X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

Завантажити презентацію

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ОСТРОВСЬКА АНТОНІНА БОРИСІВНА, ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ЦМСПС

Слайд 2

Принцип діагностики Він передбачає побудову і корекцію навчально-виховного процесу на основі психолого-педагогічних діагностичних досліджень, а саме: оцінювання рівнів розвитку творчих можливостей учнів і учнівських колективів, з якими учитель вступає у взаємодію.

Слайд 3

Принцип оптимальності. Він передбачає роботу вчителя по відбору таких дидактичних засобів, які відповідають рівню розвитку творчих можливостей більшості учнів, ураховують рівень розвитку творчих можливостей меншості, а тому сприяють розвитку творчих можливостей всіх.

Слайд 4

Принцип взаємозалежності Цей принцип відображає взаємозумовленість творчого особистісного розвитку суб'єктів взаємодії в системі «вчитель-учень»; відбиває взаємозалежність і взаємообумовленість творчої педагогічної праці вчителя і творчої навчальної діяльності учнів.

Слайд 5

Принцип фасілітації Він передбачає розуміння процесу формування творчої особистості учня як процесу полегшення, сприяння творчій діяльності учня, стимулювання його творчої активності. Це пов'язане з необхідністю створення на уроці і у позаурочний час творчої атмосфери (співдружності, співтворчості, співробітництва), яка б сприяла розвитку мотивів творчої діяльності, надихала учнів на творчість

Слайд 6

Принцип креативності Реалізації принципу в практичній діяльності сприяє аналіз змісту навчального матеріалу з метою його креативного посилення, застосування навчальних і навчально-творчих задач, методів і прийомів стимулювання творчої активності учнів, використання завдань психологічної діагностики для розвитку творчих якостей особистості

Слайд 7

Принцип доповнення У практичній діяльності реалізація принципу означає введення у шкільний компонент навчального плану таких додаткових курсів, які б компенсували прогалини у розвитку творчих умінь і психічних процесів, що сприяють успішній творчій діяльності людини і на розвиток яких об'єктивно не вистачає часу в процесі виконання державного компоненту навчального плану.

Слайд 8

Принцип варіантності Виражає необхідність подолання одноманітності змісту, форм, методів навчання. Різноманітність - одна із умов життя. Для ефективності взаємодії у системі «вчитель-учень» принцип варіантності має регулятивне значення, визначає мету та стратегію проектування педагогічної взаємодії.

Слайд 9

Принцип самоорганізації Відображає специфіку управління процесом формування творчої особистості учня, яка зумовлена особливостями управління нелінійними системами і орієнтує вчителя на внутрішній вплив, на узгодження розвитку учнів з власними тенденціями розвитку

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка