X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання елементів проблемного навчання для формування основних математичних компетентностей в школі

Завантажити презентацію

Використання елементів проблемного навчання для формування основних математичних компетентностей в школі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Сергєєва Таїсія Семенівна ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 125 Освіта-Криворізький педагогічний інститут,1971 рік,вчитель математики Педагогічний стаж-39 років Категорія”спеціаліст вищої категорії”,”учитель-методист” Курси підвищення кваліфікації-2011 рік,КДПУ; ”Intel Навчання для майбутнього”-2006 рік

Слайд 2

Використання елементів проблемного навчання для формування основних математичних компетентностей “Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть, пристрасть до навчання”

Слайд 3

Щоб учень активно сприймав нові знання, не був байдужим, слід створити проблемні ситуації, які були б перехідним моментом від активізації знань до вивчення нового матеріалу

Слайд 4

В процесі проблемного навчання передбачається, що учні самостійно вибиратимуть і оброблятимуть різноманітні джерела інформації. Самостійний пошук рішення проблемної ситуації розвиває відчуття відповідальності, підвищує самомотивацію, волю учнів.

Слайд 5

МЕТА Створити на уроках математики ситуацію пошуку, дискусії, активізувати думку кожного учня

Слайд 6

СТВОРЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ на етапі: Мотивації навчальної діяльності Вивчення нового матеріалу Узагальнення навчального матеріалу

Слайд 7

Проблемну ситуацію слід готувати. Згадуючи про Пізанську вежу,або кульовий будинок у Дрездені, вчитель нагадує учням про вертикальну кладку стін - одне з головних правил будівельників.

Слайд 8

При проблемному методі пояснення виділяються такі етапи: створення проблемної ситуації; висунення гіпотез (припущень); обговорення гіпотез; розв'язування проблеми; висновки.

Слайд 9

Введення поняття вертикальних кутів

Слайд 10

Задача: Знайти площу прямокутного трикутника, якщо довжини його катетів 6см і 8см.

Слайд 11

Проблемні завдання та запитання перед вивченням теми «Скорочення дробів» 1. Намалюйте промінь. Візьміть за одиницю десять клітинок. Зобразіть дріб 2/5 точкою на промені. 2. Чи завжди дріб можна зобразити точкою? 3. Зобразіть дріб 120/200.

Слайд 12

Розв'язування підготовчих усних вправ та задач у середніх класах - спосіб створення проблемної ситуації 59 х 61 199 х 201 59∙61=(60-1)(60+1)=3600+60-60-1=3599 (а-b)(а+b)=a – b 2 2

Слайд 13

Міжпредметні зв’язки Алгебра Геометрія Графік функції y=(x-m) +n 2 Паралельне перенесення P(m;n)

Слайд 14

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ Математика 6 класи 2010-2011 н.р.

Слайд 15

Проблемні ситуації вирішуємо разом

Слайд 16

Навчальні проекти Як зробити навчання цікавим,щоб навіть складні задачі не здавались недоступними?

Слайд 17

таблиця

Слайд 18

таблиця

Слайд 19

Майстер-клас

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика