Про підсумки розвитку дошкільної й загальної середньої освіти у 2009/2010 навчальному році та завдання на 2010/2011 н.р.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Про підсумки розвитку дошкільної й загальної середньої освіти у 2009/2010 навчальному році та завдання на 2010/2011 н.р.
Про підсумки розвитку дошкільної й загальної середньої освіти у 2009/2010 навчальному році та завдання на 2010/2011 навчальний рік Начальник відділу освіти РДА Остап Слабінога
впровадження у виховний процес Базової програми розвитку дитини дошкільного віку« Я у світі»; продовження роботи щодо реалізації Концепції профільного навчання; завершення оснащення усіх навчальних закладів комп’ютерним обладнанням та ліцензійними прикладними програмами загального та навчального призначення; комплексне впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікативних технологій; створення вебсайтів та вебсторінок закладів освіти; впровадження в управлінську діяльність відділу освіти та навчальних закладів електронного документообігу; запровадження найбільш ефективних інноваційних технологій навчання; виховання учнівської молоді в дусі патріотизму та лідерства; удосконалення системи громадсько-суспільної оцінки діяльності закладів освіти; забезпечення систематичної роботи закладів освіти на реалізацію Програми розвитку освіти в районі; впровадження новітніх енергозберігаючих технологій
Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін шкіл І-ІІ ступенів.
Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін шкіл І-ІІІ ступенів.
Профільне навчання проводиться за такими напрямами Технологічний (372 учнів) Природничо-математичний (163 учнів) Спортивний (54 учнів) Філологічний (176 учнів)
Освітньо-кваліфікаційні рівні педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів
Усім здоров*я, творчих успіхів, доброго настрою та благополуччя ! Дорогу осилить той, хто йде.
Про підсумки розвитку дошкільної й загальної середньої освіти у 2009/2010 навчальному році та завдання на 2010/2011 н.р.
Схожі презентації
Категорії