Наступність та перспективність між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітнім закладом
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вкрай важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально зблизити умови розвитку, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів.
Створення умов, що забезпечують сприятливий перебіг адаптації першокласників Поліпшення підготовки до навчання в школі 5-6 річних дітей Поглиблення інтересу до життя в школі Надання допомоги сім'ї, що виникає при підготовці до навчання в школі В сучасному освітньому середовищі завданням співпраці ДНЗ і школи є:
Наступність у змісті дошкільної та початкової освіти Сфери життєдіяльності: Природа Культура Люди Я сам Освітні галузі: Мови і літератури Математика - Природознавство - Суспільствознавство Мистецтво Технології Здоров’я і фізична культура Базовий компонент дошкільної освіти в Україні Державний стандарт початкової загальної освіти Мовленнєва, пізнавальна, фізична, соціально-моральна, емоц.-ціннісна, худ.-естет., креативна лінії розвитку Навчальні предмети
Взаємодія педагогів Співпраця з батьками - спільні педагогічні ради (ДНЗ і школа); - семінари, майстер-класи; - круглі столи педагогів ДНЗ та вчителів школи; - психологічні тренінги для вихователів та вчителів; - проведення діагностики по визначенню готовності дітей до школи; - взаємодія психологів ДНЗ і школи; - відкриті покази освітньої діяльності в ДНЗ і відкритих уроків в школі; - педагогічні та психологічні консиліуми. Робота з дітьми - екскурсії в школу; - відвідування шкільного музею, бібліотеки; - знайомство та взаємодія дошкільнят з учителями та учнями початкової школи; - участь у спільній освітньої діяльності, ігрових програмах; - виставки малюнків і виробів; - зустрічі та бесіди з колишніми вихованцями дитячого саду (учні початкової та середньої школи); - спільні свята і спортивні змагання дошкільнят та першокласників; - участь у театралізованій діяльності. - спільні батьківські збори з педагогами ДНЗ та вчителями школи; - консультації з педагогами ДНЗ і школи; зустрічі батьків з майбутніми учителями; - дні відкритих дверей; - анкетування, тестування батьків для вивчення самопочу-ття сім'ї напередодні шкільного життя дитини і в період адаптації до школи - ділові ігри, практикуми. Форми здійснення наступності
Починати виховання дітей зі школи – означає зводити будівлю на піску і без фундаменту Н. Лубенець
Схожі презентації
Категорії