X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
лдодл

Завантажити презентацію

лдодл

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Форми валеологічного навчання

Слайд 2

Термін тренінг Термін «тренінг» походить від англійського - навчати, тренувати. Тренінг – це запланований процес, призначений надати або поновити знання та навички і перевірити ставлення до проблеми, ідеї, поведінку з метою їхньої зміни чи оновлення. Отже, тренінг - це: ефективна форма роботи для засвоєння знань; інструмент для формування умінь і навичок; спілкування в довірливій атмосфері і неформальній обстановці; пізнання себе і навколишнього світу.

Слайд 3

Ознаки тренінгу дотримання певних принципів групової роботи; наявність більш-менш постійної групи; певна просторова організація (частіше за все – робота у зручному ізольованому приміщенні, де учасники переважну частину часу сидять у колі); використання активних та інтерактивних методів роботи; об'єктивація суб'єктивних почуттів, емоцій, думок, знань учасників групи стосовно подій, які відбуваються в групі, вербалізована рефлексія.

Слайд 4

Компоненти тренінгового процесу Мета. (метою просвітницького тренінгу є підвищення рівня інформованості щодо проблеми; зміна ставлення до проблеми; формування позитивної мотивації; вироблення та розвиток навичок адаптивної поведінки) Учасники. (визначається цільова група, на яку спрямований тренінг. Саме від складу цільової групи і залежить зміст тренінгу, відповідно до якого підбираються й методи тренінгу) Зміст. (зміст тренінгу визначається із заявленої мети цільової групи) Методи. (метод навчання – це обмежений рамковими умовами спосіб реалізації мети тренінгу через роботу суб'єктів освітньої діяльності - учасників і педагога-тренера) Рамкові умови. (під час організації, проведення тренінгу важливе значення мають різні деталі, які можуть серйозно вплинути на ефективність навчання) Педагог-тренер.

Слайд 5

Структура тренінгу

Слайд 6

Елементи організації тренінгу Ідеальна кількість учасників – 15 чоловік (Може коливатись від 10 до 20 осіб) Тренінг сплановано таким чином, що його важливі заходи забезпечують динаміку функціонування групи та потрібний баланс. З основними правилами тренінгу знайомлять на почату, повинні бути у друкованому вигляді. Важливо щоб кожний учасник усвідомлював чого очікувати від занять. Структура тренінгу розробляється на базі загальної схеми, проте він гнучкий щодо певних вправ, ігор, які використовуються. Треба мати «запасні» вправи до теми — короткі й доречні. Це буває потрібно тоді, коли група виконала вправу за менший час, ніж передбачалося.

Слайд 7

Вимоги до треннінгово кабінету Приміщення має бути площею не менше як 40 квадратних метрів. Стільці розставляють колом або півколом. Вони мають бути з м’якими сидіннями із спинками. Адже концентрація уваги учасників безпосередньо залежатиме від того, наскільки зручно їм сидіти. Має бути 4 – 5 столів для роботи в групах. Дошка звичайна або спеціальна. Невелика шафа для зберігання канцтоварів. Якомога більше вільного місця. Вільні стіни. Набір канцтоварів.

Слайд 8

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)