ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ РОЗВИТКУ ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ ПИСЕМНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З ДЦП
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ РОЗВИТКУ ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ ПИСЕМНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З ДЦП Л.В. Коваль, молодший науковий співробітник лабораторії корекційної педагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України
Групи передумов щодо формування писемних навичок за Л. С. Цвєтковою: достатній рівень сформованості усного мовлення, довільне володіння ним; сформованість чи збереженість різних видів сприймання, відчуття, знань та їх взаємодія; сформованість рухомої сфери; формування у дітей абстрактних способів діяльності; сформованість загальної поведінки, саморегуляція її та контроль за діями, намірами, мотивами.
Базис для формування передумов щодо формування писемної діяльності Синхронна узгоджена робота аналізаторних систем: кінестетичної зорової слухової
Групування передумов, які визначені як основа для опанування навичками письма І Група Пізнавальні процеси Сприймання Пам’ять Увага Контроль їх форми відповідно до аналізаторних систем, на основі яких вони формуються слухові зорові кінестетичні
Групування передумов, які визначені як основа для опанування навичками письма ІІ група Інтелект Мислення (операції мислення) Аналіз Синтез Узагальнення Класифікація Контроль
Групування передумов, які визначені як основа для опанування навичками письма ІІІ Група Усне мовлення (основні ланки) Фонетико – фонематичний розвиток Лексичний розвиток Граматична будова мови Зв'язне мовлення
Фонетико – фонематичний розвиток Рівень сформованості фонематичних процесів: Сформованість фонематичного сприймання: - сенсорний рівень - перцептивний рівень Сформованість фонематичних уявлень Сформованість операцій звукового аналізу
Групування передумов, які визначені як основа для опанування навичками письма ІV Група Діяльність (сформованість провідних видів діяльності у дітей старшого дошкільного віку) образотворча діяльність конструювання
Схожі презентації
Категорії