Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти в 2010-2011 навчальному році та пріоритетні завдання на 2011-2012 навчальний рік
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Світлична Олена Федорівна, начальник управління освіти адміністрації Жовтневого району Харківської міської ради
Основні завдання розвитку освіти на 2011 рік - збереження мережі системи освітніх закладів різного типу відповідно до вимог регіону та запитам громади; психологічне забезпечення переорієнтації процесу навчання на розвиток особистості школяра та розвиток навчальних досягнень учнів на рівні вимог освітніх стандартів; поліпшення системи контролю оцінювання, аналіз та прогнозування освітнього процесу, удосконалення єдиної інформаційно-комунікаційної системи; - удосконалення системи наступності в навчанні та вихованні дітей та підлітків;
Основні завдання розвитку освіти на 2011 рік реформування в сфері освіти через модернізацію управління, пошук нових, відкритих і демократичних її моделей. Налагодження високопрофесійного наукового, аналітичного і прогностичного супроводу управлінських рішень. Впровадження всебічного моніторингу освіти на всіх рівнях; - профілізація навчання в старшій школі, створення освітніх округів; створення умов для здійснення зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти; зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів;
Основні завдання розвитку освіти на 2011 рік - забезпечення інтеграції методичних зусиль управлінської ланки і педагогічних працівників щодо впровадження активних, інтерактивних методів і форм в організації навчально-виховного процесу; удосконалення системи управління закладами освіти шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій; впровадження нових форм роботи з метою підвищення результативності реалізації районної програми „Обдарована молодь”, - спрямування діяльності дошкільних закладів на створення системи індивідуально-орієнтованого виховання та навчання.
Районні програми програма розвитку освіти в Жовтневому районі в 2007-2011 роках; програма „Обдарована молодь” на 2007-2011 роки; програма соціально-економічного розвитку району
Наслідки атестації закладів освіти району у 2010-2011 н.р. згідно з критеріями оцінювання їх діяльності
Заклад Кількість працівників ДНЗ, які працюють не за фахом ДНЗ № 6 3 ДНЗ № 15 1 ДНЗ № 18 - ДНЗ № 32 3 ДНЗ № 38 2 ДНЗ № 82 6 ДНЗ № 143 - ДНЗ № 156 2 ДНЗ № 163 - ДНЗ № 231 4 ДНЗ № 286 3 Всього: 24
Грамоти Грамотою Міністерства освіти і науки України – 1; Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України – 66; Грамотою Головного управління освіти і науки – 12; Почесною грамотою Департаменту освіти – 16; Грамотою Адміністрації Жовтневого району – 41; Грамотою управління освіти – 129. Серед педагогічних працівників відзначені: нагрудним знаком “Василь Сухомлинський” – 1; нагрудним знаком „Софія Русова” – 1; нагрудним знаком “Відмінник освіти України” – 63.
Основні пріоритети визначення змісту, форм і методів підвищення методичної освіти педкадрів, аналіз і оцінка її результативності; вдосконалення змісту освіти профільного навчання; визначення основних напрямків розвитку та удосконалення змісту навчання і виховання молоді у закладах освіти району; впровадження нових технологій, комп’ютеризацію навчально-виховного процесу, досягнень педагогічної та психологічної науки; вивчення, узагальнення і створення умов для розповсюдження ЕПД; удосконалення уроку як основної форми НВП; вироблення рекомендацій щодо змісту і форм роботи з обдарованою молоддю; визначення перспективних потреб науково-методичного забезпечення НВП в навчально-виховних закладах.
Наради та семінари 5 засідань методичної ради МЦ; 3 семінари для заступників директорів з НВР (ХЗШ 28, Початок мудрості, ХГ 39); 4 семінари для заступників директорів з ВР (ХЗШ 28, 76, 127, ХГ 39); 7 нарад та 7 семінарів для психологів та соціальних педагогів (ДНЗ 231, ХСШ 162, ХЗШ 153, 54, ХГ 39, 65, РУО); 7 нарад для заступників директорів (ІІ – ІІІ ступенів) та 3 наради для заступників директорів з НВР І ступеню; 4 наради з керівниками РМО; 2 наради з вихователями-методистами ДНЗ
Педмайстерні Педагогічний клуб «Початок мудрості» «Християнська етика» ХГ № 39 «Інтерактивні форми роботи на уроках історії»
Авторський семінар Майстер-класи МЦ РУО Школа молодого вчителя ХСШ № 162 «Впровадження освітньої технології критичного мислення» ДНЗ № 82 «Розвиток пізнавальної активності дошкільників засобами гри»
Результативність участі закладів в обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій
Результативність участі закладів в обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій
Результативність участі закладів в обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій
Семінари для вчителів початкової школи Заклад Кількість семінарів ХСШ № 162 8 ХЗШ №28 6 ХЗШ № 54 3 ХГ № 65 3
ДПА в 4 класах Предмет ЗНЗ, в яких показники якості знань вище середньорайон-ного Найвищі показники ЗНЗ, в яких показники якості знань нижче середньорайон-ного Найнижчі показники Укр. мова 28, 54, 130, 153, 162 81 39, 59, 65,93, 115, 137, «Початок мудрості» 79, 92 Укр. читання 28,39, 130, 137, 162, «Початок мудрості» 81, 153 54, 59, 65, 115, 127 79 Матема тика 28, 54, 76, «Початок мудрості» 153,162 39, 59, 65,81,93, 130 79, 115 Я і Україна 28, 93, 137, 153, 162, «Початок мудрості» 81 54, 59, 76, 92, 115 79
Рейтинг району серед районів області Район Загальне місце 2010 рік Загальне місце 2011 рік Жовтневий 13 19
«Путівка в науку» Українська мова Математика «Я і Україна» Заклад Прізвище, ім'я учня Особисте місце П. І. Б. вчителя 28 Бугайова Влада 1 Воропай Л. А. 39 Сезоненко Діана 2 Родіонова С. Ф. 162 Маслов Вадим 3 Букреєва Н. А. Заклад Прізвище, ім'я учня Особисте місце П. І. Б. вчителя 162 Ржевський Антон 1 Настенко А. І. Остапенко Микита 2 Пілаєва О. М. 54 Волкова Вікторія 3 Громко Р. М. Заклад Прізвище, ім'я учня Особисте місце П. І. Б. вчителя 28 Суханова Наталія 1 Воропай Л. А. 162 Вдовицька Віра 2 Пілаєва О. М. Костенко Ірина 3 Настенко А. І.
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
Переможці ІІ етапу МАН Секція ПІБ учня Місце Назва навчального закладу ПІБ учителя, який підготував учня Секція ветеринарія та зоотехнії Волкова Анастасія І ХЗШ № 130 Хрипко Олена Валеріївна Секція релігієзнавства Іськов Ігор ІІ ХЗШ № 28 Лаптєва Тетяна Юріївна Секція медицини Максименко Тетяна ІІ ХЗШ № 137 Бєлкіна Олена Віталіївна Секція української літератури Занько Євгенія ІІІ ХЗШ № 59 Захарченко Людмила Вікторівна Секція англійської мови Лебеденко Наталія ІІІ ХСШ № 162 Накрапльонна Людмила Анатоліївна
Результати участі у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
Всеукраїнська виставка-фестиваль «Обдаровані діти України» ПІБ учасника Номінація Назва гуртка ПІБ Керівника Бугайчук Наталія Декоративно-прикладна творчість Кераміка Подрєзова Олена Степанівна Літвінчук Карина Декоративно-прикладна творчість Кераміка Бондаренко Катерина Еколого-натуралістична творчість Юні екологи Захаренко Олена Іванівна Манько Олексій Спортивні досягнення Водний туризм Тимченко Сергій Михайлович Сватко Олександр Спортивні досягнення Водний туризм Пугач Олександр Спортивні досягнення Водний туризм Ярьоменко Михайло Спортивні досягнення Водний туризм Гніденко Руслан Спортивні досягнення Водний туризм Олім Валентин Спортивні досягнення Водний туризм
Навчально-методичні посібники Т.Б.Браїлко, практичний психолог ХЗШ № 153. Особливості мислення старших дошкільників. Харків,«Ранок», 160 с.,2010 р. (Серія «Дошкільному психологу ») Т.Б.Браїлко практичний психолог ХЗШ № 153. Особливості мислення молодших школярів. Харків, «Ранок», 176 с., 2010 р. (Серія «Бібліотека шкільного психолога») Л.В.Северіна, практичний психолог ХЗШ№ 54. Шкільна освіта в США. Київ.: Українське видавництво, 2010
Акція «Живи, книго!» І місце – ХЗШ № 54 – бібліотекар Євдошенко Н.В. ІІ місце – ХСШ № 162 – бібліотекар Маляренко Л.М. ІІІ місце – ХСШ № 39 – бібліотекар Кондратенко Т.В.
Рейтинг навчальних закладів з виховної роботи 2010 – 2011 навчальний рік № з/п Навчальний заклад Місце 1. ХЗШ № 28 I 2. ХСШ № 162 3. ХГ № 39 II 4. ХЗШ № 54 5. ХЗШ № 59 III 6. ХЗШ № 76 7. ХЗШ № 127 8. ХЗШ № 153 9. ХЗШ № 92 IV 10. ХСШ № 93 IV 11. ХЗШ № 137 V 12. ХГ № 65 VI 13. ХЗШ № 79 VI 14. ХЗШ № 81 VII 15. ХЗШ № 115 VII 16. ЦДЮТ № 2 VIII 17. ХЗШ № 130 IX 18. СЮТ № 1 X 19. НВК № 182 XI 20. Початок мудрості XII
ДНЗ Усього коштів На 1 дитину 6 15,2 54 15 155,0 508 18 85,5 220 32 17,5 190 38 56,5 518 82 30,8 217 143 63,5 195 156 70,8 402 163 75,6 369 231 62,6 482 286 56,8 284 НВК 182 25,4 192 ДЮСШ 12,0 ЦДЮТ 8,8 СЮТ 0,7 МНВК 1,0
Комплексна перевірка Питання перевірки Рівень Виконання ст. 35 Закону України "Про освіту", ст. 6 Закону України "Про загальну середню освіту". Достатній Стан фінансово-господарської діяльності. Стан роботи з питань реалізації Закону України "Промови...". Стан організації медичного обслуговування учнів. Стан роботи з інформатизації освіти. Програми управлінського та навчально-виховного процесів. Психолого-педагогічне забезпечення навчально виховного процесу. Виконання інструкції з ведення ділової документації у ХЗОШ І-ІІІ ст., затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 №240. Контроль за організацією навчання за різними формами(індивідуальною, екстернатною, вечірньою). Облік руху учнів.
Пріоритетні завдання приведення у відповідність до нормативних вимог назви та стандартів закладів; приведення до нормативних вимог кадрового складу педпрацівників (у відповідності до фахової освіти); оптимізація мережі закладів з метою недопущення перевантаження класів та груп, роботи закладів в другу зміну; проведення комплексу заходів щодо відкриття нових груп шляхом реорганізації закладів в НВК та реконструкції приміщень ДНЗ;
Пріоритетні завдання оптимізація цільового призначення приміщень закладів, які використовуються не на повну потужність (столярних та слюсарних майстерень, кімнат відпочинку, кімнат для комор тощо) з метою відкриття додаткових навчальних кабінетів, кабінетів для роботи гуртків, відпочинкових кімнат для ГПД учнів 1-х класів; оптимізація мережі ЗНЗ, збільшення наповнюваності класів шкіл №№ 79,81,92,130 шляхом впровадження у освітньо-виховний процес районної програми «Школи повного дня»; реалізація районної програми «Школи повного дня» з метою цілісного впливу на формування особистості дитини, її всебічний гармонійний розвиток та забезпечення зайнятості протягом повного робочого дня;
Пріоритетні завдання реалізація районної програми інформатизації освітнього процесу з метою впровадження в управлінський, навчальний і виховний процеси нових інформаційних технологій, які будуть сприяти оптимізації роботи за усіма напрямами; здійснення заходів щодо повного охоплення дітей шкільного віку навчанням; покращення роботи щодо правового виховання учнівської молоді; забезпечення навчальних закладів сучасними технічними засобами навчання, комп’ютерними комплексами і телекомунікаційними засобами виходу до мережі Інтернет.
Схожі презентації
Категорії