Використання елементів проблемного навчання для формування основних математичних компетентностей в школі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Сергєєва Таїсія Семенівна ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 125 Освіта-Криворізький педагогічний інститут,1971 рік,вчитель математики Педагогічний стаж-39 років Категорія”спеціаліст вищої категорії”,”учитель-методист” Курси підвищення кваліфікації-2011 рік,КДПУ; ”Intel Навчання для майбутнього”-2006 рік
Використання елементів проблемного навчання для формування основних математичних компетентностей “Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть, пристрасть до навчання”
Щоб учень активно сприймав нові знання, не був байдужим, слід створити проблемні ситуації, які були б перехідним моментом від активізації знань до вивчення нового матеріалу
В процесі проблемного навчання передбачається, що учні самостійно вибиратимуть і оброблятимуть різноманітні джерела інформації. Самостійний пошук рішення проблемної ситуації розвиває відчуття відповідальності, підвищує самомотивацію, волю учнів.
МЕТА Створити на уроках математики ситуацію пошуку, дискусії, активізувати думку кожного учня
СТВОРЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ на етапі: Мотивації навчальної діяльності Вивчення нового матеріалу Узагальнення навчального матеріалу
Проблемну ситуацію слід готувати. Згадуючи про Пізанську вежу,або кульовий будинок у Дрездені, вчитель нагадує учням про вертикальну кладку стін - одне з головних правил будівельників.
При проблемному методі пояснення виділяються такі етапи: створення проблемної ситуації; висунення гіпотез (припущень); обговорення гіпотез; розв'язування проблеми; висновки.
Проблемні завдання та запитання перед вивченням теми «Скорочення дробів» 1. Намалюйте промінь. Візьміть за одиницю десять клітинок. Зобразіть дріб 2/5 точкою на промені. 2. Чи завжди дріб можна зобразити точкою? 3. Зобразіть дріб 120/200.
Розв'язування підготовчих усних вправ та задач у середніх класах - спосіб створення проблемної ситуації 59 х 61 199 х 201 59∙61=(60-1)(60+1)=3600+60-60-1=3599 (а-b)(а+b)=a – b 2 2
Міжпредметні зв’язки Алгебра Геометрія Графік функції y=(x-m) +n 2 Паралельне перенесення P(m;n)
Навчальні проекти Як зробити навчання цікавим,щоб навіть складні задачі не здавались недоступними?
Схожі презентації
Категорії