X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Основи та форми педагогічного контролю у вищій школі

Завантажити презентацію

Основи та форми педагогічного контролю у вищій школі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Основи та форми педагогічного контролю у вищій школі Виконала: Ст. 33 групи ФЕУВ Гога В. О. Одеса 2014 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНАВЕРСИТЕТ

Слайд 2

НАВЧАННЯ СТУДАНТА Педагогічний контроль – система перевірки результатів навчання і виховання студентів. стимулює

Слайд 3

З суспільною природою мотивації людської діяльності пов'язаний вплив, який справляє на неї оцінка обумовлена суспільними нормами самооцінки й оцінки з боку оточуючих, особливо тих, думкою яких людина дорожить. СЛ.Рубінштейн

Слайд 4

Мета контролю

Слайд 5

Умови функціонування педагогічного контролю

Слайд 6

Вимоги до контролю знань формує наполегливість і спрямованість на досягнення мети

Слайд 7

Функції

Слайд 8

Контролююча з'ясування стану знань, умінь та навичок облік результатів контролю Мета: встановлення зворотного зв'язку внутрішній зовнішній зовнішній

Слайд 9

Навчальна

Слайд 10

Виховна студентів привчають до систематичної навчальної роботи

Слайд 11

Розвивальна

Слайд 12

Методична удосконалення курсу, коригування всього навчального процесу Здійснюється викладачем

Слайд 13

Форми педагогічного контролю Екзамени Заліки Колоквіуми Усне опитування Письмові контрольні роботи Захист курсових та дипломних робіт Звіт про результати практики

Слайд 14

Навчальний контроль можна поділити за часом попередній поточний періодичний поетапний підсумковий

Слайд 15

Слайд 16

Оцінка - спосіб і результат встановлення факту відповідності чи невідповідності знань, умінь, навичок, засвоєних студентом, цілям та завданням навчання.

Слайд 17

Відмітка - є числовий аналого оцінки і має кілька рангових значень. Недоліки: суб'єктивізм в оцінці слабка диференційованість шкали

Слайд 18

Вимоги до знань

Слайд 19

Аспекти необхідні для проведення контролю 1)недоцільно контролювати те, що засвоєно на рівні первинного уявлення; 2) не слід застосовувати контроль, коли викладач упевнений, що всі студенти впораються із завданням на 100 %, але слід інколи давати такі завдання, з якими більшість студентів впорається, у такий спосіб стимулюється віра студентів у свої сили; 3)добре організований поетапний контроль знижує необхідність у підсумковому або взагалі робить останній непотрібним; 4) слід варіювати засоби контролю; 5)створення спокійної доброзичливої атмосфери в процесі контролю сприяє кращій роботі студентів та позитивно впливає на результати контролю.

Слайд 20

Самоконтроль Реалізує: Активність Свідомість Міцність знань Навички Вміння індивідуальний груповий

Слайд 21

Форми перевірки знань комбінаційна

Слайд 22

Методи перевірки – сукупність прийомів і способів педагогічної діагностики ефективності навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Слайд 23

Методи

Слайд 24

Дидактичні тести Перевірки знань Виявлення творчих вмінь Виявлення вмінь здійснювати критичний аналіз Виявлення вмінь виконувати розумові дії репродукування знань розв'язати типові завдання

Слайд 25

Комп'ютерний контроль негайний зворотний зв'язок

Слайд 26

Етапи контролю

Слайд 27

Виконала: Ст. 33 групи ФЕУВ Гога В. О. Одеса 2014

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка