X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Майстер-клас «Наступність в розв’язуванні геометричних задач початкової та основної школи»

Завантажити презентацію

Майстер-клас «Наступність в розв’язуванні геометричних задач початкової та основної школи»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Майстер-клас «Наступність в розв’язуванні геометричних задач початкової та основної школи»

Слайд 2

Чому саме геометрія? Усе в оточуючому нас світі ( і в природі, і в створеному людиною) побудоване на принципах геометрії. Програма вимагає певних геометричних знань, а часу на уроках не вистачає. При вивченні геометріі в 7класах учні мають певні труднощі.

Слайд 3

Актуальність : геометрія є одним з опорних предметів шкільного курсу, взаємопов'язаним з вивченням інших суміжних дисциплін, зокрема креслення, фізики, хімії, інформатики, географії та предметів художньо-естетичного напряму — образотворчого мистецтва, трудового навчання.

Слайд 4

МІНІ ТЕСТ

Слайд 5

Якщо ви вибрали

Слайд 6

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ наступності ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ПОЧАТКОВІЙ та основній школі.

Слайд 7

Програмні вимоги щодо рівня геометричних знань учнів 1 – 4 класів

Слайд 8

Опрацювання навчальної програми з математики для 5 класу за ступенем новизни програмних тем для учнів 5-х класів у наступності з програмою 4-го класу А - Передбачається актуалізація знань П – Тема передбачена як повторення навчального матеріалу 4-го класу Н – Новий матеріал

Слайд 9

Наступність в розв’язуванні геометричних задач початкової та в 5-6 класах основної школи Формування умінь при розв’язуванні задач про лінії і відрізок. Програмні вимоги щодо рівня геометричних знань учнів 1 – 4 класів  з данного питання. Опрацювання навчальної програми з математики для 5 класу за ступенем новизни програмних тем для учнів 5-х класів у наступності з програмою 4-го класу

Слайд 10

Точка, відрізок, пряма

Слайд 11

Формування умінь при розв’язуванні задач трикутник, чотирикутник, многокутники. Програмні вимоги щодо рівня геометричних знань учнів 1 – 4 класів  з данног питання. Опрацювання навчальної програми з математики для 5 класу за ступенем новизни програмних тем для учнів 5-х класів у наступності з програмою 4-го класу

Слайд 12

Розв'язання задач в початковій школі 3 клас Розв'язання задач в початковій школі 4 клас Розв'язання задач в 5х класах

Слайд 13

ТРИКутник.

Слайд 14

Використання графічних зображень при розв'язуванні задач різними способами За допомогою геометричної ілюстрації (рис. 10) цю задачу можна розв'язати 1 дією: 3 • 6 = 18 (м ).  

Слайд 15

Щоб обгородити ділянку квадратної форми, треба вздовж кожної сторони закопати по 4 стовпи, причому по одному у вершинах квадрата. Скільки всього потрібно стовпів?

Слайд 16

прАКТИЧНА РОБОТА (В ГРУПАХ)

Слайд 17

Слайд 18

Дякую за співпрацю

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Геометрія