запитання Допитливий “дикі” думки, ідеї Грається, але отримує високі бали, особливо з творчих завдань Дискутує, додає подробиці 1-2 повторень достатньо Прагне скласти умовивід Творить нове Перетворює інформацію Має розвинений розум Любить складність Критично ставиться до себе і до інших і оголошує це Любить пізнання Помилки, яких припускаються вчителі, ототожнюючи обдарованих із відмінниками

Слайд 6

Робота з обдарованими та здібними дітьми Передбачає: інтелектуальний, соціальний і духовний розвиток особистості дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, стану здоров’я, потреб суспільства; Оптимальну реалізацію цілісного розвивального впливу навчання, виховання та освіти на особистість учня; Максимальну реалізацію та мобілізацію психічних ресурсів особистості, спрямовану на інтенсивний саморозвиток, і водночас забезпечуватиме і повну самореалізацію, і творчу налаштованність.

Слайд 7

Складові діяльності крок за кроком до розвитку особистості Психологічна діагностика та вивчення особистості учня Діагностика навчальних можливостей школяра Організація індивідуальної роботи зі здібними та обдарованими дітьми Робота з формування особистої відповідальності учня за результати навчання Цілеспрямована робота вчителя з виявлення навчальних можливостей та розвитку конкретного учня Створення вчителем умов для розвитку особистості Спільна робота вчителя та учня з формування мотивації до творчої праці

Слайд 8

Мета Очікуваний результат Максимальний розвиток особистості дитини, яка має високий рівень здібностей, в одній чи декількох сферах з урахуванням її індивідуальних особливостей Створення комфортних психолого-педагогічних умов для розвитку особистості учнів. Організація навчально-виховного процесу, спрямованого на розкриття і розвиток здібностей і обдаровань конкретного. Створення алгоритму роботи зі здібною і обдарованою особистістю

Слайд 9

Співпраця з батьками учнів Запровадження педагогіки співпраці з батьками учнів Постійний зв’язок між школою та родиною задля розвитку особистості учня Спрямування роботи з батьками на виявлення та розвиток здібностей їхньої дитини Створення сприятливих умов для навчання вдома умови взаємодія взаєморозуміння Узгодженність діяльності всіх учасників навчального процесу

Слайд 10

Інтелектуальна діяльність Художньо- естетична діяльність Спортивно- оздоровча діяльність Комуніктивна діяльність

Слайд 11

Інтелектуальна діяльність ЗМІСТ 1 Розвиток психічних процесів ( пам’ять, увага, уява) 2 Формування інтелектуальних умінь(аналогія, аналіз, абстрагування, класифікація, індукція, вибір раціонального шляху, узагальнення, систематизація, критичне оцінювання результатів) 3 Розвиток мотивації навчання. ФОРМИ РОБОТИ - розвивальні ігри дослідницька робота на уроках підготовка до уроків та викладання предметів з урахуванням індивідуальних особливостей окремих груп учнів, мотивів - постійна цілеспрямована діагностика знань, умінь, навичок, можливостей учня участь в предметних олімпіадах, конкурсах – захистах наукових робіт, старшокласників, інтелектуальних іграх - виховання впевненості учня в своїх можливостях, уміння працювати самостійно

Слайд 12

Художньо – естетична діяльність Зміст 1 Розвиток творчих здібностей в : -- образотворчому мистецтві -- музиці -- хореографії -- театральній діяльності -- поезії -- практичній діяльності Форми роботи -- творчі конкурси -- виставки -- драматичні вистави -- огляди -- захист творчих робіт -- формування базу даних про творчу діяльність дітей . -- сприяння організації індивідуальної роботи спеціалістів зі здібними та обдарованими учнями .

Слайд 13

Зміст Формування навичок здорового способу життя. Сприяння досягненням у спорті. додаткові курси спортивні секції, та гуртки спортивні змагання, турніри сприяння організації роботи спеціалістів зі здібними та обдарованими учнями виховання в учнів дбайливого ставлення до свого фізичного та психічно здоров’я Спортивно – оздоровча діяльність

Слайд 14

Комунікативна діяльність Зміст 1. Формування навичок спілкування 2. Формування рухових цінностей 3. Формування навичок безконфліктного спілкування Форми роботи - психологічні тренінги - години спілкування -нестандартні виховні заходи - ігри, свята та ін.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка