Особливості конкурсного прийому до 1 класу школи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Характеристика психологічного віку. Соціальна ситуація розвитку: 1. місце дошкільника серед дорослих: з’являється коло елементарних обов’язків; спільна з дорослим діяльність змінюється самостійним виконанням вимог, вказівок, доручень, прохань дорослого; розпочинається систематичне навчання як певним чином організована та унормована діяльність
Характеристика психологічного віку. Соціальна ситуація розвитку 2. стабілізація взаємин з однолітками: утворення “дитячого суспільства”, дотримання правил співжиття, врахування інтересів інших. Умовою успішної соціалізації дитини є організація її діяльності.
Провідна діяльність шестирічної дитини — сюжетно-рольова гра. У сюжетно-рольовій грі дитина спочатку дієво, емоційно, а потім й інтелектуально освоює систему людських відносин. Зростає здатність до самоорганізації, планування ігрових дій, делегування повноважень організатора гри найбільш компетентному учасникові. Через сюжетно-рольову гру дитина усвідомлює, що будь-яка діяльність потребує від людини виконання певних обов’язків та дотримання певних правил.
Ознаки сформованості взаємодії з однолітками у 6 років Ознаками сформованості у шестирічної дитини навичок соціальної взаємодії є прояви: ініціативності, товариськості, совісті, елементарного образу “Я”, вольової регуляції поведінки, рефлексивної оцінки: здатності поглянути на ситуацію очима іншої людини, вміння стати на її місце, здатності дитини аналізувати свої власні дії, вчинки, мотиви, думки, співвідносити з очікуваннями інших, авторитетних для дитини осіб, та моральними нормами.
Програма “Впевнений старт” “…сім’ю визнано основною соціальною інституцією, відповідальною за якісну підготовку дітей до оволодіння життєвою компетентністю.” “… сім’я має право розраховувати на кваліфіковану допомогу держави у реалізації конституційних прав і гарантій щодо рівних умов отримання дітьми якісної, доступної освіти (www.mon.gove.ua)
Поради батькам: дотримуйтеся вдома режиму дня, санітарно-гігієнічних вимог, культурно-гігієнічних навичок; щоденно разом із дітьми виконуйте ранкову гімнастику, здійснюйте загартовуючи процедури; виходьте на прогулянки; залучайте дітей до виконання основних рухів – вправляйте в ходьбі, бігу, стрибках, повзанні, лазінні, рівновазі, вправах із м’ячем; разом з дітьми здійснюйте пішохідні прогулянки, туристичні походи;
Поради батькам: грайте в рухливі, спортивні ігри; облаштуйте в квартирі спортивний куточок; катайтеся разом з дітьми на санчатах, ковзанах, лижах; велосипедах, роликах; грайте у бадмінтон, теніс, футбол, баскетбол, хокей; з м’ячем; стрибайте на скакалці; плавайте та грайте на воді; беріть участь разом з дітьми у проведенні свят, розваг, днів здоров’я, зборах, конференціях, лекціях з питань здоров’я, фізичного виховання дітей, організованих у дошкільних установах.
Поради батькам: збагачуйте обізнаність дитини новою інформацією пізнавайте, досліджуйте світ разом з малюком: обговорюйте, читайте, експериментуйте та ін. залучайте дітей до активної участі у підготовці родинних подій на прикладі власної активної життєвої позиції вчіть малюків усвідомлювати себе як відповідальну особистість у світі природи, людину серед інших у суспільстві
Поради батькам: разом з дитиною: подорожуйте, частіше бувайте на природі, відвідуйте зоопарк, ботанічний сад, здійснюйте екскурсії до музеїв, ходіть на вистави дитячих театрів, дійства громадських свят, виставки квітів, тварин; колекціонуйте, майструйте тощо вчіть дитину висловлювати власну думку на основі розумових висновків; залучайте дітей до догляду за рослинами та тваринами виховуйте почуття вдячності до праці інших людей, бережливого ставлення до природи, речей.
Особливості конкурсного прийому до школи Початок співбесід і тестування – 1 квітня. Тестування проходить у групах по 5 чоловік. Співбесіди – індивідуальні, у присутності батьків. Конкурсні завдання складені за програмою дошкільного навчального закладу.
Зміст конкурсних завдань Завдання на орієнтацію в навколишньому середовищі Спостереження за рівнем розвитку мовлення Логічні завдання: завдання на класифікацію, узагальнення, виключення зайвого, встановлення послідовності подій тощо Субтест шкільної зрілості А.Керна: Малюнок людини Копіювання малюнка, Копіювання набору літер Лічба, порівняння кількості предметів
Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Завдання намалювати фігуру людини за уявою дозволяє отримати орієнтовну оцінку загального розумового розвитку.
Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Малюнок людини. Інтерпретація виконання тесту (оцінки від 1 до 5). Намальована фігура повинна мати голову, тулуб, кінцівки. Голова з тулубом з’єднана шиєю, і вона не більша тулуба. На голові є волосся (їх закриває шапка або шляпа) і вуха, на обличчі очі, ніс, рот. Руки закінчуються кистю з п’ятьма пальцями. Ноги внизу загнуті. Зображення чоловічої одежі. Здійснення всіх вимог, як в пункті 1, крім синтетичного способу зображення. Три не вистачаючих частини (шиї, волосся, один палець руки, але не частина обличчя) можуть бути виключені з вимог. Малюнок повинен мати голову, тулуб, кінцівки. Руки і ноги намальовані подвійною лінією. Допускається відсутність вух, волосся, одягу, пальців, ступнів. Примітивний малюнок з тулубом. Кінцівки (достатньо однієї пари) виражені лише простими лініями. Не вистачає чіткого зображення тулуба („головоноге” зображення).
Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Завдання скопіювати малюнок з точок. Щоб виконати його, дитина має виявити вміння вольовим зусиллям змусити себе виконати інструкцію у малопривабливому завданні і, що не менш важливо, висидіти протягом певного часу на занятті, а все це є необхідною передумовою для включення у шкільне навчання.
Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Малюнок з точок. Інтерпретація виконання тесту (оцінки від 1 до 5). Майже досконале наслідування зразка. Допускається тільки дуже невелике відхилення однієї крапки з ряду чи стовпчика. Зменшення малюнка припустиме, збільшення не повинне бути більше, ніж на половину. Малюнок має бути на одному рівні зі зразком. Кількість і розташування крапок має відповідати зразку. Можна допустити відхилення навіть трьох крапок на половину ширини проміжку між рядами чи стовпчиками. Ціле за своїм контуром схоже на зразок. За висотою і шириною воно не перевершує його більше, ніж удвічі. Крапки не повинні бути у правильній кількості, але їх не має бути більше двадцяти чи менше семи. Допускається будь-який поворот, навіть на 180°. Малюнок за контуром уже не схожий на зразок. Але він усе ще складається з крапок. Величина малюнка і кількість крапок не мають значення. Інші форми (лінії) неприпустимі. Черкання.
Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Завдання намалювати фігуру людини за уявою дозволяє отримати орієн товну оцінку загального розумового розвитку.
Діагностика шкільної зрілості за методикою Артура Керна – Ярослава Йєрасика Наслідування писемних літер (наприклад: За садом дім) Інтерпретація виконання тесту (оцінки від 1 до 5). Абсолютно задовільна ( в розумінні читання) відповідність написаному зразку. Букви не мають подвійної величини зразка. Початкова буква має чітко помічену висоту великої букви. Літери добре з'єднані у три слова. Досить виразне наслідування написаного. Розмірів букв і горизонтальності дитина не дотримується. Передано поділ не менше, як на дві частини. Можна розібрати хоча б чотири букви зразка. На зразок схожі хоча б дві букви. Ще - цілісно передано лінійку письма. Черкання.
Дорогі майбутні першокласники! З бажанням і наполегливістю готуйтесь до школи! Успіхів і перемоги вам у конкурсних випробуваннях!
Ми працюємо в науково-педагогічних проектах “Росток” та “1 учень – 1 комп’ютер” Що дають проекти? Вчителю Суспіль- ству Дитині Підвищення якості шкільної освіти Професійне зростання Зміцнення позитивного іміджу Підтримка позитивної мотивації, розвиток інтересу, … Оптимальні умови навчання і розвитку дитини Вчителю Батькам Школі
Схожі презентації
Категорії