Основи та форми педагогічного контролю у вищій школі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Основи та форми педагогічного контролю у вищій школі Виконала: Ст. 33 групи ФЕУВ Гога В. О. Одеса 2014 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНАВЕРСИТЕТ
НАВЧАННЯ СТУДАНТА Педагогічний контроль – система перевірки результатів навчання і виховання студентів. стимулює
З суспільною природою мотивації людської діяльності пов'язаний вплив, який справляє на неї оцінка обумовлена суспільними нормами самооцінки й оцінки з боку оточуючих, особливо тих, думкою яких людина дорожить. СЛ.Рубінштейн
Контролююча з'ясування стану знань, умінь та навичок облік результатів контролю Мета: встановлення зворотного зв'язку внутрішній зовнішній зовнішній
Методична удосконалення курсу, коригування всього навчального процесу Здійснюється викладачем
Форми педагогічного контролю Екзамени Заліки Колоквіуми Усне опитування Письмові контрольні роботи Захист курсових та дипломних робіт Звіт про результати практики
Навчальний контроль можна поділити за часом попередній поточний періодичний поетапний підсумковий
Оцінка - спосіб і результат встановлення факту відповідності чи невідповідності знань, умінь, навичок, засвоєних студентом, цілям та завданням навчання.
Відмітка - є числовий аналого оцінки і має кілька рангових значень. Недоліки: суб'єктивізм в оцінці слабка диференційованість шкали
Аспекти необхідні для проведення контролю 1)недоцільно контролювати те, що засвоєно на рівні первинного уявлення; 2) не слід застосовувати контроль, коли викладач упевнений, що всі студенти впораються із завданням на 100 %, але слід інколи давати такі завдання, з якими більшість студентів впорається, у такий спосіб стимулюється віра студентів у свої сили; 3)добре організований поетапний контроль знижує необхідність у підсумковому або взагалі робить останній непотрібним; 4) слід варіювати засоби контролю; 5)створення спокійної доброзичливої атмосфери в процесі контролю сприяє кращій роботі студентів та позитивно впливає на результати контролю.
Самоконтроль Реалізує: Активність Свідомість Міцність знань Навички Вміння індивідуальний груповий
Методи перевірки – сукупність прийомів і способів педагогічної діагностики ефективності навчально-пізнавальної діяльності студентів.
Дидактичні тести Перевірки знань Виявлення творчих вмінь Виявлення вмінь здійснювати критичний аналіз Виявлення вмінь виконувати розумові дії репродукування знань розв'язати типові завдання
Схожі презентації
Категорії