ділова гра цікавинки з методичної скарбнички
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методична проблема Активізація самостійної пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства
Навчання, як відомо складається з трьох частин: навчальної, розвиваючої, виховної. Навчальна функція перш за все, передбачає засвоєння нових наукових знань, формування спеціальних вмінь та навичок. В свою чергу – наукові знання – це факт, поняття, закони, теорія. Засвоєння інформації відбувається на трьох рівнях: На рівні простого відтворення ( репродуктивна ) На рівні використання знань в дещо зміненій ситуації ( реконструктивна ) На творчому рівні.
Для цього треба поєднувати комплекс методів і прийомів, які активізують творчу пізнавальну діяльність.Учитель має постійно стимулювати в учнів прагнення піднятися вище того, що вже ними досягнуто, почуття власної гідності, добрий настрій, при якому працюватиметься швидше й результативніше. Успішність усіх без винятку учнів шляхом взаємовпливу: учитель — учень — учні — учитель.
Для досягнення цієї мети необхідними є: • використання різних форм, методів організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня; • створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу; • стимулювання учня до висловлювань, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, дати неправильну відповідь; • підтримка учня в його бажанні знаходити власний спосіб роботи, аналізувати свою роботу та роботу інших учнів на уроці; • створення на уроці педагогічних ситуацій, що дають змогу кожному учневі виявити ініціативу, самостійність у роботі, та умов для природного самовираження учня.
Професійна автобіографія ВНЗ, який закінчила, рік Кіровоградський державний педагогічний університет ім.Володимира Винниченка 1999р Кваліфі-кація за дипломом, педагогіч-ний стаж - вчитель історії та народознавства,стаж 16 років КПК, рік, пробле-матика Кіровоградський інститут післядипломної освіти ім. В.Сухомлинського 2013р.
У своїй педагогічній діяльності я використовую такі форми уроків: Урок-семінар ( висвітлення питань з даної теми ); Урок-практикум ( використання таблиць, діаграм, довідників... ); Уроки-рольові ігри ( обговорення проблем, учні вчаться доводити правильність своєї думки, робити висновки ... ) ; Урок-гра „ Що? Де? Коли?” та КВК ( використання на різних рівнях власних знань ) ; Урок-шоу „ Поле чудес” ( використання елементів ребусів, кросвордів, чайнвордів.) ; Брейн-ринг ( змістовна та повна відповідь на поставлене запитання); Урок-вікторина ( всебічний розгляд проблеми, вдале вирішення, допитливість, навчання самостійності). Під час етапів уроку використовую різні прийоми.
“М’яч зі словами” “Бачено -небачено”, “Диктант для шпигуна” Понятійні диктанти Вивчення основних понять “Місткий кошик” “Знайди помилку” “Взнай мене” Перевірка домашнього завдання Методичні прийоми
Проведення тижнів історії Виховні години Віртуальні подорожі Перегляд історичних фільмів Екскурсії до історичних місць Ігри, конкурси Позакласна робота Позаклас-на робота
Позакласна робота базується на прийнятті активної участі в житті школи: проведення тематичних тижнів „ Української державності та правознавства”; тижня історії; допомога класоводам та класним керівникам у проведенні загально-шкільних свят; надання допомоги учням школи у написанні рефератів, повідомлень, виступів, оформленні стіннівок; тематичних хвилин інформації. В роботі використовую етапи краєзнавчої роботи, а особливо під час вивчення тем які пов'язані з минулим рідного краю та сьогодення
У своїй роботі намагаюся бути вимогливою і справедливою, врівноваженою і тактовною. Використовую, як власний педагогічний досвід так і досвід своїх колег школи, району, області, території України. Виписую фахові журнали ”Історія та правознавство,” “Історія і суспільствознавство,” (Для підвищення власного педагогічного досвіду.) Успішно пройшла “Курс Microsoft із цифрових технологій”. В своїй роботі під час підготовки до уроків користуюся програмою Міністерства освіти та календарно-тематичним плануванням.
Плани на майбутнє Плани на майбутнє Впроваджувати у навчально-виховний процес Інноваційні методи навчання Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому Удосконалювати власні методики викладання історії Підвищувати зацікавленість історією учнями Сприяти розвитку зацікавлених історією учнів Особливу увагу приділяти відстаючим учням
На світі можна жить без еталонів, По-різному дивитися на світ : Широкими очима , з-під долоні , Крізь пальці , У кватирку , З-за воріт . Від цього світ не зменшиться нітрохи , А все залежить від людських зіниць – В широких відіб’ється вся епоха , У звужених – збіговисько дрібниць .Ліна Костенко
Схожі презентації
Категорії