Основні шляхи управління навчальним закладом
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Основні завдання: Мета: Всебічний розвиток особистості педагога для подальшого забезпечення оптимальних умов для навчання та виховання учнів. Вивести особистість учня в режим самовдосконалення, сформувати конкурентноспроможну особистість з постійною потребою у самореалізації та самовихованні. Пріоритетні напрямки роботи – впровадження в життя розроблених моделей дошкільника, школяра, педагога. Новий час – нові шляхи управління закладом: Очікувані результати: Висока ступінь реалізації освітнім середовищем фізичних, розумових, естетичних, моральних і духовних можливостей кожного вихованця; 2. Психосоціальне зростання учасників навчально-виховного процесу, Самореалізації Іхніх позитивних природних нахилів і соціальних здібностей. 3. Фориування у переважної більшості педагогів, вихованців та батьків Позитивного ставлення до школи та її вимог.
Якість навчально-виховного процесу: - Результати навчально-виховної діяльності учнів. Рівень професійної підготовки педколективу Здатність адміністрації забезпечити відповідні умови для функціонування і розвитку навчального закладу.
Професійна компетентність вчителя – шлях до якісної освіти Наші підходи: - Створення моделі управління процесом підвищення професійної майстерності педагога; Психолого-педагогічна діагностика професійної діяльності педагогів; Організація роботи щодо підвищення прфесійної компетентності педагогів; -
ПМОВ суспільно-гуманітарного напряму ПМОВ початкових класів ПМОВ розвиваючих предметів “ Реалізація компетентнісного підходу до розвитку здорової, інтелектуальної, творчої особистості вихованців через впровадження інтерактивного навчання на основі модульної технології ” ПМОВ природничо-математичного напряму ПМОВ дошкільників
Навчальні досягнення учнів Оптимізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій Навчальна діяльність у школі Сучасна навчально-матеріальна база: - Інтернет; бібліотека; Читальний зал -каб.інформатики - спортивний зал; Самореалізація учня Медико-психологічне забезпечення: медичне забезпечення; профілактико-оздоровчі заходи; психологічний супровід; валеологічне виховання; спортивна діяльність; реалізація програми «Здоров’я». Забезпечення творчого розвитку: моніторинг навчальних досягнень; моніторинг резерву якості навчальних досягнень; участь у конкурсах, турнірах, олімпіадах, участь у гімназійних товариствах; навчання у профільних класах; Виховна система соціальної орієнтації: формування загальнокультурної компетентності; формування соціальної компетентності; формування громадянської компетентності; родинне виховання. Модель навчально-виховної діяльності
Схожі презентації
Категорії